Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00260353/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
- 2022/BZP 00279223/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-27
- 2022/BZP 00288582/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-02
- 2022/BZP 00432309/01 - Wynik z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia ośrodka szkolenia kierowców kat. T oraz pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki do ZS w Janowie Podl. na potrzeby projektu „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bialski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 41
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zawodowcy@powiatbialski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbialski.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia ośrodka szkolenia kierowców kat. T oraz pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki do ZS w Janowie Podl. na potrzeby projektu „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (II postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e606b3c-0406-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030895/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Wyposażenie ośrodka szkolenia kierowców kategorii T oraz pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki w ZS w Janowie Podlaskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260353/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.272.1.8.2022.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 199998,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 1 przedmiotem zamówienia są: szczelinomierz płytkowy – 6 sztuk; endoskop WiFi wodoodporny – 6 zestawów; czujnik zegarowy ze statywem magnetycznym – 6 sztuk; refraktometr tester elektrolitu – 6 sztuk; miernik temperatury tester szczelności chłodnicy – 6 sztuk; miernik uniwersalny – 6 sztuk; tester bezpieczników ciągnika – 6 sztuk; tester ciśnienia oleju – 6 sztuk, lusterko inspekcyjne - 6 sztuk; suwmiarka noniuszowa analogowa 002 - 6 sztuk; suwmiarka noniuszowa analogowa 005 – 6 sztuk; średnicówka zegarowa – 6 sztuk; tester szczelności uszczelki głowicy – 6 sztuk; oscyloskop cyfrowy – 6 sztuk; interfejs diagnostyczny + przewody w zestawie – 6 zestawów; wyważarka i montażownica zestaw wulkanizacja automat – 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
34324100-5 - Sprzęt do wyważania kół
35125100-7 - Czujniki
38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 26504,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 2 przedmiotem zamówienia są: wiertarka stołowa słupowa – 6 sztuk; ściągacz zaworów - 6 zestawów; zestaw szczotek do czyszczenia gniazd wtryskiwaczy - 6 zestawów; Szczypce do pierścieni - 6 zestawów; zestaw do demontażu pierścieni tłokowych - 6 zestawów; zestaw do honowania cylindrów tłokowych - 6 zestawów; zestaw do czyszczenia gniazd wtryskiwaczy - 6 zestawów; pasta do docierania zaworów - 6 zestawów; podnośnik pneumatyczny udźwig 3,5 T - 6 sztuk; prostownik z rozruchem - 6 zestawów; zestaw do odpowietrzania hamulców - 6 zestawów; szafa warsztatowa metalowa - 6 sztuk; szczypce do pierścieni segera - 6 zestawów; paleciak wózek 2,5 T - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24951100-6 - Smary
31153000-3 - Prostowniki
42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi
4.5.5.) Wartość części: 26003,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 3 przedmiotem zamówienia jest system do jazdy równoległej – 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
4.5.5.) Wartość części: 20684,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 4 przedmiotem zamówienia jest przyczepa dwuosiowa typu tandem – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 39484,28 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 5 przedmiotem zamówienia jest pług obrotowy 3 skibowy – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 17235,77 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 6 przedmiotem zamówienia jest agregat uprawowo-siewny – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 29183,82 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 7 przedmiotem zamówienia jest nawigacja rolnicza z systemem automatycznego kierowania ciągnikiem – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.7 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 26184,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 8 przedmiotem zamówienia jest zestaw symulacyjny uzbrojony w pełną nawigację – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.8 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
4.5.5.) Wartość części: 14687,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32491,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53999,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32491,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magopoll Robert Gogacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9372385627
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32491,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31488,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49674,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31537,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magopoll Robert Gogacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 9372385627
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31537,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70971,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5471598442
7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8971679895
7.3.4) Miejscowość: Zielęcice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona w tej części oferta podlega odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Biała Podlaska - 2025.
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń pn. "Kurs wizażysta/stylista", "Kurs przedłużania rzęs metodą 1:1" oraz "Kurs stylizacji paznokci" w ramach projektu "Aktywna Szkoła 3"
- wywóz odpadów i nieczystości płynnych wraz z oddaniem do korzystania urządzeń do gromadzenia odpadów z budynków administrowanych przez ZGL Sp. z o.o.
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 20-22
- Dostawa odczynników do sekwencjonowania bibliotek DNA w technologii NGS- na sekwenatorze MiSeqDx firmy Illumina, odczynników i środków czyszczących do urządzenia (...) w podziale na 12 części
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKÓŁÓW SPOŻYWCZYCH, NAPOI ZAMAWIANYCH NA POTRZEBY WARSZTATÓW SZKOLNYCH ORAZ INTERNATU SZKOLNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 1 im. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W BIAŁEJ PODLASKIEJ
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup w systemie ratalnym zestawu endoskopowego wraz z usługą montażu, instalacji i uruchomienia
- Zakup sprzętu rolniczego
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe"
- Moszczenica - regulacja koryta rzeki Moszczenica wraz z redukcją spadku dna, obejmująca odcinki od km 11+790 do km 15+036 i od km 20+053 do km 23+101
- Dostawa wyposażenia laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Dostawa elipsometru wielozakresowego ze stolikiem skanującym
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.