Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00402309/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-20
- 2022/BZP 00446853/01 - Wynik z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323499268
1.5.8.) Numer faksu: 323499299
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b58fd5e-464e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00255957/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy zakupowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o: „Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń zwane dalej „Platformą” lub „eZamawiający”. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska Wykonawcy znajdą na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
b) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie; https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
c) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
d) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub,
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub,
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
e) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia, informacje oraz dokumenty przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń, informacji oraz dokumentów przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. 2. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie niniejszej Specyfikacji warunków zamówienia (dalej w treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt 17 załącznika nr 1 do SWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016, str. 1-88).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/26/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 867317,37 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania polegającego na remoncie i przebudowie istniejącej Pracowni Endoskopii zlokalizowanej na kondygnacji przyziemnej w Pawilonie II SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie przy ulicy Strzelców Bytomskich 11. W ramach zadania pn. „Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii”, polegającego na wykonaniu przebudowy istniejących pomieszczeń wchodzi, w szczególności:
a) w zakresie budowlanym:
• przebudowa pomieszczeń Pracowni Endoskopii, pomieszczeń sąsiednich oraz remont pomieszczeń towarzyszących w celu poprawy układu funkcjonalno-przestrzennego ww. Pracowni wskazanego w dokumentacji projektowej oaz dostosowania do obowiązujących przepisów;
• wyburzenia i demontaże istniejących przegród pionowych - bez ingerencji w układ konstrukcyjny budynku;
• wykonanie nowych przegród pionowych;
• roboty tynkarskie;
• roboty malarskie;
• roboty wykończeniowe ścian i sufitów;
• wykonanie nowych posadzek PVC;
• wykonanie nowych okładzin ściennych;
• wymiana i montaż nowej stolarki drzwiowej;
• wymiana i montaż nowej stolarki okiennej wewnętrznej;
• wymiana istniejących rolet wewnętrznych;
• demontaż istniejących sufitów wraz z wykonaniem nowych podwieszanych, modułowych, kasetonowych;
• zakup i montaż elementów wyposażenia i sprzętu - za wyjątkiem sprzętu medycznego oraz komputerowego;
b) w zakresie instalacyjnym - wykonanie niezbędnych - ze względu na zmianę układu funkcjonalno-przestrzennego Pracowni, jak również na stan techniczny - instalacji, w tym:
• przebudowa instalacji wodociągowych (wody zimnej, c.w.u., cyrkulacji, wody uzdatnionej);
• przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej;
• montaż urządzeń sanitarnych;
• budowa instalacji klimatyzacji;
• przebudowa i rozbudowa instalacji wentylacji mechanicznej;
• remont i rozbudowa instalacji centralnego ogrzewania, w tym wymiana i montaż nowych grzejników w Pracowni;
• budowa instalacji gazów medycznych (powietrze, tlen, próżnia);
• przebudowa instalacji elektrycznej wraz z podłączeniem do istniejącej tablicy rozdzielczej oraz wykonanie nowej;
• przebudowa instalacji teletechnicznych, sieci okablowania strukturalnego wraz z dedykowaną instalacją elektryczną, telefoniczną, sieci komputerowej;
• przebudowa instalacji oświetleniowej;
• budowa instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego;
• budowa instalacji SSP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
24111500-0 - Gazy medyczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: c) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 UPZP, których wartość stanowi nie więcej niż 30 % wartości netto zamówienia podstawowego. Roboty budowlane muszą być o podobnym charakterze tj. zgodne z robotami budowlanymi opisanymi w pkt 2 SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty - 60%
Gwarancja: 20 %
Doświadczenie Kierownika: 20 %
a) Kryterium Cena oferty (Pc):
1) Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
„Pc =Cn / Cb * 60”, gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty
2) Oferta w kryterium cena może otrzymać maksymalnie 60 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.
b) Kryterium: Gwarancja (Pg):
1) Ocena kryterium zostanie obliczona w następujący sposób:
Punkty za kryterium Gwarancja (Pg) zostaną przyznane w skali od 0-20 punktów.
Za wydłużenie minimalnego terminu gwarancji o rok Wykonawca otrzyma 10 punktów. Natomiast przy zaoferowaniu terminu gwarancji dłuższego o 2 lata w porównaniu z terminem minimalnym Wykonawca otrzyma 20 punktów. Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji to 60 miesięcy. Za zaoferowanie 36 miesięcznego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 punktów.
Wykonawcy, który nie poda w ofercie okresu gwarancji zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca oferuje termin gwarancji wynoszący 36 miesięcy. Gwarancja liczona będzie od dnia podpisania bezusterkowego Protokołu Odbioru Końcowego. Zamawiający zastrzega, że termin gwarancji podany przez Wykonawcę w dniach zostanie zmieniony na miesiące, natomiast podany w niepełnych miesiącach zostanie zaokrąglony w górę (np. 38 miesięcy zostanie zamienione na 48 miesięcy).
36 miesięcy - 0 pkt
48 miesięcy - 10 pkt
60 miesięcy - 20 pkt
2) Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 punktów.
c) Kryterium: Doświadczenie Kierownika (Pd):
1) Ocena kryterium zostanie obliczona w następujący sposób:
Punkty za kryterium Doświadczenie Kierownika Budowy (Pd1) zostaną przyznane w skali od 0 -10 punktów.
