eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryfinoZakup energii elektrycznej dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. i podleg³ych mu placówek



Og³oszenie z dnia 2022-10-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. i podleg³ych mu placówek

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320481747

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gryfino

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 519389119

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-gryfino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-gryfino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. i podleg³ych mu placówek

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-828bcefc-47fa-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00385535

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/szpitalgryfino

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy Zamawiaj±cego https://portal.smartpzp.pl/szpitalgryfino.
2. W sytuacji awarii Platformy lub przerwy technicznej dzia³ania systemu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ komunikacji przy u¿yciu
poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-gryfino.pl z zastrze¿eniem, i¿ oferty, mog± zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± powy¿szej Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie, ani logowania do Platformy.
2. Wykonawca do za³o¿enia konta w systemie potrzebuje kwalifikowanego podpisu elektronicznego, profilu zaufanego lub e-dowodu.
3. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy, dostêpny na Platformie w zak³adce „e-learning”, znajduj±cej siê na pionowym pasku Menu po lewej stronie ekranu.
4. W zak³adce „e-learning” znajduj± siê tak¿e instrukcja obs³ugi Platformy (Instrukcja obs³ugi Portalu e-Us³ug SmartPZP) oraz filmy instrukta¿owe – prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Platformy (rejestracja, zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). W zak³adce „weryfikacja oprogramowania do podpisu” Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia testowego (próbnego) podpisu elektronicznego, s³u¿±cego sprawdzeniu poprawno¶ci skonfigurowania komputera Wykonawcy w tym zakresie.
5. Korzystanie z Platformy mo¿liwe jest na dwa sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
1) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
a) Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i
pó¼niejsze, Internet Explorer 11,
b) Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych
wersji przegl±darek,
c) system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze.
2) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
a) zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
b) w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web,
c) oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
6. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Platformy mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików.
7. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg. Zamawiaj±cy wskazuje format .pdf jako zalecany.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o. , ul. Parkowa 5; 74-100 Gryfino, email: sekretariat@szpital-gryfino.pl
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Inspektor Danych Osobowych Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. ul. Niepodleg³o¶ci 39; 74-100 Gryfino, email: iod@szpitalgryfino.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz e RODO w celu prawid³owego przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy.
4. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
5. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem niezbêdnym. Jest Pani/Pan zobowi±zana / zobowi±zany do ich
podania w zwi±zku z realizacj± celu wskazanego w pkt. 3, a ich nie podanie uniemo¿liwi realizacjê tego celu.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
1) pracownicy merytoryczni;
2) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania;
3) podmioty obs³uguj±ce systemy informatyczne i teleinformatyczne;
4) podmioty ¶wiadcz±ce obs³ugê prawn±;
5) podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ p³atnicz±, np. banki;
6) podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±;
7) inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
7. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celu dla jakiego zosta³y zebrane i
przechowywane zgodnie z terminami archiwizacji okre¶lonymi przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO.
9. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku, gdy
skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana / zobowi±zany do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem, ¿e wyst±pienie z takim ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
10. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Pe³na tre¶æ RODO znajduje siê w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZG.ZP.22.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne wraz z przepisami wykonawczymi dla punktów poboru Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. i podleg³ych mu placówek.
2. Ca³kowite szacunkowe zu¿ycie energii elektrycznej w okresie zamówienia, tj. 12 miesiêcy wynosi maksymalnie 304 722 kWh. Okre¶lone przez Zamawiaj±cego prognozowane zu¿ycie energii ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiaj±cego zobowi±zania do zakupu energii w podanej ilo¶ci i jest maksymaln± ilo¶ci± graniczn± zakupu. Zamawiaj±cy deklaruje pobór (zakup) energii elektrycznej w okresie trwania niniejszej umowy na poziomie nie mniejszym ni¿ 60% wskazanego
w zdaniu pierwszym wolumenu.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objêtego niniejszym postêpowaniem okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi±cy za³±cznik nr 1 i nr 1A do SWZ, stanowi±cy jednocze¶nie za³±cznik nr 1 do umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium:
Cena (C) – waga kryterium (WC): 100 %
Ocena punktowa w ramach kryterium zgodnie ze wzorem:

najni¿sza zaoferowana cena
------------------------------------------ x 100 pkt
cena zaoferowana w badanej ofercie

