eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk"Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Przychojcu wraz z przebudową, rozbudową i zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoły na dzienny Dom Seniora"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Przychojcu wraz z przebudową, rozbudową i zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoły na dzienny Dom Seniora”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-674d14d8-e4bd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Przychojcu wraz z przebudową, rozbudową i zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoły na dzienny Dom Seniora”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-674d14d8-e4bd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041096/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Przychojcu wraz z przebudową, rozbudową i zmianą sposobu użytkowania części budynku na Dzienny Dom Seniora

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195323

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły na dzienny Dom Seniora oraz remont budynku Szkoły Podstawowej w Przychojcu
Roboty ogólnobudowlane:
- roboty rozbiórkowe
- roboty przygotowawcze i ziemne
- roboty betonowe
- roboty murowe
- konstrukcja i pokrycie dachu
- izolacje
- stolarka okienna i drzwiowa
- elewacje
- tynki wewnętrzne i okładziny
- posadzki
- schody zewnętrzne, dojścia, elementy ślusarskie, pozostałe roboty
Instalacje sanitarne
- instalacja wodociągowa
- instalacja kanalizacji sanitarnej
- biały montaż
- instalacja centralnego ogrzewania
Instalacje elektryczne
-roboty demontażowe
- montaż instalacji oświetlenia podstawowego
- montaż instalacji oświetlenia ewakuacyjnego
- montaż instalacji gniazd 230V
- montaż instalacji systemu oddymiania
Roboty remontowe
- roboty rozbiórkowe
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- wykonanie elewacji
- ocieplenie stropu
- wykonanie drogi dojazdowej i płytki odbojowej
- wykonanie instalacji odprowadzającej wody deszczowe z dachu oraz placu
-modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiana kotłów oraz grzejników,
Sprawdzenie instalacji hydrantowej
- Sprawdzenie pod względem technicznym oraz funkcjonalnym wewnętrznej instalacji hydrantowej
- Badanie wydajności hydrantów wewnętrznych oraz hydrantu zewnętrznego
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Dostęp do budynku dziennego Domu Seniora jest zapewniony przez istniejącą pochylnię dla osób niepełnosprawnych. W budynku znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych, drzwi do pomieszczeń ogólnodostępnych o szerokości min. 90cm w świetle skrzydła otwartego. Dostęp do budynku Szkoły Podstawowej przez osoby niepełnosprawne jest możliwy przez pochylnie zlokalizowaną przy budynku Domu Seniora i łącznik, (który powstanie w ramach niniejszego zadania) pomiędzy tym budynkiem a budynkiem szkoły. W budynku Szkoły Podstawowej znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych.
Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
Szczegółowy zakres robót określa:
1) Dokumentacja projektowa;
2) Przedmiary robót ;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót;
4) Opis techniczny;
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i obowiązującymi warunkami technicznymi. Obiekt w chwili odbioru musi nadawać się do użytkowania w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, aprobaty, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, kartę przekazania odpadów, instrukcja p.poż).
Wykonawca zobowiązany jest do oddania inwestycji w stanie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (w tym dostarczenie gaśnic wraz z montażem i prawidłowe oznakowanie dróg ewakuacyjnych, hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych oraz opracowanie planu ewakuacji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421132-8 - Instalowanie okien

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

44113100-6 - Materiały chodnikowe

44621200-1 - Kotły grzewcze

38543000-3 - Urządzenia do wykrywania gazów

44621100-0 - Grzejniki

4.5.5.) Wartość części: 1254011,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Wykonanie renowacji zabytkowej elewacji na budynku Domu Seniora w Przychojcu.
- renowacja elewacji – ściany otynkowane
- renowacja fragmentów elewacji ceglanych odsłoniętych
- renowacja cokołu kamiennego z piaskowca
. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Dostęp do budynku dziennego Domu Seniora jest zapewniony przez istniejącą pochylnię dla osób niepełnosprawnych. W budynku znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych, drzwi do pomieszczeń ogólnodostępnych o szerokości min. 90cm w świetle skrzydła otwartego. Dostęp do budynku Szkoły Podstawowej przez osoby niepełnosprawne jest możliwy przez pochylnie zlokalizowaną przy budynku Domu Seniora i łącznik, (który powstanie w ramach niniejszego zadania) pomiędzy tym budynkiem a budynkiem szkoły. W budynku Szkoły Podstawowej znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych.
Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
Szczegółowy zakres robót określa:
1) Przedmiary robót ;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót;

Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i obowiązującymi warunkami technicznymi. Obiekt w chwili odbioru musi nadawać się do użytkowania w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, aprobaty, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, kartę przekazania odpadów, instrukcja p.poż).

4.5.3.) Główny kod CPV: 92520000-2 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych

4.5.5.) Wartość części: 84083,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1636701,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2110278,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1682686,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Zygmunt TWÓJ DOM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180840341

7.3.3) Ulica: 767

7.3.4) Miejscowość: Brzóza Królewska

7.3.5) Kod pocztowy: 37-307

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1682686,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66232,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66232,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66232,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Piątek Firma Remontowo - Budowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180701763

7.3.3) Ulica: 379

7.3.4) Miejscowość: Mirocin

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66232,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.