Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00300219/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa świetlic wiejskich w Pomocnem, Muchowie, Kondratowie i Stanisławowie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Męcinka 11
1.5.2.) Miejscowość: Męcinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.przetargi.mecinka.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa świetlic wiejskich w Pomocnem, Muchowie, Kondratowie i Stanisławowie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da40a43d-1890-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300219/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa świetlic wiejskich w Pomocnem, Muchowie, Kondratowie i Stanisławowie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu - Budowa świetlicy wiejskiej w Pomocnem” :Lokalizacja: działka nr 571, obręb 0009 Pomocne, gmina Męcinka, powiat jaworski, województwo dolnośląskie. Budowany budynek posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej poprzez istniejącą drogę wewnętrzną.
Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie terenu wraz z infrastrukturą techniczną oraz wyposażeniem /meble/.
W działce planowanej inwestycji budynek pomocniczy przeznaczony jest do rozbiórki, wiata przystankowa zostanie przeniesiona, natomiast urządzenia placu zabaw znajdujące się w zachodniej części działki zostaną zdemontowane – prace zostaną wykonane przez Zamawiającego, przed przekazaniem placu budowy.
Przedmiotowa inwestycja przewiduje:
- budowę świetlicy wiejskiej, składającej się w szczególności z sali spotkań z wyposażeniem w stoły i krzesła dla 100 osób, szatni z flagowymi wieszakami dla 100 osób, wiatrołapu, toalet: damskiej, męskiej oraz dla osób niepełnosprawnych (wraz z montażem sanitariatów, w tym lustra klejone do ściany na całej długości umywalek, przewijak dla niemowląt, dozowniki na mydło, pojemniki na papierowe ręczniki, wieszaki na ubrania, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, itp.), pomieszczenia socjalnego (szafki kuchenne stojące i wiszące, zlew jednokomorowy, bateria kuchenna, pojemnik na papierowe ręczniki, szafka pracownicza – zestawienie wyposażenia znajduje się w Dokumentacji projektowej), kuchni, zmywalni. Przedmiot zamówienia nie przewiduje zakupu oraz montażu urządzeń kuchennych.
- wykonanie drogi wewnętrznej z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie chodnika z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie parkingów z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie trawników na terenie przylegającym do budynku, dróg, chodników i parkingów – około 60 m2;
- zewnętrzne instalacje wodociągowe, elektroenergetyczne, zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1521263,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa świetlic wiejskich w Pomocnem, Muchowie, Kondratowie i Stanisławowie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu - Budowa świetlicy wiejskiej w Muchowie”:Lokalizacja: działka nr 113/2, obręb 0006 Muchów, gmina Męcinka, powiat jaworski, woj. dolnośląskie. Budowany budynek posiada bezpośredni dostęp do drogi wojewódzkiej nr 365 od strony północnej.
Obecnie teren jest nieużytkowany. Działka posiada wjazd z drogi wojewódzkiej nr 365, zlokalizowany od strony północnej. Całość obszaru porośnięta jest roślinnością średniowysoką oraz niską, głównie trawami.
Przedmiotowa inwestycja przewiduje:
- budowę świetlicy wiejskiej, składającej się w szczególności z sali spotkań z wyposażeniem w stoły i krzesła dla 60 osób, szatni z flagowymi wieszakami dla 60 osób, wiatrołapu, toalet: damskiej, męskiej oraz dla osób niepełnosprawnych (wraz z montażem sanitariatów, w tym lustra klejone do ściany na całej długości umywalek, przewijak dla niemowląt, dozowniki na mydło, pojemniki na papierowe ręczniki, wieszaki na ubrania, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, itp.), pomieszczenia socjalnego (szafki kuchenne stojące i wiszące, zlew jednokomorowy, bateria kuchenna, pojemnik na papierowe ręczniki, szafka pracownicza – zestawienie wyposażenia znajduje się w Dokumentacji Projektowej), kuchni, zmywalni. Przedmiot zamówienia nie przewiduje zakupu oraz montażu urządzeń kuchennych.
- wykonanie drogi wewnętrznej z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie parkingów z nawierzchni kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie trawnika na terenie przylegającym do budynku, dróg, chodników i parkingów – około 60 m2;
- wykonanie zewnętrznych instalacji: wodociągowe, elektroenergetyczne, zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe.
Wykonawca wykonując przyłącze wodociągowe pod drogą wojewódzką zobligowany jest do uzgodnienia przejścia i sposobu wykonania tego przejścia przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei we Wrocławiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1355869,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa świetlic wiejskich w Pomocnem, Muchowie, Kondratowie i Stanisławowie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu - Budowa świetlicy wiejskiej w Kondratowie”:Lokalizacja: działka nr 98, obręb 0003 Kondratów, gmina Męcinka, powiat jaworski, woj. dolnośląskie.
