Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00302129/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na naprawie i konserwacji aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych i badaniu ciśnieniowym butli powietrznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810060937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 17 B
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-240
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rziszczecin.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/rziszczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na naprawie i konserwacji aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych i badaniu ciśnieniowym butli powietrznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5ec19f3-195a-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00069633/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302129/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 39/U/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134341,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na naprawie i konserwacji aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych i badaniu ciśnieniowym butli powietrznych
cz I - Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych FENZY: X-PRO, AERIS i masek typu OPTIPRO
cz II - Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych MSA AUER: AIRGO MSA AUER, AIRMAXX AUER, BD-96 COMPACT, masek: ULTRA ELITE PS MAXX, MSA AUER 3S-PS, ULTRA ELITE PS
cz III - Badanie ciśnieniowe butli powietrznych: butla stalowa 6l, 300 bar
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70998,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70998,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70998,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUPON S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511006700
7.3.3) Ulica: Przestrzenna 6
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-800
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70998,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-26SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert wariantowych: 0
Liczba ofert dodatkowych: 0
Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców: 1
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG : 0
Liczba ofert odrzuconych: 0
Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74976,87
Kod waluty: PLN
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74976,87
Kod waluty: PLN
Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74976,87
Kod waluty: PLN
Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: NIE
Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach - nie dotyczy
Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia :Nie
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
NIP: 5342602727
Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia
Nazwa: TARGET SAFETY Sp. z o.o.
ulica: Wschodnia 5a
miejscowość: Raszyn
kod pocztowy: 05-090
Województwo: zachodniopomorskie
kraj: Polska
Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: Nie
Data zawarcia umowy: 2022-09-16
Wartość umowy: 74976,87
Kod waluty: PLN
Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia - nie
Okres realizacji zamówienia: 6dni t.j. do 22.09.2022
III część postępowania zakończyła się zawarciem umowy
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert wariantowych: 0
Liczba ofert dodatkowych: 0
Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców: 1
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG : 0
Liczba ofert odrzuconych: 0
Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2496,90
Kod waluty: PLN
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2496,90
Kod waluty: PLN
Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2496,90
Kod waluty: PLN
Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: NIE
Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach - nie dotyczy
Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia :Nie
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
NIP: 8511006700
Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia
Nazwa: SUPON S.A.
ulica: Przestrzenna 6
miejscowość: Szczecin
kod pocztowy: 70-800
Województwo: zachodniopomorskie
kraj: Polska
Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: Nie
Data zawarcia umowy: 2022-09-16
Wartość umowy: 2496,90
Kod waluty: PLN
Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia - nie dotyczy
Okres realizacji zamówienia: 10 dni t.j. do 26.09.2022
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Termomodernizacja budynku Kapitanatu Portu Szczecin: ocieplenie ścian zewnętrznych"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Edmunda Bałuki 21 oficyna lewa, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 17 oficyna prawa i oficyna na wprost w Szczecinie
- Budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową przy ul. Podbórzańskiej w Szczecinie - etap II
- Remont budynków nr 39 i 40, zlokalizowanych na ternie Składu Mosty.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.