Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00323520/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
- 2022/BZP 00335363/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego sprzątania dwóch obiektów: OLO w Woskowcach Małych oraz sprzątanie pomieszczeń i klatki schodowej Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK LECZENIA ODWYKOWEGO W WOSKOWICACH MAŁYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pałacowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Woskowice Małe
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 419 65 22
1.5.8.) Numer faksu: +48 77 419 65 22 wew. 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@olowoskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olowoskowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://olo.biuletyn.info.pl/347/202/postepowania-o-wartosci-powyzej-130-000-zl-w-2022-roku.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego sprzątania dwóch obiektów: OLO w Woskowcach Małych oraz sprzątanie pomieszczeń i klatki schodowej Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fa586b5-2773-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041893/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa kompleksowego sprzątania dwóch obiektów: OLO w Woskowcach Małych oraz sprzątanie pomieszczeń i klatki schodowej Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323520/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.250.3.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 452631,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są:Zadanie 1 - Kompleksowe sprzątanie obiektów Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych.
Zadanie 2 – Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń i klatki schodowej Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu.
2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
90910000-9 Usługi sprzątania
90900000-6 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
3. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącymi załącznik nr 1a do SWZ.
4. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SWZ wraz z jej załącznikami, wszelkimi zmianami do SWZ sporządzonymi w okresie procedury udzielenia zamówienia publicznego oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonywanie usług.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
6. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem i w następstwie podpisania umowy.
7. Miejsce realizacji zamówienia:
- zadanie 1 – budynki Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych,
ul. Pałacowa 15, Woskowice Małe, 46-100 Namysłów
- zadanie 2 - pomieszczenia i klatka schodowa należąca do Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia (WOTUiW Opole) znajdującego się przy
ul. Głogowskiej 25B w Opolu.
8. Wykonawca realizując zamówienie zapewni zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1062 z późn. zm.).
9. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Za część należy rozumieć każde z zadań, czyli postępowanie zostało podzielone na 2 części. Tym samym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
10. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Za równoznaczne ze złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę zostaną uznane sytuacje:
a) w której ten sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty.
b) w której ten sam Wykonawca złoży odrębne dwie oferty, z czego każda będzie odpowiadać za jedną część zadania.
c) W której więcej niż jedna oferta zostanie złożona przez Wykonawcę, a kolejna w imieniu spółki cywilnej, której ten Wykonawca jest wspólnikiem
11. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta w miejscu realizacji usługi, wizja lokalna) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 402173,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są:Zadanie 1 - Kompleksowe sprzątanie obiektów Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych.
Zadanie 2 – Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń i klatki schodowej Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu.
2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
90910000-9 Usługi sprzątania
90900000-6 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
3. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącymi załącznik nr 1a do SWZ.
4. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SWZ wraz z jej załącznikami, wszelkimi zmianami do SWZ sporządzonymi w okresie procedury udzielenia zamówienia publicznego oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonywanie usług.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
6. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem i w następstwie podpisania umowy.
7. Miejsce realizacji zamówienia:
- zadanie 1 – budynki Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych,
ul. Pałacowa 15, Woskowice Małe, 46-100 Namysłów
- zadanie 2 - pomieszczenia i klatka schodowa należąca do Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia (WOTUiW Opole) znajdującego się przy
ul. Głogowskiej 25B w Opolu.
8. Wykonawca realizując zamówienie zapewni zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1062 z późn. zm.).
9. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Za część należy rozumieć każde z zadań, czyli postępowanie zostało podzielone na 2 części. Tym samym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
10. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Za równoznaczne ze złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę zostaną uznane sytuacje:
a) w której ten sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty.
b) w której ten sam Wykonawca złoży odrębne dwie oferty, z czego każda będzie odpowiadać za jedną część zadania.
c) W której więcej niż jedna oferta zostanie złożona przez Wykonawcę, a kolejna w imieniu spółki cywilnej, której ten Wykonawca jest wspólnikiem
11. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta w miejscu realizacji usługi, wizja lokalna) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 50457,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451965,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 451965,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 451965,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel Facility Services Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Optima Cleaning Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542250979
7.3.3) Ulica: Antoniego Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonywanie usług porządkowo-czystościowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 451965,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55645,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58561,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55645,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel Facility Services Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Optima Cleaning Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542250979
7.3.3) Ulica: Antoniego Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonywanie usług porządkowo-czystościowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55645,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania szlaków i ścieżek turystycznych w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2025 roku.
- "Kompleksowa usługa sprzątania budynku "B" od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku "A" w soboty, niedziele i święta w PCUZ - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Wykonanie bieżącej konserwacji i utrzymanie w należytym stanie technicznym elementów wyposażenia obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia - Konserwacja i utrzymanie urządzeń dylatacyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.