eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³y › "Przebudowa ulicy Berylowej w Komorowie"



Og³oszenie z dnia 2024-06-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
"Przebudowa ulicy Berylowej w Komorowie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b1a15cd-0c65-11ef-9b7e-467806a93518

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa ulicy Berylowej w Komorowie"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3b1a15cd-0c65-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00385036

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00017654/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.14 Przebudowa ul. Berylowej w Komorowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00313444

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.19.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie ulicy Berylowej po³o¿onej w miejscowo¶ci Komorów w gminie Micha³owice wraz z infrastruktur± towarzysz±c±, w tym z budow± odwodnienia – dalej: „Przedmiot zamówienia”.
2.W ramach robót budowlanych objêtych Przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykona: 1) w bran¿y drogowej: - budowê jezdni drogi ulicy Berylowej o szeroko¶ci ok. 6,00 m. wraz z podbudow±; - budowê poboczy z krat trawnikowych TTE; - budowê miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej; - obsianie traw± terenów zielonych; - monta¿ oznakowania drogowego. 2)w bran¿y sanitarnej: - budowê sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej DN300 mm wraz infrastruktur± towarzysz±c±.
3. Pe³ny zakres Przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±cznikach do SWZ: 1)Dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 9; 2) Szczegó³owa Specyfikacja Techniczna (dalej: „SST”) stanowi±cej za³±cznik nr 8.; 3) Przedmiar, stanowi±cy za³±cznik nr 7. 4.Wykonawca realizuj±c Przedmiot zamówienia bêdzie zobowi±zany m.in. do: 1) kompleksowej realizacji robót budowlanych, sk³adaj±cych siê na Przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem rzeczowym, ujêtym w dokumentacji technicznej;
2) stosowania siê do tre¶ci wszystkich uzgodnieñ i decyzji wydanych przez osoby Przedstawiciela/i Zamawiaj±cego;
3) wykonania dokumentacji powykonawczej - kompletowanej przez Wykonawcê sukcesywnie, zgodnie z postêpem prac, dostêpnej do wgl±du na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego;
a) W sk³ad dokumentacji powykonawczej wchodz± m.in. projekty powykonawcze, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wprowadzona do zasobów i potwierdzona przez w³a¶ciwy organ wraz z o¶wiadczeniem geodety o tre¶ci okre¶lonej w przepisach prawa budowlanego w 3 egz., sprawozdania (operat) z badañ zagêszczeñ gruntów, protoko³y odbioru dróg dokonanych przez ich zarz±dcê, protoko³y od gestorów sieci, którym nale¿a³o powierzyæ nadzór nad wykonaniem robót, protoko³y pomiarów, badañ i sprawdzeñ, atesty, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w Polsce, wype³niony Dziennik budowy, o¶wiadczenie kierownika budowy o zgodno¶ci wykonania Przedmiotu zamówienia z dokumentacj± projektow± oraz inne dokumenty dotycz±ce Przedmiotu zamówienia wykonanego przez Wykonawcê, niezbêdne do dopuszczenia Przedmiotu zamówienia do u¿ytkowania.
b) Skompletowana dokumentacja powykonawcza winna zostaæ przekazana Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê wraz ze zg³oszeniem przez Wykonawcê zakoñczenia realizacji Przedmiotu zamówienia.
c) Koszty zwi±zane z opracowaniem przez Wykonawcê dokumentacji powykonawczej powinny zostaæ zawarte w wynagrodzeniu okre¶lonym w ofercie Wykonawcy.
d) Dokumentacja powykonawcza powinna zostaæ przekazana w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej.
4) pozostawienia przejezdnego odcinka drogi w celu umo¿liwienia dojazdu do posesji mieszkañcom, w sytuacji je¶li wykonywane roboty bêd± kolidowa³y z dostêpem do posesji, powiadomienie mieszkañców w formie informacji wrzuconej do skrzynki w terminie co najmniej 5 dni roboczych przed dat± rozpoczêcia robót uniemo¿liwiaj±cych dojazd do posesji;
