eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlimontówRozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Klimontów



Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Klimontów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klimontów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zysmana 1

1.5.2.) Miejscowość: Klimontów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-640

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158661006

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klimontow@klimontow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: klimontow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

klimontow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Klimontów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5d9ca85-f6bb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040152/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Klimontów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227278/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.272.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa dróg gminnych o łącznej długości 5,838km tj. wykonanie wszelkich prac wynikających z projektów budowlanych, wykonawczych, uzyskanych decyzji, uzgodnień, warunków, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się
i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zamówienie obejmuje:
• Etap I - Rozbudowa drogi gminnej nr 331042T Konary - Kujawy na odcinku długości 1809 mb, polegająca na dostosowaniu drogi do przekroju normatywnego według parametrów dla drogi klasy D tj. wykonanie nawierzchni asfaltowej szer. 4,50 m, poboczy utwardzonych kruszywem szer. 0,75 m, chodnika, odwodnienia, oznakowania pionowego oraz wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu fizycznie ograniczających prędkość pojazdów.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym:
- projekt architektoniczno-budowlany, projekty wykonawcze oraz decyzja Starosty Sandomierskiego nr 10/2021 z dnia 25.11.2021r (ZRID).

• Etap II - Rozbudowa drogi gminnej nr 331013T Borek Klimontowski - Kępie - Byszów na odcinku długości 2049 mb, polegająca na dostosowaniu drogi do przekroju normatywnego według parametrów dla drogi klasy D tj. wykonanie nawierzchni asfaltowej szer. 3,50 m (w obrębie mijanki szer. 5,0 m), obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem szer. 0,75 m, odwodnienia, oznakowania pionowego, poziomego.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym:
- projekt architektoniczno-budowlany, projekty wykonawcze oraz decyzja Starosty Sandomierskiego nr 8/2021 z dnia 31.08.2021r (ZRID)

• Etap III - Rozbudowa drogi gminnej nr 331014T Rogacz-Byszówka na odcinku długości 1090 mb, polegająca na dostosowaniu drogi do przekroju normatywnego według parametrów dla drogi klasy D tj. wykonanie nawierzchni asfaltowej szer. 3,50 m (w obrębie mijanki szer. 5,0 m), obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem szer. 0,75 m, odwodnienia, oznakowania pionowego.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym:
- projekt architektoniczno-budowlany, projekty wykonawcze oraz decyzja Starosty Sandomierskiego nr 9/2021 z dnia 08.09.2021r (ZRID).

• Etap IV - Rozbudowa drogi gminnej nr 331102T Szymanowice Dolne - Kamień na odcinku długości 818 mb, polegająca na dostosowaniu drogi do przekroju normatywnego według parametrów dla drogi klasy D tj. wykonanie nawierzchni asfaltowej szer. 3,50 m (w obrębie mijanki szer. 5,0 m), obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem szer. 0,75 m, odwodnienia, oznakowania pionowego.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym:
- projekt architektoniczno-budowlany, projekty wykonawcze oraz decyzja Starosty Sandomierskiego nr 6/2021 z dnia 20.08.2021r (ZRID)

• Etap V - Rozbudowa drogi gminnej nr 331049T ul. s. H. Herman na odcinku długości 72 mb, polegająca na dostosowaniu drogi do przekroju normatywnego według parametrów dla drogi klasy D tj. wykonanie nawierzchni jezdni z kostki granitowej szer. 5,0 m, chodnika szer. 2 m z kostki granitowej, miejsc parkingowych dla samochodów osobowych, poboczy szer. 0,75 m, oznakowania pionowego, placu do zawracania, oświetlenia. Zadanie obejmuje również przebudowę odcinka sieci wodociągowej.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym:
- projekt architektoniczno-budowlany, projekty wykonawcze oraz decyzja Starosty Sandomierskiego nr 11/2021 z dnia 09.12.2021r (ZRID)


Niezależnie od stopnia dokładności i precyzji dokumentów otrzymanych od Inwestora, definiujących zamówienie do wykonania, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania dobrego rezultatu końcowego. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej jak i w innych dokumentach znaki towarowe, patenty lub wskazane pochodzenie, nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie minimalnych oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacja techniczną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych
w wyżej wymienionych dokumentacji. Za minimalne wymagania Zamawiający uznaje parametry określone w obowiązujących normach w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych .

2. W cenie zadań należy uwzględnić również koszty niezbędne do wykonania zamówienia tj.:
• Koszty czasowej organizacji ruchu, urządzenia, zabezpieczenia i uporządkowania po wykonaniu zamówienia placu budowy,
• Koszty robót demontażowych, odtworzeniowych, porządkowych,
• Koszty badań laboratoryjnych, prób, odbiorów
• Koszty geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
• Koszty nadzoru przyrodniczego, dendrologicznego, ornitologicznego
• Koszty opłat za wyłączenia i włączenia mediów
• Koszty uzgodnień oraz opłat związanych z nadzorem właścicielskim sprawowanym na przebudowywanych sieciach, nadzorem nad robotami w obrębie sieci w tym:
- w związku ze skrzyżowaniem drogi Borek Klimontowski-Kępie-Byszów z linią elektroenergetyczną najwyższych napięć 400 kV, w trakcie realizacji prac budowlanych należy wystąpić o warunki prowadzenia robot w rejonie sieci, a następnie przeprowadzić roboty budowlane na podstawie uzyskanych i ewentualnych uzgodnień z zarządcą sieci Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. biuro w Radomiu, 26-600 Radom, ul. Żeromskiego 75 – Wykonawca winien skalkulować w/w koszty w złożonej ofercie wraz z oznakowaniem;
- w związku ze skrzyżowaniem drogi Rogacz –Byszówka z linią elektroenergetyczną najwyższych napięć 110 kV, w trakcie realizacji prac budowlanych należy wystąpić o warunki prowadzenia robot w rejonie sieci, a następnie przeprowadzić roboty budowlane na podstawie uzyskanych i ewentualnych uzgodnień z zarządcą sieci m.in. Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. biuro w Radomiu, 26-600 Radom, ul. Żeromskiego 75 – Wykonawca winien skalkulować w/w koszty w złożonej ofercie wraz z wymaganym oznakowaniem;
• Koszty pozyskania w uzgodnieniu z Zamawiającym nowych decyzji
i uzgodnień lub ich prolongaty o ile straciły lub utracą ważność przed wykonaniem robót budowlanych.
• Koszty wejścia na teren poza pasem drogowym drogi gminnej.
• Koszt wykonania, montażu i utrzymania tablicy informacyjnej (w okresie wykonywania prac i w zaproponowanym okresie gwarancji), o której mowa w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych (dz. u. poz. 953), zawierającą oznaczenie słowne programu oraz logo Polski Ład. Projekt tablicy dostępny jest na stronie: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga. Ponadto w cenie realizacji etapu I i II należy przewidzieć koszty wykonania, montażu i utrzymania w zaproponowanym okresie gwarancji 2 tablic informujących o realizacji zadań w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg wzoru zamieszczonego na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45314310-7 - Układanie kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10701000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16052592,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10701000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane POLBUD Tomasz Darowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661581587

7.3.3) Ulica: Długa

7.3.4) Miejscowość: Kłoda

7.3.5) Kod pocztowy: 28-236

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10701000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 480 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.