Wjazd na teren działki przewidziany jest od strony południowej poprzez most projektowany zgodnie z odrębnym opracowaniem. Wjazd na teren budowy jest możliwy od tej samej strony przez istniejący bród utwardzony płytami betonowymi. W ramach planowanej inwestycji znajdująca się wiata oraz siłownia zewnętrzna pozostają na obecnym terenie.
Przedmiotowa inwestycja przewiduje:
- budowę świetlicy wiejskiej, składającej się w szczególności z sali spotkań wraz z wyposażeniem w stoły i krzesła dla 60 osób, szatni z flagowymi wieszakami dla 60 osób, wiatrołapu, toalet: damskiej, męskiej oraz dla osób niepełnosprawnych (wraz z montażem sanitariatów, w tym lustra klejone do ściany na długości umywalek, przewijak dla niemowląt, dozowniki na mydło, pojemniki na papierowe ręczniki, wieszaki na ubrania, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, itp.), pomieszczenia socjalnego (szafki kuchenne stojące i wiszące, zlew jednokomorowy, bateria kuchenna, pojemnik na papierowe ręczniki, szafka pracownicza – zestawienie wyposażenia znajduje się w Dokumentacji Projektowej), kuchni, zmywalni. Przedmiot zamówienia nie przewiduje zakupu oraz montażu urządzeń kuchennych.
- wykonanie parkingu z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie zieleni na terenie przylegającym do budynku, dróg, chodników i parkingów – około 60 m2,
- wykonanie zewnętrznych instalacji: wodociągowe, elektroenergetyczne, zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1418157,43 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa świetlic wiejskich w Pomocnem, Muchowie, Kondratowie i Stanisławowie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu - Budowa świetlicy wiejskiej w Stanisławowie” :Lokalizacja: działka nr 46/1, obręb 0014 Stanisławów, gmina Męcinka, powiat jaworski, woj. dolnośląskie. Działka posiada dwa wjazdy z drogi publicznej.
Na działce zlokalizowana jest wiata oraz urządzenia placu zabaw. Wiata oraz urządzenia placu zabaw są przeznaczona do demontażu - prace zostaną wykonane przez Zamawiającego, przed przekazaniem placu budowy.
Przedmiotowa inwestycja przewiduje:
- budowę świetlicy wiejskiej, składającej się w szczególności z sali spotkań wraz z wyposażeniem w stoły i krzesła dla 60 osób, szatni z flagowymi wieszakami dla 60 osób, wiatrołapu, toalet: damskiej, męskiej oraz dla osób niepełnosprawnych (wraz z montażem sanitariatów, w tym lustra klejone do ściany na długości umywalek, przewijak dla niemowląt, dozowniki na mydło, pojemniki na papierowe ręczniki, wieszaki na ubrania, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, itp.), pomieszczenia socjalnego (szafki kuchenne stojące i wiszące, zlew jednokomorowy, bateria kuchenna, pojemnik na papierowe ręczniki, szafka pracownicza – zestawienie wyposażenia znajduje się w Dokumentacji Projektowej), kuchni, zmywalni. Przedmiot zamówienia nie przewiduje zakupu oraz montażu urządzeń kuchennych.
- wykonanie drogi wewnętrznej z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie parkingów z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie zieleni na terenie przylegającym do budynku, dróg, chodników i parkingów- około 60m2;
- wykonanie zewnętrznych instalacji: wodociągowej, elektroenergetycznej, zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1403533,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1756776,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2808000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1756776,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-SOL INSTALACJE Robert Szlachcikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782034954
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EL-SOL INSTALACJE ROBERT SZLACHCIKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
EL-SOL INSTALACJE ROBERT SZLACHCIKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1756776,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1581033,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2167126,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1581033,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-SOL INSTALACJE Robert Szlachcikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782034954
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EL-SOL INSTALACJE ROBERT SZLACHCIKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
EL-SOL INSTALACJE ROBERT SZLACHCIKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1581033,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1586168,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2263556,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1586168,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-SOL INSTALACJE Robert Szlachcikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782034954
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EL-SOL INSTALACJE ROBERT SZLACHCIKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
EL-SOL INSTALACJE ROBERT SZLACHCIKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1586168,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1575920,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2349999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1575920,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-SOL INSTALACJE Robert Szlachcikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782034954
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EL-SOL INSTALACJE ROBERT SZLACHCIKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
EL-SOL INSTALACJE ROBERT SZLACHCIKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1575920,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI MĘCINKA
więcej: przetargi MĘCINKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.