Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00340242/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PROJEKTORA NA POTRZEBY BIEŻĄCYCH REALIZACJI OPEROWYCH Z WYKORZYSTANIEM MULTIMEDIÓW Z DODATKOWYMI OBIEKTYWAMI DLA WARSZAWSKIEJ OPERY KAMERALNEJ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawska Opera Kameralna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców 31
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-933
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 628 30 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@operakameralna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.operakameralna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.operakameralna.home.pl/bip/index.php?/51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PROJEKTORA NA POTRZEBY BIEŻĄCYCH REALIZACJI OPEROWYCH Z WYKORZYSTANIEM MULTIMEDIÓW Z DODATKOWYMI OBIEKTYWAMI DLA WARSZAWSKIEJ OPERY KAMERALNEJ.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83054873-2f3f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008020/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa projektora i optyki do projektora.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340242/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOK/3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 213504,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektora i optyki. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy i nie posiadać wad fizycznych, ani prawnych.
Zamawiający wymaga dostarczenia urządzeń o parametrach nie gorszych niż:
PARAMETRY TECHNICZNE
− Technologia wykonania 3DLP lub 3LCD,
− Źródło światła: laserowe o żywotności min. 20 000 h przy pracy w trybie pełnej jasności; możliwa płynna zmiana siły światła i wydłużenia tym samym żywotności źródła,
− Rozdzielczość Natywna: min. WUXGA (1920x1200), 16:10, system optymalizacji 4K,
− Jasność: min. 20 000 lm (zarówno dla światła białego i barwnego, pomiary zgodne z normami ANSI, ISO 21118:2012, ISO IDMS15.4 lub równoważnymi),
− USB 2.0-A (2x), USB 2.0 typu B (tylko serwisowe), RS-232C, Interfejs Ethernet (1000 Base-T/ 100-Base TX/ 10-Base-T), Wejście VGA, Wejście DVI, Wejście HDMI, HDBaseT, Gniazdo wtykowe wyjściowe, Wejście 3G-SDI, Wyjście 3G-SDI, Bezprzewodowa sieć LAN IEEE 802.11a/b/g/n (opcja), Komunikacja bliskiego zasięgu (NFC),
− Sterowanie/komunikacja: RS-232; LAN I0/100; pilot bezprzewodowy z podświetleniem przycisków, DMX lub ART-NET,
− głośność urządzenia przy maksymalnej jasności nie większa niż 45dB(A),
− Waga urządzenia nie większa niż 25 kg,
− Kolor obudowy czarny;
FUNKCJE UŻYTKOWE
− możliwość montażu w dowolnej pozycji bez utraty jakości i parametrów użytkowych (kąt nachylenia pion/poziom 360 stopni);
− pamięć ustawień obiektywu - min. 10 niezależne;
− przesyłanie obrazu po sieci przewodowej i bezprzewodowej z użyciem opcjonalnego modułu WiFi;
− precyzyjna regulacja barw dla każdej ze składowych palety RGBCMY (odcień, nasycenie, jasność) oraz Gamma;
− projekcja side-by-side z dwóch niezależnych źródeł jednocześnie;
− praca 24/7.
− korekcja zniekształceń obrazu: trapez pion/poziom; korekcja narożników; projekcji na zakrzywionej powierzchni oraz w narożniku pomieszczenia,
DOSTARCZONY Z OBIEKTYWAMI
− Obiektyw zoom o współczynniku projekcji minimum (w zakresie) 0:48-0:57:1,
− Obiektyw zoom o współczynniku projekcji minimum (w zakresie) 0,86-1,12:1,
− Obiektyw zoom o współczynniku projekcji minimum (w zakresie) 1,57-2,56:1,
− Obiektyw zoom o współczynniku projekcji minimum (w zakresie) 2,43-3,71:1.
Dodatkowe informacje/wymagania:
- gwarancja producenta o długości min. 2 lat lub 20000 h pracy (zależnie co nastąpi pierwsze) na urządzenie i źródło światła;
- oprogramowanie do monitorowania stanu projektora,
- czarna obudowa (ze względu na spójność ze scenografią),
- dedykowana pokrywa maskująca panel przyłączy i podłączone okablowanie,
- oprogramowanie producenta do konfiguracji i sterowania bez ograniczeń licencyjnych,
- szkolenie całego pracującego zespołu realizatorów audio – video z obsługi oprogramowania dedykowanego do projektorów, obsługi samych urządzeń m.in. funkcji edge-blendingu, projekcji side-by-side. Czas szkolenia to minimum dwa spotkania, każde po co najmniej 4 godziny.
Realizacja zamówienia jest podzielona na etapy:
- dostawa sprzętu wraz z pierwszym szkoleniem i podpisaniem protokołu odbioru,
- sprawdzenie uchwytu zrobionego przez Zamawiającego, asystowanie podczas montażu i kalibracja projektorów,
- drugie szkolenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32321000-9 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198645,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239235,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198645,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Trade System Marek Tabak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491977243
7.3.3) Ulica: Dojazdowa 9/2
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDIA TRADE SYSTEM Marek Tabak
jakie przetargi wygrała firma
MEDIA TRADE SYSTEM Marek Tabak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198645,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.