Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00247316/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
- 2022/BZP 00259235/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkolenia pn. „Warsztaty podnoszące kompetencje w zakresie opracowywania projektów B+R”zgodnie z zakresem merytorycznym projektu pt. „Najlepsi z natury! Zint. Prog. Rozw. UPP”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.bartkowiak@up.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://up-poznan.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia szkolenia pn. „Warsztaty podnoszące kompetencje w zakresie opracowywania projektów B+R”zgodnie z zakresem merytorycznym projektu pt. „Najlepsi z natury! Zint. Prog. Rozw. UPP”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b49ab82-e309-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040653/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Szkolenia dla administracji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
4. Zamawiający realizuje program Osi III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 pt. „Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247316/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 392/AZ/262/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 45774,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia szkolenia z zakresu podnoszenia kompetencji kadry administracyjnej i zarządczej zgodnie z zakresem merytorycznym projektu pt. „Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu” zwanego dalej „Zintegrowanym Programem Uczelni”.
2. Zakres świadczonych usług:
2.1. Szkolenie: Warsztaty podnoszące kompetencje w zakresie opracowywania projektów B+R.
Projekt Zintegrowany Program Uczelni
Liczba godzin [45’] na edycję 80
Liczba edycji 2
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 28
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 160
Termin realizacji zamówienia do 30.09.2023
*co do zasady szkolenia są stacjonarne, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zlecić realizację szkolenia w formie zdalnej
Minimalny zakres tematyki szkolenia:
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych w obszarze zarządzania opracowaniem i wdrożeniem projektów badawczo-rozwojowych.
a) finansowanie badań – źródła krajowe, międzynarodowe, europejskie;
b) strategia pozyskiwania funduszy na badania naukowe - m.in. programy ramowe w zakresie badań naukowych i innowacji, Life, granty indywidualne;
c) wniosek o dofinansowanie projektu: istotne elementy, planowanie budżetu, uzasadnienie planowanych wydatków i ich powiązanie z realizowanymi pracami B+R, harmonogram realizacji i poziomy gotowości technologicznych, dobre praktyki;
d) kwalifikowalność kosztów;
e) zarządzanie projektem B+R, raportowanie i sprawozdawczość;
f) ścieżki komercjalizacji wyników badań i transferu technologii,
g) ochrona własności intelektualnej i przemysłowej, zgłoszenia patentowe.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat, gry szkoleniowe, scenki, interakcje.
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz w załączniku nr 5 (projektowane postanowienia umowy) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-00-02-075
7.3.3) Ulica: Rubież 46
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-612
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA UNIWERSYTETU IM. ADAMA MICKIEWICZA W POZNANIU
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA UNIWERSYTETU IM. ADAMA MICKIEWICZA W POZNANIU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.