eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze PołudniowePRZEBUDOWA, ROZBUDOWA ORAZ NADBUDOWA BUDYNKU NR 90 W WOJSKOWYM INSTYTUCIE ŁĄCZNOŚCI - PAŃSTWOWYM INSTYTUCIE BADAWCZYM W ZEGRZU POŁUDNIOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 22A NR SPRAWY ZP-6-24-DTO



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA ORAZ NADBUDOWA BUDYNKU NR 90 W WOJSKOWYM INSTYTUCIE ŁĄCZNOŚCI – PAŃSTWOWYM INSTYTUCIE BADAWCZYM W ZEGRZU POŁUDNIOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 22A
NR SPRAWY ZP-6-24-DTO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Instytut Łączności im. prof. dr. hab. Janusza Groszkowskiego - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010099060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska, 22A

1.5.2.) Miejscowość: Zegrze Południowe

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-130

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 261 885 555

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wil.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wil.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wilpib.ezamawiajacy.pl/pn/WILPIB/demand/157761/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA ORAZ NADBUDOWA BUDYNKU NR 90 W WOJSKOWYM INSTYTUCIE ŁĄCZNOŚCI – PAŃSTWOWYM INSTYTUCIE BADAWCZYM W ZEGRZU POŁUDNIOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 22A
NR SPRAWY ZP-6-24-DTO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dc11985-0c44-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-6-24-DTO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2558400,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1659058,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie oraz nadbudowie budynku nr 90
w Wojskowym Instytucie Łączności – Państwowym Instytucie Badawczym w Zegrzu Południowym przy ul. Warszawskiej 22a. 2. 3. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony dla branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w załączniku nr 4 do SWZ - Przedmiary robót, Załączniku nr 12 do SWZ Dokumentacja projektowa oraz Załączniku nr 3 do SWZ STWiOR a także w Załączniku nr 14 do SWZ w którym przedstawiono zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej oraz w Załączniku nr 15, w którym opisano konstrukcję.3. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) Rozbiórka istniejącej hali stalowej
b) Roboty budowlane przy budynku murowanym,
c) Budowa hali w konstrukcji stalowej wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, sanitarnej, grzewczej, wodno-kanalizacyjnej
itp.,
d) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do uzyskania decyzji na użytkowanie obiektu.
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na Etapy, w celu wypłacenia Wykonawcy częściowego wynagrodzenia zgodnie
z załącznikiem nr 11 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
5. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla całości zadania przy współudziale Zamawiającego.
6. Zamawiający uwzględnił w dokumentacji parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które przewiduje do realizacji
przedmiotu zamówienia. Standard wykonania robót został określony w dokumentacji i Specyfikacji Technicznej Wykonania i
Odbioru Robót.
7. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z opisami
technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2160724,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2544003,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2160724,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "A-Z Bud" Zbigniew Frąk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe " Marol" Inwestycje Budowlane Tomasz Frąk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 796-001-60-09

7.3.3) Ulica: Stalowa 3

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2160724,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.