eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszczonów › Zakup paliwa: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup paliwa: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkanowej Gminy Mszczonów

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148609

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 105

1.4.2.) Miejscowość: Mszczonów

1.4.3.) Kod pocztowy: 96-320

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.4.7.) Numer telefonu: +48 46 858 00 88

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zgkim.samorzad.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgkim.mszczonow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385520

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00374917

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa (oleju napędowego i benzyny) na stacjach paliw Wykonawcy dla potrzeb działalności Zamawiającego.
1.2 Szacunkowa ilość zakupu paliw w okresie trwania umowy wynosi:
1) Benzyna bezołowiowa Pb 95 – ok. 8 000 litrów
2) Olej Napędowy – ok. 130 000 litrów
3) Olej Napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych - ok. 1 000 litrów.
1.3 Planowane ilości zakupu są ilościami szacunkowymi służącymi jedynie do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający jednocześnie deklaruje, że zmniejszenie ilości paliwa objętego przedmiotem umowy nie nastąpi o więcej niż 50% pierwotnego zakresu zamówienia.
1.4 Zakup paliw będzie realizowany sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego i odbywał się będzie na Stacji Paliw Wykonawcy bezpośrednio do zbiorników pojazdów lub kanistrów Zamawiającego wg bieżącego zapotrzebowania na zasadzie Transakcji Bezgotówkowych:
− każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, numeru rejestracyjnego pojazdu lub nazwy sprzętu, wartości i ilości zakupionych produktów. Dokonanie przez użytkownika kart flotowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu. Użytkownik kart flotowych, sprawdzi prawidłowość danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz.
− poprawność dokonanej transakcji wskazuje zapis/informacja: ”KOD PIN POPRAWNY”.
− załącznik do faktury stanowiący jej integralną część musi zawierać wykaz wszystkich zakupów z danego okresu rozliczeniowego dokonywanych na poszczególne karty paliwowe.
1.5 Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie.
1.6 Płatność za zakup paliwa odbywa się kartą paliwową Zamawiającego, która musi być zabezpieczona kodem.
1.7 Zamawiający otrzyma od Wykonawcy bez dodatkowych opłat 17 szt. kart paliwowych na okaziciela w tym 1 sztuki kart paliwowych wystawionych na samochód zamawiającego.
1.8 Wymagania techniczne:
− Wykonawca musi dysponować minimum 1 stacją paliw w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego (odległość mierzona po drogach publicznych). Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
− Stacje paliw muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. 2023 poz. 1707.).
− Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r., w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych(Dz.U. 2023 poz. 1314).
− Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym badania jakościowe paliwa wraz z potwierdzeniem, że produkty odpowiadają określonym normom jakościowym.

Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa (oleju napędowego i benzyny) na stacjach paliw Wykonawcy dla potrzeb działalności Zamawiającego.
1.2 Szacunkowa ilość zakupu paliw w okresie trwania umowy wynosi:
1) Benzyna bezołowiowa Pb 95 – ok. 8 000 litrów
2) Olej Napędowy – ok. 131 000 litrów

1.3 Planowane ilości zakupu są ilościami szacunkowymi służącymi jedynie do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający jednocześnie deklaruje, że zmniejszenie ilości paliwa objętego przedmiotem umowy nie nastąpi o więcej niż 50% pierwotnego zakresu zamówienia.
1.4 Zakup paliw będzie realizowany sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego i odbywał się będzie na Stacji Paliw Wykonawcy bezpośrednio do zbiorników pojazdów lub kanistrów Zamawiającego wg bieżącego zapotrzebowania na zasadzie Transakcji Bezgotówkowych:
− każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, numeru rejestracyjnego pojazdu lub nazwy sprzętu, wartości i ilości zakupionych produktów. Dokonanie przez użytkownika kart flotowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu. Użytkownik kart flotowych, sprawdzi prawidłowość danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz.
− poprawność dokonanej transakcji wskazuje zapis/informacja: ”KOD PIN POPRAWNY”.
− załącznik do faktury stanowiący jej integralną część musi zawierać wykaz wszystkich zakupów z danego okresu rozliczeniowego dokonywanych na poszczególne karty paliwowe.
1.5 Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie.
1.6 Płatność za zakup paliwa odbywa się kartą paliwową Zamawiającego, która musi być zabezpieczona kodem.
1.7 Zamawiający otrzyma od Wykonawcy bez dodatkowych opłat 17 szt. kart paliwowych na okaziciela w tym 1 sztuki kart paliwowych wystawionych na samochód zamawiającego.
1.8 Wymagania techniczne:
− Wykonawca musi dysponować minimum 1 stacją paliw w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego (odległość mierzona po drogach publicznych). Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
− Stacje paliw muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. 2023 poz. 1707.).
− Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r., w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych(Dz.U. 2023 poz. 1314).
− Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym badania jakościowe paliwa wraz z potwierdzeniem, że produkty odpowiadają określonym normom jakościowym.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-07-01 11:30

Po zmianie:
2024-07-04 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-07-01 12:00

Po zmianie:
2024-07-04 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-07-30

Po zmianie:
2024-08-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.