eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orneta"Rewitalizacja i rewaloryzacja obiektów historycznych miasta Orneta (w tym: 1. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Ornecie, 2. Ratusz Miejski w Ornecie)"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja i rewaloryzacja obiektów historycznych miasta Orneta (w tym: 1. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Ornecie, 2. Ratusz Miejski w Ornecie)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Orneta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 26

1.5.2.) Miejscowość: Orneta

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-130

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 552210200

1.5.8.) Numer faksu: 552210210

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@orneta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://orneta-umig.bip-wm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/orneta

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja i rewaloryzacja obiektów historycznych miasta Orneta (w tym: 1. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Ornecie, 2. Ratusz Miejski w Ornecie)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-194c49e4-17db-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038934/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rewitalizacja i rewaloryzacja obiektów historycznych miasta Orneta ( w tym: 1.Szkoła Podstawowa Nr 1 w Ornecie, 2. Ratusz Miejski w Ornecie)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298921/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rewitalizacja i rewaloryzacja obiektów historycznych miasta Orneta (w tym:1.Szkoła Podstawowa Nr 1 w Ornecie, 2. Ratusz Miejski w Ornecie)
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności :
1.Szkoła Podstawowa Nr 1w Ornecie:
- wymiana i wzmocnienie elementów konstrukcyjnych więźby dachowej
- wymiana pokrycia dachowego, odeskowania, ołacenia,
- wymiana elementów wyposażenia dachu oraz obróbek blacharskich i orynnowania
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty dociepleniowe
- wymiana instalacji elektrycznych i teletechnicznych w tym: wymiana instalacji odgromowej, wymiana oświetlenia
2. Ratusz Miejski w Ornecie
2.1. Dach główny ratusza:
- demontaż całego pokrycia dachu głównego ratusza: dachówki i pozostałych warstw wraz z opierzeniami ,rynnami i rurami spustowymi oraz wyłazu dachowego,
- wykonanie nowego pokrycia dachu wraz z opierzeniami ,rynnami i rurami spustowymi,
- montaż 2 wyłazów dachowych,
- demontaż istniejących i montaż nowych okien w lukarnach -8szt.,
- montaż śniegołapów ,stopni, ław kominiarskich,
- remont jednego komina powyżej dachu oraz malowanie 3 kominów powyżej dachu,
- remont całej konstrukcji drewnianej dachu i sygnaturki,
- wymiana pokrycia sygnaturki z blachy wraz z elementami ozdobnymi na jej szczycie,
- wykonanie pomostów i drabin do dwóch wyłazów dachowych,
- wykonanie dodatkowych pomostów na poziomie 0 ,komunikacyjnych,
- wymiana drzwi wejściowych na poddasze,
- remont instalacji odgromowej,
2.2. Dachy kamieniczek A,B,C,D
- demontaż całego pokrycia dachów stromych na kamieniczkach B,D: dachówki i pozostałych warstw wraz z opierzeniami ,rynnami i rurami spustowymi,
- wykonanie nowego pokrycia dachów na kamieniczkach B,D wraz z opierzeniami ,rynnami i rurami spustowymi,
- remont konstrukcji drewnianej dachu kamieniczek B i D,
- remont lukarny oraz wymiana wyłazu dachowego na dachu kamieniczki D,
- demontaż istniejącego i montaż nowego okienka w lukarnie -1szt.,
- ocieplenie stropodachów kamieniczek A,B,C,D wraz z izolacją przeciwwodną, opierzeniami, rynnami i rurami spustowymi,
- nadmurowanie dwóch kominów na kamieniczce C,
- wymiana drzwi na poddasze kamieniczki D,
- remont instalacji odgromowej,
3. Szczegółowy opis, zakres oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Rozdziału III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45111320-7 - Rozbiórka instalacji ochronnych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4854524,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6557262,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4854524,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane WITKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393846110 NIP

7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 50H

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-434

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4854529,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.