Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00311860/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Zespół Budynków Wielorodzinnych, Osiedle „Górny Taras” – budynek „B”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BARLINECKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BARLINKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811787297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Barlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 7462348
1.5.8.) Numer faksu: +48 95 7462348
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbsbarlinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.btbs.barlinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32c7082f-1f81-11ed-b950-8227d40187e81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny BTBS
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Zespół Budynków Wielorodzinnych, Osiedle „Górny Taras” – budynek „B”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32c7082f-1f81-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00187791/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: "Zespół Budynków Wielorodzinnych, Osiedle „Górny Taras” - budowa budynku „B”"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311860/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Zespół Budynków Wielorodzinnych, Osiedle „Górny Taras” – budynek „B”.
2. Zakres zadania dotyczy w szczególności:
- wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanego projektu i uzyskanego pozwolenia na budowę.
3. Celem Umowy z Nadzorem Inwestorskim jest zapewnienie świadczenia na rzecz Zamawiającego, usług związanych z umową z Wykonawcami w czasie trwania Umowy, zgodnie z zakresem i okresami podanymi w Umowie oraz niniejszym OPZ.
4.Usługi Nadzoru Inwestorskiego powinny zapewnić prawidłowe wykonawstwo wszystkich Robót objętych umowami z Wykonawcami Robót Budowlanych oraz uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych, finansowych przy zachowaniu maksymalnej ochrony środowiska. W trakcie budowy Nadzór Inwestorski winien zagwarantować efektywną kontrolę
wykonania Robót zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz harmonogramami realizacji, jak również zapewnić dyscyplinę wydatkowania środków finansowych oraz jakość Robót zgodną z Planem Zapewnienia Jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366540 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe DARO, Dariusz Czapla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992379889
7.3.3) Ulica: Zofii Kuratowskiej 5/9
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DARO" DARIUSZ CZAPLA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DARO" DARIUSZ CZAPLA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366540 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- Wykonanie dokumentacji projektowej - Rewitalizacja plaży miejskiej w Suszu
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.