Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00350262/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby przedszkoli samorządowych oraz szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Zaleszany w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESZANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16
1.5.2.) Miejscowość: Zaleszany
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-415
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 15 845 94 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zaleszany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-306c1dbc-21df-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby przedszkoli samorządowych oraz szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Zaleszany w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-306c1dbc-21df-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046202/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek oświatowych Gminy Zaleszany w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350262
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.26.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 631591,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zadania nr 1: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Przedszkola w Zaleszanach i Przedszkola w Obojnej w roku szkolnym 2024/2025.2. Usługa cateringu – przygotowanie i dostawa wyżywienia będzie realizowana dla 70 dzieci (ilość dzieci może ulec zmianie)
w wieku przedszkolnym 3-5 lat, które będą uczęszczać do:
a) Przedszkola w Zaleszanach – 37 dzieci,
b) Przedszkola w Obojnej – 33 dzieci.
3. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie czterech posiłków dziennie, tj. śniadanie, II śniadanie, obiad dwudaniowy i podwieczorek dla grupy maksymalnie 70 dzieci (ilość dzieci może ulec zmianie) w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w lipcu lub sierpniu.
2) Łączna szacunkowa liczba dni, w których będą wydawane posiłki – 236 dni.
3) Łączna szacunkowa ilość posiłków w okresie trwania umowy:
a) Śniadania – 16 520 szt.;
b) II śniadania – 16 520 szt.;
c) Dwudaniowy obiad – 16 520 szt.;
d) Podwieczorki – 16 520 szt.
4) Posiłki będą dostarczane do Przedszkola w Zaleszanach i do Przedszkola w Obojnej. Wykonawca będzie dostarczał posiłki do drzwi Sali, a bezpośrednim wydaniem posiłku będzie zajmował się personel przedszkola.
5) Liczba dzieci i ilość posiłków są liczbami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
6) Dzienna ilość posiłków może się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych nie będzie leżało to w interesie Zamawiającego.
8) W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
9) Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków danego dnia według potrzeb Zamawiającego, w zależności od frekwencji dzieci w przedszkolu. O liczbie danego rodzaju posiłku w danym dniu Wykonawca będzie informowany na bieżąco telefonicznie: w przypadku śniadania do godz. 16:00 dnia poprzedzającego dostawę, a w przypadku obiadu i podwieczorku do godz. 09:15 danego dnia dostawy. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczać będzie określoną liczbę posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 433191,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania nr 2: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkół Podstawowych Zaleszanach, Zbydniowie, Skowierzynie i Turbi w roku szkolnym 2024/2025.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Świadczenie usług cateringowych na potrzeby przedszkoli samorządowych oraz szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Zaleszany w roku szkolnym 2024/2025”.
3. Usługa cateringu – przygotowanie i dostawa wyżywienia będzie realizowana dla 96 dzieci (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku szkolnym 6-15 lat, które będą uczęszczać do:
a) Publicznej Szkoły Podstawowej w Zaleszanach – 14 dzieci;
b) Publicznej Szkoły Podstawowej w Zbydniowie – 14 dzieci;
c) Publicznej Szkoły Podstawowej w Skowierzynie – 14 dzieci;
d) Publicznej Szkoły Podstawowej w Turbi – 54 dzieci.
4. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie jednego posiłków dziennie, tj. obiadu dla grupy maksymalnie 120 dzieci (ilość dzieci może ulec zmianie) w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 27.06.2025 r., z wyłączeniem przerwy feryjnej.
2) Łączna szacunkowa liczba dni, w których będą wydawane posiłki – 186 dni.
3) Łączna szacunkowa ilość posiłków w okresie trwania umowy: jednodaniowy obiad – 22 320 szt.
4) Posiłki będą dostarczane do szkół podstawowych. Wykonawca będzie dostarczał posiłki do drzwi Sali, a bezpośrednim wydaniem posiłku będzie zajmował się personel przedszkola.
5) Liczba dzieci i ilość posiłków są liczbami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
6) Dzienna ilość posiłków może się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych nie będzie leżało to w interesie Zamawiającego.
8) W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
9) Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków danego dnia według potrzeb Zamawiającego, w zależności od frekwencji dzieci w szkołach. O liczbie posiłku w danym dniu Wykonawca będzie informowany na bieżąco telefonicznie do godz. 07:15 danego dnia dostawy. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczać będzie określoną liczbę posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 198400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426711,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426711,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426711,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Smaku Adriana Wojtala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652410099
7.3.3) Ulica: ul. Św. Jana Pawła II 54
7.3.4) Miejscowość: Turbia
7.3.5) Kod pocztowy: 37-415
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYTWÓRNIA SMAKU ADRIANA WOJTALA
jakie przetargi wygrała firma
WYTWÓRNIA SMAKU ADRIANA WOJTALA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426711,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221860,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221860,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221860,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Smaku Adriana Wojtala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652410099
7.3.3) Ulica: ul. Św. Jana Pawła II 54
7.3.4) Miejscowość: Turbia
7.3.5) Kod pocztowy: 37-415
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYTWÓRNIA SMAKU ADRIANA WOJTALA
jakie przetargi wygrała firma
WYTWÓRNIA SMAKU ADRIANA WOJTALA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221860,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 5
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych na terenie Gminy Zbuczyn
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych oraz Dziennego Domu Senior+ w Zbuczynie
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.