Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274185/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SZPiFP-28-24 Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów samochodowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091362152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-090
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 477515321
1.5.8.) Numer faksu: 477515319
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@bg.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40c1aa37-f285-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZPiFP-28-24 Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów samochodowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40c1aa37-f285-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00247560/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usługi przchowywania pojazdów zabezpieczonych do celów dochodzeniowo-śledczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274185
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZPiFP-28-24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 292682,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KMP w Toruniu.Szacunkowa ilość świadczonych usług w trakcie obowiązywania umowy: 235.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.5.) Wartość części: 77235,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KMP we WłocławkuSzacunkowa ilość świadczonych usług w trakcie obowiązywania umowy: 183.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.5.) Wartość części: 58536,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Brodnicy.Szacunkowa ilość świadczonych usług w trakcie obowiązywania umowy: 23.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.5.) Wartość części: 26829,27 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Golubiu-Dobrzyniu.Szacunkowa ilość świadczonych usług w trakcie obowiązywania umowy: 22.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Mogilnie.Szacunkowa ilość świadczonych usług w trakcie obowiązywania umowy: 92.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Nakle n/Notecią.Szacunkowa ilość świadczonych usług w trakcie obowiązywania umowy: 56.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Rypinie.Szacunkowa ilość świadczonych usług w trakcie obowiązywania umowy: 16.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Świeciu.Szacunkowa ilość świadczonych usług w trakcie obowiązywania umowy: 22.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97421,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97421,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97421,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Auto Handel -Duet s.c. J. Jaśniewska W. Jasniewski, Wojciech Jaśniewski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Auto Handel -Duet s.c. J. Jaśniewska W. Jasniewski, Justyna Jaśniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 879-21-00-111
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTO HANDEL - DUET S.C. JUSTYNA JAŚNIEWSKA, WOJCIECH JAŚNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AUTO HANDEL - DUET S.C. JUSTYNA JAŚNIEWSKA, WOJCIECH JAŚNIEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97421,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69575,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69575,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69575,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH "Automobil" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 888-283-32-48
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "AUTOMOBIL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "AUTOMOBIL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69575,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na w/w zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na w/w zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, gdyż oferta wykonawcy Autogrand Sp. z o.o. z siedzibą w Strzelnie, która jest ofertą z najniższą ceną wynoszącą 45 543,00 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tym zadaniu, tj. 35 000,00 zł.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25152,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35299,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25152,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lakiernictwo Pojazdowe Pomoc Drogowa Auto-Handel Marcin Jendrzejewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 558-167-17-89
7.3.4) Miejscowość: Nakło n/Notecią
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25152,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na w/w zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21443,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35387,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21443,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U WOJ-TRANS Wojciech Jasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 559-122-62-52
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21443,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Krzesła i fotele biurowe, krzesła laboratoryjne, ławki do poczekalni, fotele dla opiekunów
- Dostawa leków.
- Dostawa kolumny anestezjologicznej sufitowej
- Dostawa mobilnego stołu operacyjnego
- NLZ.2025.271.21 Dostawa osprzętu i mat. elektr., elektrotech. urządzeń, elektronarzędzi, świetlówek i żarówek, urządzeń, podzespołów i części do instalacji energ., dostępowej, tel. i przyzywowej
- Remont kładki dla pieszych "Niziny" zlokalizowanej nad Al. Jana Pawła II w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis i konserwacja systemów parkingowych "Parking Stare Podgórze" i "Parking pod Muzeum Narodowym"
- Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania w pasie drogi powiatowej Nr 1726L w miejscowości Okuninka
- "Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe Centrum Przetwarzania Danych wraz z obsługą i utrzymaniem".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.