5) utrzymania miejsca robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, bezzw³ocznego usuwania zbêdnych materia³ów, odpadów, niepotrzebnych urz±dzeñ prowizorycznych oraz zachowania czysto¶ci i porz±dku;
6) przerwania robót na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz zabezpieczenia wykonywanych robót przed ich zniszczeniem;
7) wykonywania prac rêcznie, w sytuacjach w których uzasadnia to lokalizacja lub specyficzne warunki wykonania, je¶li niemo¿liwe bêdzie u¿ycie sprzêtu;
8) wywozu odpadów i pozosta³o¶ci po pracach we w³asnym zakresie i na w³asny koszt do podmiotów uprawnionych do ich odbioru. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania wszystkich obowi±zków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i ma obowi±zek zagospodarowania odpadów powsta³ych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustaw± o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.). Wykonawca jest wytwórc± odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia ma obowi±zek poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a je¿eli z przyczyn technologicznych jest to niemo¿liwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³asny koszt powsta³ych odpadów do utylizacji. Wykonawca ma obowi±zek przedstawienia dokumentów potwierdzaj±cych oddanie odpadów podmiotowi uprawnionemu do ich odbioru i przetwarzania;
9) usuniêcia na swój koszt wszelkich szkód, powsta³ych w trakcie wykonywania prac w szczególno¶ci dotycz±cych uszkodzeñ istniej±cych nawierzchni, instalacji, obiektów ma³ej architektury, w uzgodnieniu z odpowiednim Referatem Urzêdu Gminy Micha³owice,
10)zachowania i nieuszkadzania oznaczeñ geodezyjnych, a w przypadku jakiegokolwiek ich naruszenia Wykonawca na swój koszt odtworzy znaki geodezyjne w uzgodnieniu z odpowiednim Referatem Urzêdu Gminy Micha³owice;
11)wykonania robót zgodnie ze sztuk± budowlan± oraz obowi±zuj±cymi odpowiednimi przepisami i wymogami bhp;
12)ka¿dorazowego pozostawienia, po zakoñczeniu prac, miejsca wykonywania prac czystego tj. wolnego od odpadów, pozosta³o¶ci budowlanych i innych elementów odpadowych powstaj±cych podczas realizacji robót.
5.Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania tylko fabrycznie nowych materia³ów posiadaj±cych wymagane atesty, ¶wiadectwa i certyfikaty oraz powinny odpowiadaæ wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lonym w ustawie Prawo budowlane oraz SST.
6.Wykonawca zobowi±zany jest, na ¿±danie Zamawiaj±cego, okazaæ niezbêdne atesty, ¶wiadectwa i certyfikaty i inne równowa¿ne dokumenty stwierdzaj±ce jako¶æ oraz w³a¶ciwo¶ci materia³ów.
7.Wykonawca podczas wykonywania robót jest zobowi±zany zapewniæ przestrzeganie przepisów oraz zasad w zakresie bezpieczeñstwa i higieny pracy, bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz ochrony przeciwpo¿arowej przez osoby przebywaj±ce na prowadzonych robót.
8.Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y w szczególno¶ci wykonanie i utrzymanie na w³asny koszt wszelkich zabezpieczeñ i urz±dzeñ niezbêdnych w powy¿szym celu.
9.Przed przyst±pieniem do robót na drogach Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego o terminie i lokalizacji prowadzonych prac.
10. Wykonawca zrealizuje Przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami technicznymi opisanymi w SST i zakresem rzeczowym, ujêtym w Przedmiarze stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
11. Roboty, które sk³adaj± siê na Przedmiot zamówienia, bêd± prowadzone w terenie uzbrojonym, wiêc Wykonawca przed przyst±pieniem do robót zobowi±zany jest do powiadomienia w³a¶cicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Nale¿y wyegzekwowaæ od w³a¶cicieli sieci oznaczenie wszystkich urz±dzeñ znajduj±cych siê w zasiêgu objêtego robotami. Wykonawca zobowi±zany jest do regulacji odkrytych urz±dzeñ do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z w³a¶cicielami urz±dzeñ.
12. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów, studni i innych urz±dzeñ znajduj±cych siê w pasie drogowym, Wykonawca zobowi±zany jest do bezzw³ocznej ich naprawy na koszt w³asny oraz powiadomienia o uszkodzeniu w³a¶ciciela urz±dzenia.
13. Wykonawca jest zobowi±zany chroniæ przed uszkodzeniem lub kradzie¿± wykonane przez siebie roboty i materia³y przeznaczone do wykonania robót, do dnia Odbioru koñcowego robót, z wy³±czeniem wykonanych robót przyjêtych przez Zamawiaj±cego do u¿ytkowania.
14. Wykonawca w ramach realizacji Przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy z Wykonawc± ¶wiadcz±cym us³ugi odbioru odpadów na terenie Gminy Micha³owice (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomo¶ci przyleg³ych do pasa drogowego, na którym prowadzone s± prace, je¿eli bêdzie taka potrzeba).
15. Za bezpieczeñstwo ruchu w obrêbie odcinka, na którym wykonywane bêd± roboty, od chwili rozpoczêcia robót, a¿ do chwili ich zakoñczenia na danym odcinku, odpowiedzialny jest Wykonawca.
16. Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed przyst±pieniem do wykonywania robót na danym obszarze do oznakowania terenu zgodnie z instrukcj± organizacji ruchu przy pracach utrudniaj±cych ruch drogowy, wykonan± przez Wykonawcê na swój koszt i zatwierdzon± przez w³a¶ciwy organ.
17. Wykonawca realizuj±cy Przedmiot zamówienia przejmie od Zarz±dcy drogi niezbêdny do wykonania robót pas drogowy, ³±cznie z uzyskaniem stosownej decyzji administracyjnej oraz pokryje niezbêdne koszty w tym zakresie.
18. Pracownicy Wykonawcy wykonuj±cy pracê w terenie musz± byæ wyposa¿eni w ubranie ochronne z logo firmy Wykonawcy oraz elementami odblaskowymi, pojazdy s³u¿±ce do realizacji zadañ musz± mieæ czytelne logo Wykonawcy umieszczone w widocznym miejscu (je¶li wystêpuje techniczna mo¿liwo¶æ oznakowania sprzêtu i narzêdzi).
19. Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrz±dzonych w toku realizacji Przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cemu jak i w odniesieniu do osób trzecich, w tym wobec personelu Zamawiaj±cego, chyba ¿e szkoda powsta³a z wy³±cznej winy Zamawiaj±cego.
20. Podany przez Zamawiaj±cego zakres ilo¶ciowy poszczególnych prac wskazanych w Przedmiarach s± szacunkowymi i mog± ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
21. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za metody organizacyjno-techniczne stosowane
podczas wykonywania robót objêtych Przedmiotem zamówienia.
22. Za zakoñczenie prac oraz ich prawid³owe wykonanie rozumie siê prace zakoñczone, potwierdzone i odebrane uprzednio przez przedstawicieli Wykonawcy, a nastêpnie zg³oszone i odebrane przez Zamawiaj±cego.
23. Wykonawca, sk³adaj±c ofertê w niniejszym postêpowaniu potwierdza i o¶wiadcza, ¿e posiada do¶wiadczenie, wiedzê oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobowym posiadaj±cym wymagane uprawnienia w zakresie niezbêdnym do wykonania Przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2660490,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3162576,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2660490,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Fal-Bruk” spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± spó³ka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010308687

7.3.3) Ulica: Sarabandy 42

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-868

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

JIMMY J.CICHOCKI, J.ZANDBERG SPÓ£KA JAWNA - podwykonawstwo w zakresie robót elektrycznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2660490,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.