Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00312576/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
- 2023/BZP 00318086/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-20
- 2023/BZP 00335185/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 214 – Budowa ścieżki pieszo – rowerowej na odcinku Skorzewo-Kościerzyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIERZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 586865980
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@koscierzyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koscierzyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 214 – Budowa ścieżki pieszo – rowerowej na odcinku Skorzewo-Kościerzyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd7b326d-164d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007341/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa linii transportu rowerowego Skorzewo-Kościerzyna w ramach projektu "Budowa węzła integracyjnego w Kościerzynie połączona z rewitalizacją i adaptacja dworca kolejowego(...)"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Tytuł projektu: Budowa węzła integracyjnego w Kościerzynie połączona z rewitalizacją i adaptacją dworca kolejowego oraz utworzeniem komunikacji zbiorowej w Powiecie Kościerskim.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312576
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7875286,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 214 w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Skorzewo-Kościerzyna o łącznej długości ok 2,14 km (od KM 0+000 do KM 0+352,00 oraz od KM 0+000 do skrzyżowania z drogą gminną ul. Kościelną w Skorzewie, według załącznika graficznego „podział projektu na części”), jezdnia ścieżki o szerokości 2,55m, miejscowo do 3,2m o nawierzchni asfaltowej. Zadanie obejmuje również wykonanie robót towarzyszących, w tym: wycinkę drzew i karczowanie pni, przebudowę zjazdów, budowę kanału technologicznego, wprowadzenie docelowej stałej organizacji ruchu. Przed rozpoczęciem robót wykonawca na własny koszt zobowiązany będzie do opracowania, uzyskania, zatwierdzenia oraz wprowadzania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, w tym projekt budowlany drogowy, teletechniczny, projekt stałej organizacji ruchu, inwentaryzacja zieleni, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga: Zadanie obejmuje wycinkę drzew: Wykonawca zobowiązany będzie w koszcie oferty uwzględnić pocięcie pozyskanego z wycinki drewna na odcinki o długości 2,55m i przetransportowanie na plac składowy w Zakładzie Komunalnym Gminy Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna. Nie dotyczy to drzew zlokalizowanych na działkach Pasów Państwowych, działki: 1168/1, 1168/3 obręb Skorzewo, które zostaną zagospodarowane przez PGL Lasy Państwowe.
Uwaga: Zadanie obejmuje rozbiórki istniejących ogrodzeń w związku z przejęciem części gruntów na poszerzenie pasa drogowego. Materiały z rozbiórki ogrodzenia nadające się do ponownego montażu wykonawca przekazuje protokolarnie byłym właścicielom. W przypadku braku zainteresowania ze strony byłych właścicieli przyjęciem zdemontowanych elementów, elementy podlegać będą utylizacji przez wykonawcę.
Uwaga: Materiały stanowiące elementy istniejącej drogi w tym kostka betonowa, krawężniki, obrzeża należy zutylizować. Natomiast bruk kamienny oraz znaki drogowe z demontażu przekazać protokolarnie do Zarządu Dróg Wojewódzkich - Rejonu Dróg w Kartuzach, ul. Wzgórze Wolności 15, 83 - 300 Kartuzy (transport po stronie wykonawcy).
Uwaga: Wiata przystankowa przeznaczona do demontażu - przekazać protokolarnie do Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna, 83-400 Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5 (transport po stronie wykonawcy).
Uwaga: Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego nie zostało wydane zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla przedmiotowego zadania. Zamawiający przewiduje uzyskanie zezwolenia do czasu zakończenia postępowania - wyboru wykonawcy.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub innych rozdziałach niniejszej SWZ nastąpi odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i jakości nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.
Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót, lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny (pomocniczy) niebędący załącznikiem do SWZ i niebędący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 4145995,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 214 w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Skorzewo-Kościerzyna o łącznej długości ok 1,43 km (od skrzyżowania z drogą gminną ul. Kościelną w Skorzewie do KM 3+224,75, według załącznika graficznego „podział projektu na części”), jezdnia ścieżki o szerokości 2,55m o nawierzchni asfaltowej. Zadanie obejmuje również wykonanie robót towarzyszących, w tym: wycinkę drzew i karczowanie pni, przebudowę zjazdów, przebudowę sieci elektroenergetycznej, budowę kanału technologicznego, przebudowę kolizji z siecią wodno-kanalizacyjną, budowę oświetlenia przejścia pieszo-rowerowego wraz z odcinkami przejściowymi, budowę oświetlenia punktowego odcinka ścieżki, wprowadzenie docelowej stałej organizacji ruchu. Przed rozpoczęciem robót wykonawca na własny koszt zobowiązany będzie do opracowania, uzyskania, zatwierdzenia oraz wprowadzania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, w tym projekt budowlany drogowy, elektryczny, teletechniczny, sanitarny, projekt stałej organizacji ruchu, inwentaryzacja zieleni, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga: Zadanie obejmuje wycinkę drzew: Wykonawca zobowiązany będzie w koszcie oferty uwzględnić pocięcie pozyskanego z wycinki drewna na odcinki o długości 2,55m i przetransportowanie na plac składowy w Zakładzie Komunalnym Gminy Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna. Nie dotyczy to drzew zlokalizowanych na działkach Pasów Państwowych, działki: 1168/1, 1168/3 obręb Skorzewo, które zostaną zagospodarowane przez PGL Lasy Państwowe.
Uwaga: Zadanie obejmuje rozbiórki istniejących ogrodzeń w związku z przejęciem części gruntów na poszerzenie pasa drogowego. Materiały z rozbiórki ogrodzenia nadające się do ponownego montażu wykonawca przekazuje protokolarnie byłym właścicielom. W przypadku braku zainteresowania ze strony byłych właścicieli przyjęciem zdemontowanych elementów, elementy podlegać będą utylizacji przez wykonawcę.
Uwaga: Materiały stanowiące elementy istniejącej drogi w tym kostka betonowa, krawężniki, obrzeża należy zutylizować. Natomiast bruk kamienny oraz znaki drogowe z demontażu przekazać protokolarnie do Zarządu Dróg Wojewódzkich - Rejonu Dróg w Kartuzach, ul. Wzgórze Wolności 15, 83 - 300 Kartuzy (transport po stronie wykonawcy).
Uwaga: Wiata przystankowa przeznaczona do demontażu - przekazać protokolarnie do Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna, 83-400 Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5 (transport po stronie wykonawcy).
Uwaga: Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego nie zostało wydane zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla przedmiotowego zadania. Zamawiający przewiduje uzyskanie zezwolenia do czasu zakończenia postępowania - wyboru wykonawcy.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub innych rozdziałach niniejszej SWZ nastąpi odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i jakości nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.
Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót, lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny (pomocniczy) niebędący załącznikiem do SWZ i niebędący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 3729290,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3047264,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3256883,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3047264,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane SZELBRUK Piotr Szela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-191-55-53
7.3.3) Ulica: Mirachowska 66
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR SZELA Usługi Ogólnobudowlane "Szelbruk"
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR SZELA Usługi Ogólnobudowlane "Szelbruk"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3047264,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3188443,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3188443,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3188443,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe "DROMOS" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-15-84-211
7.3.3) Ulica: Gdańska 26
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Budowa kanału technologicznego- Podwykonawca na etapie składania oferty nie jest znany
Budowa oświetlenia ulicznego-Podwykonawca na etapie składania oferty nie jest znany
Roboty branży sanitarnej-Podwykonawca na etapie składania oferty nie jest znany
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "DROMOS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "DROMOS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3188443,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- DZP/18/25 DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH W RAMACH WSPARCIA PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku PZS Nr 2 w ramach projektu "Nowoczesna baza edukacji zawodowej poprzez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie II
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.