Liczba punków przyznana danej ofercie zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
P = C x WC, gdzie
P – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie
C – liczba punktów przyznana dla kryterium „cena”
WC – waga kryterium „cena”
Za najkorzystniejsz± ofertê bêdzie uwa¿ana ta oferta, która uzyska najwy¿sza liczbê punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia w zakresie obrotu energi± elektryczn±, tj. posiada wa¿n± koncesjê w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydan± przez Prezesa Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1977 r. Prawo energetyczne.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wg formu³y spe³nia – nie spe³nia w oparciu o wymagane w Rozdziale XX SWZ dokumenty.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, chyba ¿e Zamawiaj±cy jest w posiadaniu lub ma dostêp do tych podmiotowych ¶rodków dowodowych, a Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich poprawno¶æ i aktualno¶æ. Podmiotowy ¶rodek dowodowy sk³adany na wezwanie Zamawiaj±cego na potwierdzenie, ¿e:
Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania, z powodów wymienionych w Rozdziale XVII pkt 1 SWZ, tj. o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania aktualne na dzieñ z³o¿enia niniejszego o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale, tj. podpisane podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, chyba ¿e Zamawiaj±cy jest w posiadaniu lub ma dostêp do tych podmiotowych ¶rodków dowodowych, a Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich poprawno¶æ i aktualno¶æ. Podmiotowy ¶rodek dowodowy sk³adany na wezwanie Zamawiaj±cego na potwierdzenie, ¿e:
Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale XVIII pkt 1 SWZ, tj.: aktualna koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
W przypadku sk³adania ofert wspólnych ww. dokument sk³ada ten z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, który w ramach konsorcjum bêdzie odpowiada³ za realizacjê zamówienia objêtego ww. uprawnieniem.
Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa powy¿ej, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz oferty zgodny z za³±cznikiem nr 2 SWZ.
2. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w formularzu oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy.
3. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców
w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
4. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów,
o których mowa w ppkt. 2.
5. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udzia³u
w postêpowaniu (wg wzoru - za³±cznik nr 3 do SWZ). W przypadku sk³adania oferty wspólnej o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie;
6. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru – za³±cznik nr 4 do SWZ). W przypadku sk³adania oferty wspólnej o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7. O¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy – gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (wg wzoru – za³±cznik nr 7 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pe³nomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje siê na swoim profilu Wykonawcy i sk³adaj±c ofertê w zak³adce „Wykonawcy” doda pozosta³ych Wykonawców wpisuj±c ich dane.
2. W przypadku, gdy Wykonawca dzia³a przez pe³nomocnika, do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo / a podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ³±cznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji.
3. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê w niniejszym postêpowaniu.
4. Oferta musi byæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia). Oznacza to, i¿ je¿eli z dokumentu(ów) okre¶laj±cego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pe³nomocnictwa
(pe³nomocnictw) wynika, i¿ do reprezentowania Wykonawcy(ów) upowa¿nionych jest ³±cznie kilka osób, oferta oraz dokumenty i o¶wiadczenia musz± byæ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wszystkie te osoby.
5. Je¿eli upowa¿nienie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy (odpisu z w³a¶ciwego rejestru) do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ pe³nomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upowa¿nione, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czyli opatrzonego podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czyli opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
