Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00323712/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zaplecza kuchennego w istniejącym budynku zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Polnej w Lutyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miękinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 41
1.5.2.) Miejscowość: Miękinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 717359228
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miekininia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f873be7a-11f1-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa zaplecza kuchennego w istniejącym budynku zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Polnej w Lutyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f873be7a-11f1-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052307/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Przebudowa zaplecza kuchennego w istniejącym budynku zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Polnej w Lutyni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323712
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja dotyczy zmiany aranżacji pomieszczeń zaplecza kuchni w istniejącym budynku, bez zmiany jego układ konstrukcyjnego. Ingerencja w wewnętrzne przegrody nośne ogranicza się do wykonania otworów pod instalacje oraz wewnętrzne drzwi/okna. Zakłada się wyburzenie części ścian wewnętrznych, jak również dostawienie ścian działowych celem optymalizacji funkcjonalności przestrzeni roboczej oraz wydzielenia dodatkowych pomieszczeń. Część stanowiąca pierwotnie stołówkę dla dzieci przedszkolnych zostanie włączona do kuchni i powstanie w tym miejscu główna część robocza, z wydzielonym korytarzem zapewniającym komunikację między przedszkolem i szkołą bez naruszania strefy kuchni. Część istniejących wykładzin zostanie zdemontowana, w kuchni zostaną one zastąpione posadzkami gres. Powiększenie obszaru kuchni powoduje konieczność wyposażenia jej w dodatkowe meble i urządzenia – wśród nich najistotniejszym będzie okap kuchenny z łapaczem tłuszczu. Wymienione prace będą się wiązać z konieczności przerobienia sufitów podwieszanych i instalacji elektrycznej wraz z uzupełnieniem oświetlenia roboczego. Właściwą wentylację zapewnić mają dodatkowe centrale wentylacyjne sytuowane na stalowych konstrukcjach wsporczych rozmieszczonych na dachu stołówki. Prace sanitarne obejmować będą również podejścia wodnociągowe oraz kanalizacyjne pod dodatkowe zlewy i urządzenia, rozprowadzenie kanałów wentylacyjnych i korekta instalacji c.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262420-1 - Wznoszenie konstrukcji obiektów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż dwie oferty, które wpłynęły do dnia 29.05.2024 r. do godz. 9:00, czyli terminu wyznaczonego na składanie podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) Pzp.
Działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający w dniu 29.05.2024 r. wezwał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 Pzp. W dniu 04.06.2024 r. o godz. 9:00 upłynął termin na złożenie podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca nie złożył podmiotowych środków dowodowych. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 128 ust. 1, w związku z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp w dniu 04.06.2024 r. ponownie wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 Pzp. W dniu 10.06.2024 r. o godz. 9:00 upłynął termin na złożenie podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca nie złożył podmiotowych środków dowodowych. W konsekwencji Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę.
W związku z powyższym po dokonaniu ponownej oceny ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiający w dniu 10.06.2024 r. wezwał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona przy ponownej ocenie ofert do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 Pzp. W dniu 17.06.2024 r. o godz. 9:00 upłynął termin na złożenie podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca nie złożył podmiotowych środków dowodowych. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 128 ust. 1, w związku z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp w dniu 18.06.2024 r. ponownie wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 Pzp. W dniu 21.06.2024 r. o godz. 9:00 upłynął termin na złożenie podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca nie złożył podmiotowych środków dowodowych. W konsekwencji Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę.
Mając na względzie wszystkie powyższe okoliczności Zamawiający zobowiązany jest do odrzucenia wszystkich złożonych ofert Wykonawców i dokonania unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o podstawy określone jak na wstępie.
Uzasadnienie prawne:
Podstawą przedmiotowego rozstrzygnięcia jest norma prawna wywodzona z treści przepisu art. 255 pkt 2 Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Mając na względzie powyższe fakty, unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dla ww. zadania jest w pełni uzasadnione.
Artykuł 254 ustawy Prawa zamówień publicznych wskazuje jednoznacznie, iż postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego kończy się z chwilą udzielenia zamówienia albo z chwilą unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI MIĘKINIA
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb placówek oświatowych Gminy Miękinia w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miękinia w 2025 roku
więcej: przetargi MIĘKINIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.