1 wykonana robota budowlana polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 0 pkt
2 - 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 5 pkt
więcej niż 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 10 pkt
Punkty za kryterium Doświadczenie Kierownika w specjalności elektrycznej (Pd2) zostaną przyznane w skali od 0-5 punktów.
1 wykonana robota budowlana polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 0 pkt
2 - 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 2 pkt
więcej niż 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 5 pkt
Punkty za kryterium Doświadczenie Kierownika w specjalności sanitarnej (Pd3) zostaną przyznane w skali od 0-5 punktów.
1 wykonana robota budowlana polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 0 pkt
2 - 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 2 pkt
więcej niż 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 5 pkt
2) Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 punktów. Ocenę końcową w tym kryterium stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów „Doświadczenie kierownika” obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
Pd = Pd1 + Pd2 + Pd3
13.2. Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
Pc + Pg + Pd = Ocena końcowa oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4.2. O udzielenie zamówienia w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie ustanawia warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie ustanawia warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie ustanawia warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej – tzn. warunek rozumiany w ten sposób, iż Wykonawca wykonał/dysponuje (obowiązują wszystkie warunki łącznie):
I. Zamawiający stawia warunki dotyczące zdolności technicznej:
- wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na prowadzeniu robót budowlanych w obiekcie użyteczności publicznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych brutto),
II. Zamawiający stawia warunek dotyczący zdolności zawodowej:
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane niżej uprawnienia w co najmniej następujących specjalnościach:
a) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, zwanego dalej Kierownikiem Budowy, posiadającą:
• co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności;
• doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych brutto),
• co najmniej dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków oraz posiadający kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2022 poz. 840)
b) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, posiadającą:
• co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności;
• doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych brutto),,
c) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, posiadającą:
• co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności;
• doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych brutto).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na prowadzeniu robót budowlanych w obiekcie użyteczności publicznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów:
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, ze wskazaniem odpowiedniej specjalności, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych prze nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi obejmować osoby posiadające wymagane uprawnienia w co najmniej następujących specjalnościach:
1. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, zwanego dalej Kierownikiem Budowy, posiadającą:
• co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności;
• doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto,
• co najmniej dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków oraz posiadający kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2022 poz. 840)
2. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, posiadającą:
• co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności;
• doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto,
3. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, posiadającą:
• co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności;
• doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto,
c) oświadczenia Wykonawcy na temat kwalifikacji zawodowych (posiadaniu wymaganych prawem uprawnień) Kierownika Budowy tj. osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, by do wskazanego powyżej „Wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” Wykonawca złożył oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
7.1. Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5.21. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:- oświadczenie, o których mowa w punkcie 9.1 b) SWZ, składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia
w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia,
- oświadczenia, o których mowa w punkcie 9.1 c) SWZ, składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.22. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć do oferty.
5.23. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przekazania kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:1. zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku wycofania z produkcji materiałów przyjętych w dokumentacji;
2. zmiany terminu realizacji określonego w § 3 ust.1 umowy, w przypadku:
a) działania organów administracji związanego z przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;
b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania całości bądź części roboty o okres wstrzymania robót;
c) opóźnienia w przekazaniu terenu budowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
d) zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania umowy,
e) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących brakiem możliwości prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową.
2. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 powyżej, będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru, wystąpienia opisanych okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót, z określeniem okresu wstrzymania robót wpływającego na zmianę terminu i sporządzenie protokołu konieczności – zatwierdzonego przez Zamawiającego.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej Umowy:
a) w zakresie zmian dotyczących oznaczenia firmy, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania Stron,
b) w zakresie zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy – w przypadkach choroby lub zwolnienia z pracy na osoby, które spełniają zakreślone warunki w SWZ,
c) w zakresie zmian osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy na inne spełniające warunki określone w formularzu ofertowym - np. Kierownika budowy, instalacji elektrycznych, sanitarnych. Dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę oraz przedstawienie zaktualizowanego wykazu osób (załącznik nr 6 do SWZ). Przedmiotowa zmiana nie wymaga aneksu do umowy,
d) w przypadku zmiany technologii wykonania robót w szczególności gdy: jest ona korzystna finansowo dla Zamawiającego, wpływa korzystnie na termin realizacji umowy lub jest niezbędna dla m.in. uniknięcia kolizji lub w sytuacji, gdy prowadzone roboty wywierają niekorzystny wpływ na otoczenie,
e) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy,
f) jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT,
g) gdy zmiany są uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357[1] Kodeksu Cywilnego.
Pozostałe zmiany umowy ujęte w par. 6 Projektowanych postanowień umowy (stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zsmchorzow. ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY".
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-25 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-23
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego fabrycznie nowych mebli na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie.
- "Zakup i dostawa gadżetów promocyjnych wraz ze znakowaniem - 2 Zadania"
- Wykonanie audytu w wybranych obszarach dotyczących dotychczasowej działalności Miasta Chorzów
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 20 w Chorzowie, ul. Czempiela 49 - II/2024
- Świadcz.usług pocztowych dla OPS w Chorzowie w zakr.przyjm.,przemieszcz., doręcz. przesyłek poczt. w obrocie kraj. i zagr., odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego i pieniężn.przekazu poczt.w2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 19 w Chorzowie, ul. Karpacka 15 - III/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi dojściami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ciągu drogi gminnej
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.