6. Wykonawca nie mo¿e wyst±piæ w innych ofertach jako Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty.
8. Wykonawca jest ¶wiadomy, ¿e na podstawie art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny, kto w celu
uzyskania dla siebie lub kogo innego zamówienia publicznego, przedk³ada podrobiony, przerobiony, po¶wiadczaj±cy
nieprawdê albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne o¶wiadczenie dotycz±ce okoliczno¶ci o istotnym znaczeniu
dla uzyskania wymienionego zamówienia podlega karze pozbawienia wolno¶ci od 3 miesiêcy do lat 5.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian do Przedmiotu Umowy bez pisemnego polecenia Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzania zmian do tre¶ci Umowy.
3. Zmiany Umowy bêd± mog³y byæ wprowadzane w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci, których wyst±pienia Strony nie przewidywa³y w chwili zawierania Umowy. Okoliczno¶ci te nie mog± byæ wywo³ane przez któr±kolwiek ze Stron, ani nie mog± byæ przez Strony zawinione i musz± wywo³ywaæ ten skutek, i¿ Umowa nie mo¿e byæ wykonana wedle pierwotnej tre¶ci, w szczególno¶ci z uwagi na ra¿±c± stratê gro¿±c± Stronom b±d¼ jednej ze Stron lub niemo¿no¶æ osi±gniêcia celu Umowy albo te¿ wykonanie Umowy bêdzie istotnie utrudnione dla jednej b±d¼ obu jej Stron.
4. Zmiana postanowieñ Umowy mo¿e nast±piæ na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy na podstawie art. 455 ustawy PZP. Dopuszcza siê nastêpuj±ce zmiany w tre¶ci zawartej Umowy:
1) zmiana jednostkowej ceny netto za 1 kWh o kwotê wynikaj±c± ze zmiany przepisów podatkowych, w szczególno¶ci stawki podatku od towarów i us³ug lub ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym lub zmiany innych op³at niezale¿nych od Wykonawcy. W takim przypadku ceny energii elektrycznej zostan± powiêkszone / pomniejszone o kwotê wynikaj±c± z obowi±zków na³o¿onych w³a¶ciwymi przepisami prawa od dnia ich wej¶cia w ¿ycie. Dla zastosowania nowych cen wymagane jest obustronne podpisanie aneksu do Umowy;
2) zmiana ilo¶ci punktów poboru, zgodnie z § 8 ust. 9 Umowy;
3) zmiana grup taryfowych, przy czym zmiana grupy taryfowej mo¿liwa jest jedynie w obrêbie grup taryfowych, które zosta³y ujête w niniejszej umowie;
4) zmiana terminu rozpoczêcia dostaw energii elektrycznej do punktów poboru energii. Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu rozpoczêcia dostawy mo¿e byæ okoliczno¶æ niezale¿na od Stron, w szczególno¶ci przed³u¿aj±ca siê procedura zmiany sprzedawcy.
5. Wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e ulec zmianie w przypadku, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 Umowy.
6. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a tak¿e zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególno¶ci przyspieszaj±cych realizacjê, obni¿aj±cych koszt ponoszony przez Zamawiaj±cego na wykonanie, utrzymanie lub u¿ytkowanie przedmiotu Umowy b±d¼ zwiêkszaj±cych u¿yteczno¶æ Przedmiotu Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-24 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/szpitalgryfino

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-24 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-22

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1) Umowa zostaje zawarta na czas okre¶lony, tj. 12 miesiêcy i obowi±zuje od dnia zawarcia umowy jednak nie wcze¶niej ni¿ od dnia 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. Sprzeda¿ energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej nast±pi nie wcze¶niej ni¿ po skutecznym wypowiedzeniu dotychczas obowi±zuj±cej umowy lub z dniem skutecznego rozwi±zania dotychczasowych umów sprzeda¿y energii elektrycznej, a tak¿e po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy.
Rozpoczêcie realizacji dostawy energii elektrycznej przez Wykonawcê musi zapewniæ ci±g³o¶æ zasilania punktów poboru Szpitala Powiatowego w Gryfinie i podleg³ych mu placówek. Sprzeda¿ energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej nast±pi nie wcze¶niej ni¿ z dniem skutecznego rozwi±zania dotychczasowych umów sprzeda¿y energii elektrycznej, a tak¿e po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i ewentualnie podpisaniu nowych umów dystrybucyjnych.
2) W postêpowaniu, obok podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wskazanych w ustawie PZP, zastosowanie maj± równie¿ obligatoryjne podstawy wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.