eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikTermomodernizacja budynku Żłobka ,,SKRZAT'' przy ul. Dąbrówki 9 w Rybniku



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Żłobka ,,SKRZAT’’ przy ul. Dąbrówki 9 w Rybniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 94 865

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f51318a-1750-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Żłobka ,,SKRZAT’’ przy ul. Dąbrówki 9 w Rybniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f51318a-1750-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002276/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Termomodernizacja budynku żłobka SKRZAT, ul.Dąbrówki 9 w Rybniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335730

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0020.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9709497,52 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1029678,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Żłobka ,,SKRZAT’’ przy ul. Dąbrówki 9 w Rybniku.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Docieplenie ścian i remont elewacji budynku:
a) demontaż elementów na elewacji typu: napisy, tablice, alarmy, kamery, drabiny itp.,
b) rozbiórka:
- oblachowania murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów,
- parapetów, rynien, rur spustowych oraz wszelkich elementów zewnętrznych elewacji,
c) ocieplenie ścian zewnętrznych:
- ocieplenie ścian zewnętrznych w systemie ETICS z wykorzystaniem wyprawy tynkarskiej silikonowej barwionej w masie,
- ocieplenie cokołów z wykorzystaniem wyprawy tynkarskiej mozaikowej,
- ocieplenie ościeży płytami styropianu w systemie z wyprawą tynkarską silikonową,
- wykonanie rysunków na nowej elewacji z gotowych szablonów – ślimak, (tynk elewacyjny cienkowarstwowy silikonowy wykonany ręcznie),
d) montaż obróbek blacharskich, parapetów rynien i rur spustowych,
e) montaż elementów na elewacji typu: napisy tablice, alarmy, kamery, drabiny itp.,
f) montaż nowych skrzynek gazowych i elektrycznych,
g) montaż nowych opraw oświetleniowych żarowych zewnętrznych,

h) wymiana pokrycia daszków blaszanych na poliwęglan.
2. Docieplenie stropodachu wentylowanego:
a) wykonanie docieplenia stropodachu granulatem z wełny metodą wdmuchiwania,
b) wykonanie nowego pokrycia dachu z poliuretanowej membramy hydroizolacyjnej:
- oczyszczenie powierzchni dachu,
- zabezpieczenie powierzchni dachu podkładem gruntująco uszczelniającym,
- naprawa pęknięć (o ile występują) masą na bazie żywicy poliuretanowej,
- zastosowanie na powierzchni dachu geowłókniny poliestrowo-polipropylenowej do wzmacniania powłok hydroizolacyjnych wraz z wykonaniem powłoki,
c) montaż wpustów grawitacyjnych wentylacyjnych dla stropodachu wentylowanego,
d) remont kominów i murów ogniowych:
- odkucie głuchych tynków,
- uzupełnienie ubytków i wykonanie pokrycia membraną hydroizolacyjną,
- wykonanie hydroizolacji na ogniomurach,
- wykończenie murów ogniowych blachą stalową ocynkowaną powlekaną.
3. Stolarka zewnętrzna:
a) demontaż istniejącej stolarki okiennej oraz drzwiowej przewidzianej do wymiany wraz z demontażem podokienników i przygotowanie otworów do montażu nowej stolarki,
b) wstawienie, nowej stolarki w uprzednio przygotowane otwory oraz jej zamocowanie i uszczelnienie,
c) wstawienie i zamocowanie nowych podokienników,
d) montaż w oknach nawiewników higrosterowalnych,
e) wyposażenie wymienionych drzwi zewnętrznych w samozamykacze i odbojniki podłogowe.
4. Prace wykończeniowe:
a) wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach,

b) tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne ościeży i pasów ściennych o podłożu betonowym z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie grubości 3 mm,
c) gruntowanie i malowanie.
5. Izolacja ścian fundamentowych:
a) rozebranie nawierzchni z kostki brukowej,
b) roboty ziemne, wykonanie wykopów wraz z ich zabezpieczeniem,
c) wykonanie dwuwarstwowej izolacji pionowej z uszczelniającej masy bitumicznej wzmocnionej siatką z włókna szklanego,
d) docieplenie ścian fundamentowych,
e) wykonanie zabezpieczenia izolacji (ocieplenia),
f) zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu,
g) wykonanie na nowo uprzednio rozebranej nawierzchni z kostki brukowej z zachowaniem spadku od ścian budynku.
6. Remont konstrukcji stalowych:
a) oczyszczenie i pomalowanie stalowych konstrukcji zadaszeń przed montażem płyt z poliwęglanu komorowego,
b) oczyszczenie i pomalowanie stalowej balustrady tarasu zewnętrznego,
c) oczyszczenie i pomalowanie stalowych konstrukcji drabin wejściowych na dach.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: dokumentacja projektowa,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, opinia ornitologiczna stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 939815,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1237000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 939815,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472578726

7.3.3) Ulica: os. XXX-lecia 62c

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-286

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 939815,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy sekcji VIII 8.3.) Umowa: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
180 dni od dnia zawarcia umowy zakończenie całości robót w tym do dnia 04.08.2024 r. wymiana stolarki okiennej w
szczególności w pomieszczeniach, w których przebywają na co dzień dzieci i w pomieszczeniach kuchni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.