Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00335345/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
- 2023/BZP 00345405/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż mebli dla pracowników NASK-PIB”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i montaż mebli dla pracowników NASK-PIB”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea1adec8-2a25-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335345
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2610.21.2023.366.PKO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 420331,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych mebli wraz z ich montażem, zwanych dalej: „Sprzętem” lub „Meblami” dla NASK-PIB o wymaganiach minimalnych określonych w Załączniku nr 1 do SWZ-SOPZ oraz ich dostarczenie pod adres: Al. Armii Ludowej 26, kod pocztowy: 00-609 Warszawa, 10 piętro, wieża D (budynek FOCUS).
2. Na przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust.1 powyżej składają się:
1) Regał książkowy, wymiary: 473-475 (szerokość) x 38-39 (głębokość)x 255-260 (wysokość) w ilości sztuk: 2;
2) Fotel obrotowy w ilości sztuk 3;
3) Biurko gabinetowe, wymiary: 180x90x74h [cm] z szafką 150-160x50-55x50-60h cm zawierającą 3 szuflady i dwa fronty uchylne w ilości sztuk: 2;
4) Fotel 01, kolor tapicerki (oparcie i siedzisko): kolor jasno beżowy lub jasno szary, nogi metalowe: RAL 9005 czarny w ilości sztuk: 4;
5) Fotel 02 w ilości sztuk:10;
6) Stolik kawowy, wymiary: średnica: 800mm, wysokość: 40 cm w ilości sztuk: 2;
7) Wieszak stojący w ilości sztuk: 8;
8) Panel wiszący do kwietnika, wymiary: 160-180x80-90 cm w ilości sztuk: 8;
9) Kwietnik wiszący, wymiary:80-90x22-30x17-20h cm w ilości sztuk: 8;
10) Stół konferencyjny, wymiary: 270-280x110x74-76h cm w ilości sztuk: 1;
11) Fotel konferencyjny - kolor: jasno szary lub jasny popiel w ilości sztuk: 10;
12) Regał książkowy z wysokim kwietnikiem w ilości sztuk: 1;
13) Krzesło konferencyjne na płozie, siedzisko i oparcie tapicerowane kolor: granatowo-czarny w ilości sztuk: 22;
14) Stół składany, wymiary:140x70xh74 cm w ilości sztuk: 10;
15) Biurko elektrycznie regulowane wymiary: 180x80 cm wraz z osłoną na nogi, wymiary: h73x180 cm w ilości sztuk: 1;
16) Fotel obrotowy, oparcie siatkowe czarne, tapicerka: ciemny szary-grafit w ilości sztuk: 47;
17) Biurko, wymiary: 140x80x74 wraz z kanałem kablowym do biurka pojedynczego w ilości sztuk: 32;
18) Biurko z płynną elektryczną regulacją wysokości sit&stand, wymiary: 140x80x65-130 cm h w ilości sztuk: 5;
19) Szafka aktowa, wymiary:80-85x46xh100-110 cm, + cokół 7 cm w ilości sztuk: 26;
20) Szafa locker, wymiary: 80x42x80h cm + cokół 80x40x16,5 h cm w ilości sztuk: 18;
21) Tablica naścienna, wymiary: 1 500-1 000mm w ilości sztuk: 5;
22) Kwietnik stojący w ilości sztuk: 4;
23) Regał książkowy z relingiem na wieszaki ubraniowe, wymiary: Szerokość: 219-220 cm, Wysokość: 219-220 cm Głębokość: 38-39 cm w ilości sztuk: 1;
24) Regał książkowy z relingiem na wieszaki ubraniowe, wymiary: Szerokość:110-150 cm Wysokość: 219-220 cm Głębokość: 38-39 cm w ilości sztuk: 1;
25) Regał książkowy z relingiem na wieszaki ubraniowe, wymiary: Szerokość:180-190 cm Wysokość: 219-220 cm Głębokość: 38-39 cm w ilości sztuk: 2;
26) Regał książkowy – narożny, wymiary: Szerokość: 290-300 cm Wysokość: 140-150 cm Głębokość: 38/143 cm w ilości sztuk: 1;
27) Pufo-fotel z możliwością obracania i odchylania w kształcie klepsydry-tapicerowany, kolor granatowo-czarny w ilości sztuk: 6;
28) Fotel tapicerowany, pikowany z miękką wyściółką i wysokim oparciem, kolor: pomarańczowy w ilości sztuk: 4;
29) Fotel tapicerowany, pikowany z miękką wyściółką i niskim oparciem, kolor: jasno szary w ilości sztuk: 4;
30) Fotel tapicerowany 01, kolor: granatowo-czarny w ilości sztuk: 4;
31) Fotel tapicerowany wysoki, kolor: pomarańczowy w ilości sztuk:1;
32) Fotel tapicerowany 03, kolor: szary melanż w ilości sztuk:3;
33) Pufa wisząca huśtawka tapicerowana, kolor: pomarańczowo-żółty w ilości sztuk:1;
34) Pufa wypełniona kulkami styropianowymi, kolor: pomarańczowy w ilości sztuk: 4;
35) Sofa 3 osobowa, kolor: Shadow w ilości sztuk: 4;
36) Krzesło w ilości sztuk: 10;
37) Stolik kawowy 01, wymiary: Średnica: 50, Wysokość: 42 w ilości sztuk: 2;
38) Stolik kawowy 02, wymiary: Średnica: 80, Wysokość: 42 w ilości sztuk: 2;
39) Stolik kawowy 03, wymiary: Średnica: 20, Wysokość: 55 w ilości sztuk: 3;
40) Stół wymiary: Średnica: 110 cm, Wysokość: 74 cm w ilości sztuk: 2;
41) Pufa kubełek-tapicerowana, wymiary:35-40x36-40x40-45h cm, kolor: jasno-szary w ilości sztuk: 2;
42) Szafa aktowa z drzwiami skrzydłowymi na cokole metalowym, wymiary: 80-82x46x70-75 cm + cokół 7-10 cm w ilości sztuk: 2;
43) Szafa aktowa z drzwiami skrzydłowymi na cokole metalowym, wymiary: 80-82x46x100-110 cm + cokół: 7-10 cm w ilości sztuk: 4.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany jako SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
4. Termin realizacji zamówienia wynosi: 5 dni roboczych, liczonych od dnia 19.10.2023r. Termin ten stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 3 SWZ.
5. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
7. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
8. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki Sprzęt, który w równoważnym stopniu spełnia warunki określone w SOPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495229,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1055250,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495229,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FABRYKA MEBLI "BALMA" SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772337068
7.3.3) Ulica: ul. Poznańska, nr 167
7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
7.3.5) Kod pocztowy: 62-080
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495229,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Odbiór przedmiotu Umowy odbędzie się na podstawie podpisanego (zatwierdzonego) przez obie Strony protokołu odbioru. Zamawiający odbierze Przedmiot Umowy jednym protokołem o charakterze zarówno ilościowym jak i jakościowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do Umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
- Dostawa mebli biurowych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.