Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00300386/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa żywności do przedszkola Bajkowy Świat w Jasieńcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIENIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 42
1.5.2.) Miejscowość: Jasieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-604
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: (48)6613570
1.5.8.) Numer faksu: (48)6613581
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jasieniec@jasieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jasieniec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28cfe5c9-1fbc-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa żywności do przedszkola Bajkowy Świat w Jasieńcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28cfe5c9-1fbc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300386
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do przedszkola „Bajkowy Świat” na ul. Szkolnej 7 w Jasieńcu.
Szczegółowy zakres dostaw określony jest w załączniku nr 6 (Formularz asortymentowo – cenowy w pliku Excel) w następujących zakładkach:
- mięso i wędliny
- mrożonki i ryby mrożone
- warzywa i owoce
- produkty mleczarskie
- świeże pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie
- wyroby garmażeryjne
- pozostałe produkty spożywcze
- jaja.
a) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyżej wymienionych produktów wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie). Zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczenia z każda partią towaru dokumentu: Wydanie Zewnętrzne (WZ) zawierającego w szczególności: ilość towaru oraz wyodrębnioną wartość brutto przy poszczególnych pozycjach asortymentu.
b) Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie.
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
d) Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP (z ang. Good Hygienic Practice) - Dobrej Praktyki Higienicznej dotyczące głównie:
- świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych, miodu, ryb, oraz przy dostawie jaj - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli;
- dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny.
e) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
f) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczoną żywność w zakresie jakości. Okres gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym w stosownych normach.
g) Formularz asortymentowo - cenowy ( załącznik nr 6 do SWZ) przedstawia ilość asortymentu, jako szacunkowe odniesienie do planowanych zakupów w okresie 01 wrzesień 2023 r – 31 lipiec 2024r.
h) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego (do wskazanego miejsca) na własny koszt, środkiem transportu przystosowanym do przewozu danego towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Wykonawca gwarantuje dobrą jakość dostarczanego towaru i oświadcza, że dostawy odpowiadają normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (w szczególności pod kątem stosowania przez wykonawcę zasad systemu HACCP).
2. W przypadku użycia w ww. dokumentach nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard jakościowy produktów. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” .
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
03142500-3 - Jaja
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15894300-4 - Dania gotowe
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
15221000-3 - Ryby mrożone
15110000-2 - Mięso
15131130-5 - Wędliny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258748,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258748,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258748,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Mięsno-Wędliniarsko-Spożywczy Beata Sarniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971258348
7.3.3) Ulica: Warecka 40
7.3.4) Miejscowość: Jasieniec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-604
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258748,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-07-31INNE PRZETARGI JASIENIEC
- Sporządzenie Strategii Rozwoju Gminy Jasieniec.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w gminie Jasieniec.
więcej: przetargi JASIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 4 i Pomorskiej 25 z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły podstawowej im. Stanisława Hadyny we Frydku na rok 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 - od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej mieszczącej się w Zespole Szkół Publicznych w Borowie w 2025r
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.