eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiękiniaPrzebudowa zaplecza kuchennego w istniejącym budynku zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Polnej w Lutyni



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zaplecza kuchennego w istniejącym budynku zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Polnej w Lutyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miękinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 41

1.5.2.) Miejscowość: Miękinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 717359228

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miekininia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f873be7a-11f1-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa zaplecza kuchennego w istniejącym budynku zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Polnej w Lutyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f873be7a-11f1-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052307/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Przebudowa zaplecza kuchennego w istniejącym budynku zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Polnej w Lutyni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323712

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja dotyczy zmiany aranżacji pomieszczeń zaplecza kuchni w istniejącym budynku, bez zmiany jego układ konstrukcyjnego. Ingerencja w wewnętrzne przegrody nośne ogranicza się do wykonania otworów pod instalacje oraz wewnętrzne drzwi/okna. Zakłada się wyburzenie części ścian wewnętrznych, jak również dostawienie ścian działowych celem optymalizacji funkcjonalności przestrzeni roboczej oraz wydzielenia dodatkowych pomieszczeń. Część stanowiąca pierwotnie stołówkę dla dzieci przedszkolnych zostanie włączona do kuchni i powstanie w tym miejscu główna część robocza, z wydzielonym korytarzem zapewniającym komunikację między przedszkolem i szkołą bez naruszania strefy kuchni. Część istniejących wykładzin zostanie zdemontowana, w kuchni zostaną one zastąpione posadzkami gres. Powiększenie obszaru kuchni powoduje konieczność wyposażenia jej w dodatkowe meble i urządzenia – wśród nich najistotniejszym będzie okap kuchenny z łapaczem tłuszczu. Wymienione prace będą się wiązać z konieczności przerobienia sufitów podwieszanych i instalacji elektrycznej wraz z uzupełnieniem oświetlenia roboczego. Właściwą wentylację zapewnić mają dodatkowe centrale wentylacyjne sytuowane na stalowych konstrukcjach wsporczych rozmieszczonych na dachu stołówki. Prace sanitarne obejmować będą również podejścia wodnociągowe oraz kanalizacyjne pod dodatkowe zlewy i urządzenia, rozprowadzenie kanałów wentylacyjnych i korekta instalacji c.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262420-1 - Wznoszenie konstrukcji obiektów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż dwie oferty, które wpłynęły do dnia 29.05.2024 r. do godz. 9:00, czyli terminu wyznaczonego na składanie podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) Pzp.
Działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający w dniu 29.05.2024 r. wezwał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 Pzp. W dniu 04.06.2024 r. o godz. 9:00 upłynął termin na złożenie podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca nie złożył podmiotowych środków dowodowych. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 128 ust. 1, w związku z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp w dniu 04.06.2024 r. ponownie wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 Pzp. W dniu 10.06.2024 r. o godz. 9:00 upłynął termin na złożenie podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca nie złożył podmiotowych środków dowodowych. W konsekwencji Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę.
W związku z powyższym po dokonaniu ponownej oceny ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiający w dniu 10.06.2024 r. wezwał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona przy ponownej ocenie ofert do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 Pzp. W dniu 17.06.2024 r. o godz. 9:00 upłynął termin na złożenie podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca nie złożył podmiotowych środków dowodowych. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 128 ust. 1, w związku z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp w dniu 18.06.2024 r. ponownie wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 Pzp. W dniu 21.06.2024 r. o godz. 9:00 upłynął termin na złożenie podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca nie złożył podmiotowych środków dowodowych. W konsekwencji Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę.
Mając na względzie wszystkie powyższe okoliczności Zamawiający zobowiązany jest do odrzucenia wszystkich złożonych ofert Wykonawców i dokonania unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o podstawy określone jak na wstępie.
Uzasadnienie prawne:
Podstawą przedmiotowego rozstrzygnięcia jest norma prawna wywodzona z treści przepisu art. 255 pkt 2 Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Mając na względzie powyższe fakty, unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dla ww. zadania jest w pełni uzasadnione.
Artykuł 254 ustawy Prawa zamówień publicznych wskazuje jednoznacznie, iż postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego kończy się z chwilą udzielenia zamówienia albo z chwilą unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.