eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SadkowiceRozłożenie kruszywa w ramach Funduszu Sołeckiego



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozłożenie kruszywa w ramach Funduszu Sołeckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SADKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadkowice 129A

1.5.2.) Miejscowość: Sadkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-206

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminasadkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminasadkowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9edf1e33-1348-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozłożenie kruszywa w ramach Funduszu Sołeckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9edf1e33-1348-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042381/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozłożenie kruszywa w ramach Funduszu Sołeckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326000

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RK.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach projektowanego przedsięwzięcia inwestycyjnego przewiduje się wykonanie rozłożenia kruszywa dolomitowego o frakcji 0-31.5 na drogach wewnętrznych na terenie Gminy Sadkowice.
W zakres inwestycji wchodzą roboty drogowe w zakresie:
• roboty pomiarowe;
• profilowanie z nadaniem spadków poprzecznych na odcinkach dróg objętych zadaniem;
• rozłożenie kruszywa drogowego będącego własnością Zamawiającego na odcinkach dróg objętych zadaniem
• zagęszczenie rozłożonej warstwy kruszywa za pomocą walca drogowego.

Maksymalna ilość metrów kwadratowych do rozłożenia kruszywa wynosi: 25 000 m2
Wskazana ilość metrów do rozłożenia kruszywa ma charakter orientacyjny i będzie dostosowana do potrzeb Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie odpowiadające wartości faktycznie rozłożonego kruszywa. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie względem Zamawiającego z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości.

Minimalna (gwarantowana) ilość metrów kwadratowych do rozłożenia kruszywa wynosi: 24 050 m2

Przewidywana do rozłożenia ilość metrów kwadratowych obejmuje 25 odcinków o średniej długości 375 m (najkrótszy 100m, najdłuższy 630m) na terenie 25 sołectw Gminy Sadkowice.
Zamawiający informuje również iż szczegółowy plan plac objętych zadaniem oraz lokalizacja dróg na terenie Gminy Sadkowice, ich szerokość i długość zostanie podana w formie załącznika do Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 9

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Agri-Trans Piotr Kacprzak Stolniki 60

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351510825

7.3.3) Ulica: Stolniki

7.3.4) Miejscowość: Stolniki

7.3.5) Kod pocztowy: 96-214

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174123,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.