Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00024401/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
- 2024/BZP 00100815/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-12
- 2024/BZP 00250787/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00263009/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości dróg gminnych w miejscowości Lublewo Gdańskie poprzez budowę ul. Łąkowej, ul. Kalinowej, ul. Sosnowej i ul. Wierzbowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolbudy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staromłyńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48586910520(21)
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kolbudy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5fea15c-aed5-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa jakości dróg gminnych w miejscowości Lublewo Gdańskie poprzez budowę ul. Łąkowej, ul. Kalinowej, ul. Sosnowej i ul. Wierzbowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5fea15c-aed5-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003524/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa jakości dróg gminnych w miejscowości Lublewo Gdańskie poprzez budowę ul. Łąkowej, Kalinowej, Sosnowej i Wierzbowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024401
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5284552,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Łąkowej, Kalinowej, Sosnowej, Wierzbowej i Akacjowej w Lublewie Gdańskim o łącznej długości ok. 1,10 km zgodnie z dokumentacją projektową dostarczoną przez Zamawiającego po uzyskaniu w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim, decyzji ZRID z rygorem natychmiastowej wykonalności, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną. Przewidywany termin wydania przedmiotowej decyzji ZRID – kwiecień/maj 2023 r.
Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje:
o rozebranie istniejących nawierzchni jezdni, zjazdów;
o wykonanie nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej;
o wykonanie nawierzchni zjazdu z betonowej kostki brukowej;
o wykonanie nawierzchni chodnika i dojść do furtek z betonowej kostki brukowej;
o wykonanie nawierzchni skrzyżowań wyniesionych z betonowej kostki brukowej;
o ułożenie krawężników, oporników, obrzeży betonowych;
o budowa kanalizacji deszczowej;
o budowa oświetlenia drogowego;
o budowa kanału technologicznego;
o budowa muru oporowego;
o likwidacja istniejącego ogrodzenia;
o wykonanie nowego ogrodzenia;
o usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną;
o wykonanie stałej organizacji ruchu;
o wykonanie tymczasowej organizacji ruchu;
o wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją;
o wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w granicach pasa drogowego.
o pielęgnację zieleni w ciągu roku od odbioru końcowego inwestycji
Szczegółowe parametry techniczne określa załączona do SWZ dokumentacja techniczna stanowiąca podstawę do wyceny oferty Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
34990000-3 - Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy
34992300-0 - Znaki uliczne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231200-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7552200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7685523 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7552200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Budowlana Witold Cygert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 220175611
7.3.3) Ulica: ul. Wygoda Sierakowska 210
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WITOLD CYGERT Firma Usługowo -Budowlana
jakie przetargi wygrała firma
WITOLD CYGERT Firma Usługowo -Budowlana
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7552200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
więcej: Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.