eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeZakup, dostawa i montaż wyposażenia do budynku wieża ciśnień - meble pod zabudowę



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do budynku wieża ciśnień – meble pod zabudowę

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeumgornictwa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do budynku wieża ciśnień – meble pod zabudowę

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47940af4-2527-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039540/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do budynku wieża ciśnień – meble pod zabudowę

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zamówienie współfinansowane jest w ramach projektu Projekt pn. „Rewitalizacja wieży ciśnień zlokalizowanej w Zabrzu przy ul. Zamoyskiego 2 na cele społeczne, edukacyjne, naukowe i kulturalne” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325703/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/MGW/31/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 287000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do budynku wieża ciśnień - meble pod zabudowę. Przedmiot umowy obejmuje elementy:
- E1 Zabudowa urządzeń technicznych – ELEMENT 1 – 1 szt.
- E2 ZABUDOWA URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH - ELEMENT 2 – 1 szt.
- E3 REGAŁ ekspozycyjny - ELEMENT 3– 1 szt.
- E4 REGAŁ ekspozycyjny - ELEMENT 4– 1 szt.
- E5 REGAŁ ekspozycyjny - ELEMENT 5– 1 szt.
- E6 Regał ekspozycyjny SZAFKA SKRYTKOWA - ELEMENT 6– 1 szt.
- E7 GABLOTA - ELEMENT 7- 2 szt.
- E8 GABLOTA - ELEMENT 8– 1 szt.
- E9 WIESZAK/ GARDEROBA -ELEMENT 9- 2 szt.
- E10 EKSPOZYTOR - ELEMENT 10– 1 szt.
- E11 EKSPOZYTOR STOJĄCY - ELEMENT 11– 1 szt.
- E12 LUSTRO - ELEMENT 12- 2 szt.
- E13 LADA - ELEMENT 13– 1 szt.
- E14 OPARCIE - ELEMENT 14– 1 szt.
- RW1 Regał porządkowy – 1 szt.
- RB1 Regał biurowy – 1 szt.
- SB1 Szafa biurowa – 1 szt.
- SB2 Szafa biurowa – 1 szt.
- SB3 Szafa biurowa – 1 szt.
- A1 Zabudowa aneksu – 1 szt.
- A2 Zabudowa aneksu – 1 szt.
- A3 Zabudowa aneksu – 1 szt.
- A4 Zabudowa aneksu – 1 szt.
- A5 Zabudowa aneksu – 1 szt.
- A6 Zabudowa aneksu – 1 szt.
- A7 Zabudowa aneksu – 1 szt.
- A8 Zabudowa aneksu – 1 szt.
- A9 Zabudowa aneksu – 1 szt.
- A10 Zabudowa aneksu – 1 szt.
- A11 Zabudowa aneksu – 1 szt.
- A12 Zabudowa aneksu – 1 szt.
- A14 Zabudowa aneksu – 1 szt.
- A15 Zabudowa aneksu – 1 szt.

Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia zaleca się dokonanie własnych pomiarów mebli – termin do ustalenia z Zamawiającym, w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39516000-2 - Wyroby meblarskie

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214881,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400098,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214881,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALDUO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382816978

7.3.3) Ulica: Miłkowskiego 3/301

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-349

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214881,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie należy zrealizować w terminie do 105 dni od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.