eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzysz±cymi w budynku nr 2 ul. Pi³sudskiego 4 w Warszawie K-3598



Og³oszenie z dnia 2024-06-27

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzysz±cymi w budynku nr 2 ul. Pi³sudskiego 4 w Warszawie K-3598

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Jednostka Wojskowa Nr 2063

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010210333

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stefana Banacha 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-097

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozdgw.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ozdgw.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzysz±cymi w budynku nr 2 ul. Pi³sudskiego 4 w Warszawie K-3598

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-765d79d6-3445-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00385164

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00568596/43/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Wymiana instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzysz±cymi w budynku nr 2 ul. Pi³sudskiego 4 w Warszawie K-3598

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/jw2063

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/jw2063

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdzia³em VIII SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): XXV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): XXV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 38/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 946061,58 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wymiana instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzysz±cymi w budynku nr 2 ul. Pi³sudskiego 4 w Warszawie K-3598 (kod CPV: 45000000-7). Przedmiot zamówienia wyszczególniono w „Kosztorysie zerowym/Kosztorysie ofertowym” stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ warunki okre¶lone w Rozdzia³ach V i VII SWZ.
3. Zamawiaj±cy w za³±czniku nr 10 oraz 11 do SWZ zawar³ odpowiednio „Opis przedmiotu zamówienia” i „ Specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych”.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e z³o¿enie oferty musi byæ poprzedzone sprawdzeniem dokumentów dotycz±cych zamówienia jakie znajduj± siê w dyspozycji Zamawiaj±cego, a jakie bêd± udostêpniane podmiotom zg³aszaj±cym chêæ udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 131 ustawy Pzp.
5. Zamawiaj±cy zorganizuje udostêpnienie dokumentów na terenie siedziby Zamawiaj±cego w terminie: 08.07.2024 roku o godzinie 09:00.
UWAGA: Zg³oszenie w sprawie sprawdzenia dokumentów nale¿y przes³aæ zgodnie z Rozdzia³em VIII SWZ (informacje o sposobie porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami) do dnia 05.07.2024 roku do godziny 12:00 za po¶rednictwem Platformy zakupowej, w tytule pisma nale¿y podaæ „Dotyczy wizji lokalnej do sprawy 38/24”.
6. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp sprawdzenie dokumentów jest obowi±zkowe, w przypadku braku obecno¶ci przedstawiciela potencjalnego Wykonawcy, jego oferta zostanie odrzucona. W trakcie sprawdzenia dokumentów zostan± udostêpnione projekty techniczne, których tre¶æ nie mo¿e byæ udostêpniona w formie elektronicznej na stronie Platformy zakupowej prowadzonego postêpowania.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdzia³em XIV SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na wykonan± robotê budowlan± (nie mniej ni¿ 36 miesi±ce, nie wiêcej ni¿ 60 miesiêcy)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce (art. 112 ustawy Pzp):
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
2) posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Ad. 1) Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
Ad. 2) Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
Ad. 3) Zamawiaj±cy na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej wymaga:
a) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿: 500 000,00 z³.
Ad. 4) Zamawiaj±cy na potwierdzenie posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej wymaga:
a) wykazu robót budowlanych (minimum 2 robót budowlanych) odpowiadaj±cych przedmiotowi zamówienia, tj. z zakresu instalacji elektrycznej, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, ka¿dej roboty budowlanej potwierdzonej odrêbn± umow± nie mniejsz± ni¿: 400.000,00 z³ brutto (na formularzu okre¶lonym w za³. nr 4 do SWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (na formularzu okre¶lonym w za³±czniku nr 5 do SWZ) zgodnego z za³±cznikiem nr 10 (Opis przedmiotu zamówienia) oraz za³±cznikiem nr 11 (STWiORB).
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wska¿e przynajmniej 8 osób, w tym:
- 1 kierownika budowy (od kierownika budowy wymagane jest uprawnienie do wykonywania zawodu oraz uprawnienia „D” grupa 1),
­ 2 elektryków posiadaj±cych aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne typu SEP do wykonywania robót elektrycznych w zakresie „E” do 15 kV,
­ 2 elektryków posiadaj±cych aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne typu SEP do wykonywania robót elektrycznych w zakresie „E” do 1 kV,
­ 3 pracowników ogólnobudowlanych,
­ je¶li ka¿da z osób bêdzie posiadaæ co najmniej aktualne upowa¿nienie do dostêpu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZE¯ONE” oraz aktualne za¶wiadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych;
UWAGA: Zamawiaj±cy wymaga, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, aby osoby wykonuj±ce przedmiot zamówienia by³y zatrudnione na umowê o pracê, za wyj±tkiem kierownika budowy. W celu weryfikacji zatrudnienia, przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, na podstawie umowy o pracê, osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, Projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ przewiduje mo¿liwo¶æ ¿±dania przez Zamawiaj±cego dokumentów zgodnie z art. 438 ust. 2 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 6. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawców z udzia³u w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca dostarczy nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe (art. 108 i 109 ustawy Pzp):
1) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp, dotycz±cej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu,
e) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotycz±cej skazania za przestêpstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu –sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 10. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca dostarczy nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe (art. 125 ustawy Pzp) zgodnie z Rozdzia³em V SWZ:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z rozdzia³em V SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ, tj. projekt umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-18 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/jw2063

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-18 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-16

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamówienie wykonywane bêdzie w terminie do 120 dni kalendarzowych liczonych od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.