eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczRoboty budowlane na 2 piętrze w budynku C Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na 2 piętrze w budynku C Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: SP PSP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090585370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Glinki 86

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-861

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 349 84 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 52 375 30 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sppsp.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsp.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7666ffa4-11e1-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na 2 piętrze w budynku C Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7666ffa4-11e1-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213608/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane na drugim piętrze w bud. C Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325216

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPT.2370.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1286951,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane na 2 piętrze oraz częściowe roboty na dachu
w budynku C Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją budowlaną, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót (stanowi materiał pomocniczy), wg podziału na poszczególne branże:
a) Branża architektoniczna,
b) Branża sanitarna,
c) Branża elektryczna.
Roboty budowlane na 2 piętrze oraz częściowe roboty na dachu w budynku C Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy należy wykonać, zgodnie
z dokumentacją projektową stanowiącą załączniki do niniejszej specyfikacji.
Wykonawca do wyceny powinien uwzględnić wszystkie prace potrzebne do całkowitej realizacji przedmiotu zamówienia.
Przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym. Jeżeli Wykonawca po dokonaniu wizji lokalnej (pkt. 2.5 SWZ) uzna, że konieczne jest uwzględnienie prac i materiałów nieuwzględnionych w dokumentacji, powinien przyjąć je do wyceny. Jeżeli wykonawca uzna, że w danej pozycji należy zwiększyć ilość materiału, sprzętu lub robocizny powinien uwzględnić to przy wycenie przedmiotu umowy (np. równanie ścian tynkiem w celu uzyskania kątów prostych niezbędnych do uzyskania efektu zgodnie ze sztuką budowlaną).
Zamawiający wymaga, aby zastosowane materiały oraz wyposażenie budynku były wykonane
z dobrej jakości materiałów w związku ze specyfiką użytkową obiektu, odporne na uszkodzenia i trwałe.
Wszystkie materiały zastosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych oraz dostarczone wyposażenie muszą zostać przedstawione przez Wykonawcę w postaci karty materiałowej do pisemnej akceptacji przez Zamawiającego.
Dodatkowo należy uwzględnić przy wycenie, iż Szkoła Podoficerska PSP w Bydgoszczy posiada sieć LAN opartą na systemach UBIQUTI i wyceniane elementy, które należy dostarczyć w tym postępowaniu w poz. 218-223 przedmiaru robót muszą być oparte o ten właśnie system. W związku z tym należy przed dostarczeniem urządzeń z ww. pozycji uzgodnić je
z Zamawiającym.
Dodatkowo w ramach prac Zamawiający wymaga wymiany drzwi prowadzących na 2 piętro do budynku C. Wymiary drzwi Dpp1 przedstawiono w załącznikach nr 12 i 13 do SWZ, tj.,
zał. A11_BC_STOLARKA_2 oraz A04_BC_RZUT_II_PIĘTRA_MK.
W ramach wykonywania robót na dachu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca pomalował wszystkie rynny i attyki blacharskie dachu budynku C oraz dachu budynku B przy zejściu na budynek C po wcześniejszym oczyszczeniu ich ze starej farby. Ewentualne luźne lub uszkodzone elementy należy przymocować lub wymienić na nowe.
2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1 Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganymi przepisami prawa oraz treścią niniejszej SWZ.
2.2 Ukończyć roboty budowlane nie później niż do 15 października 2024 r.
2.3 Udzielić 60 miesięcy gwarancji na wykonane prace oraz zastosowane materiały, urządzenia
i wyposażenie oraz bezpłatny serwis i przeglądy na cały przedmiot umowy w tym na zamontowany sprzęt (dotyczy również wszystkich elementów wymiennych i podlegających zużyciu będących przedmiotem umowy np. akumulatory w lampach oświetlenia awaryjnego, pompki skroplin w klimatyzatorach, aktualizacje systemu dotyczące kontroli dostępu itp.). Gwarancja biegnie od dnia podpisania protokołu końcowego wykonanych robót.
2.4 Udzielić na przedmiot zamówienia 60 miesięcy rękojmi za wady liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonanych robót.
2.5 Mając na uwadze fakt, iż Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe, Wykonawca przed sporządzeniem oferty musi dokonać wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty oraz w celu zapoznania się ze stanem technicznym budynku, którego dotyczy zamówienie, a także zdobycia na swoją odpowiedzialność wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać pod numerem telefonu: +48 52 349 84 16 lub +48 52 349 84 19.
Wizji można dokonać do dnia poprzedzającego termin składania ofert.
2.6 Elementy robót nieuwzględnionych i niewycenionych, a wynikających wprost z dokumentacji przetargowej, (SWZ z załącznikami), wizji lokalnej zostaną uznane za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym zalecane jest przeanalizowanie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie planowanych robót. Skutki jakichkolwiek błędów przy wycenie obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć ewentualne okoliczności, które mogą wystąpić na etapie realizcji przedsięwzięcia.
2.7 Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Strony umowy protokół odbioru częściowego lub końcowego wykonanych robót. Wymagany termin płatności faktur wystawionych przez Wykonawcę – 30 dni od daty jej wystawienia. Rozliczenie za wykonane i odebrane roboty może nastąpić jedną fakturą częściową oraz fakturą końcową. Decyzja o rozliczeniu częściowym należy do Zamawiającego.
2.8 Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest przedłożenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej robót, wraz z ewentualnymi naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie robót budowlanych, potwierdzonymi przez kierownika robót i projektanta, karty gwarancyjnej, protokołów odbiorów częściowych, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów (dostarczonych przez Wykonawcę), oświadczenie kierownika robót w zakresie zgodności wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną.
2.9 Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania
i odbioru robót pozwalających zakończyć całkowicie roboty budowlane.
2.10 Jeśli Wykonawca nie będzie używał mediów Zamawiającego, zaznaczy to w pisemnym oświadczeniu przy podpisaniu umowy. Inaczej zobowiązany jest ponosić koszty zużytej wody
i energii. Wykonawca, w sytuacji korzystania z ujęć energii i wody należących do Zamawiającego, musi na własny koszt zamontować podlicznik poboru energii elektrycznej w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym natomiast pobór wody będzie rozliczany się w formie ryczałtu ustalonego
z Wykonawcą. Ewentualny pobór energii i wody będzie rozliczony po zrealizowaniu umowy
w formie obciążenia Wykonawcy za zużytą energię według stawek obowiązujących Zamawiającego na podstawie wskazań podlicznika według cen obowiązujących Zamawiającego
w dniu rozliczenia umowy i przyjętej kwoty ryczałtowej za zużytą wodę.
2.11 Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi
i technologicznymi a w szczególności:
1) niniejszą specyfikacją oraz jej załącznikami,
2) przepisami prawa budowlanego,
3) przepisami BHP,
4) sztuką budowlaną,
5) ze złożoną ofertą,
6) technologią określoną w dokumentacji,
7) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej,
8) obowiązującymi standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa,
9) umową.
2.12 Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały również we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
2.13 Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45431200-9 - Kładzenie glazury

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1658237,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2114540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1658237,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URBAŃSKI Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562301674

7.3.3) Ulica: B. Chrobrego151,

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1658237,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-24 do 2024-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.