eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Dąbrówka"Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Budowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej oraz budowa zbiorników retencyjnych wód deszczowych na terenie gminy Czarna Dąbrówka"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Budowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej oraz budowa zbiorników retencyjnych wód deszczowych na terenie gminy Czarna Dąbrówka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA DĄBRÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 5

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Dąbrówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-116

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnadabrowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8fee18a5-1bcf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Budowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej oraz budowa zbiorników retencyjnych wód deszczowych na terenie gminy Czarna Dąbrówka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fee18a5-1bcf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010424/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej oraz budowa zbiorników retencyjnych wód deszcowych na ternie gminy Czarna Dąbrówka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane jest w ramach operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293423

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 60000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej oraz budowa zbiorników retencyjnych wód deszczowych na terenie gminy Czarna Dąbrówka” z podziałem na części:

Część 1: Nadzór inwestorski rozbudowy i modernizacji infrastruktury wodociągowej w miejscowościach Rokity i Rokiciny oraz rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kleszczyniec.
1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, elektrycznej i budowlanej oraz wykonywanie wszystkich czynności inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 682), zwaną dalej „Prawo budowlane”, rozporządzenia z dnia 29 kwietnia 2019 r. Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (opubl. Dz. U. z 2019 r. poz. 831), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy I Technologii z dnia 22 grudnia 2022 roku w sprawie w sprawie dziennika budowy oraz systemu Elektroniczny Dziennik Budowy (opubl. Dz. U. z 2023 r. poz. 45 ) obejmujące:
a) nadzór nad projektowaną dokumentacją oraz nadzór techniczny na budowie,
b) kontrolę i weryfikację dokumentacji oraz robót budowlanych,
c) podejmowanie działań organizacyjnych oraz decyzji technicznych związanych z realizacją zamówienia,

2) Szczegółowy zakres nadzorowanych robót objętych zamówieniem dostępny
jest na stronie prowadzonego postępowania dla zadania Budowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej oraz budowa zbiorników retencyjnych wód deszczowych na terenie gminy Czarna Dąbrówka pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-635d13d7-1582-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3) Do ogólnych obowiązków Wykonawcy zamówienia należy:
a) reprezentowanie Zamawiającego na terenie robót, koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami prawa polskiego zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na prowadzenie budowy i umowy z Wykonawcą o roboty budowlane oraz z zasadami wiedzy technicznej;
b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania,
c) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych robót budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie powstałych wad,
d) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usunięcia wad fizycznych, a także na każde żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy
e) sprawdzanie zgodności przebiegu robót budowlanych z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz terminowości ich wykonania
f) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych związanych z realizacja zadania inwestycyjnego,
g) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymogami Zamawiającego,

4) Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego w zakresie obowiązków określają projektowane postanowienia umowy –- Załącznik nr 3.1. do SWZ dla części 1
5) Zamawiającemu przyznano pomoc/współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej oraz budowa zbiorników retencyjnych wód deszczowych na terenie gminy Czarna Dąbrówka” z podziałem na części:


Część 2: Nadzór inwestorski budowy zbiorników retencyjnych – zagospodarowania wód opadowych w miejscowości Czarna Dąbrówka i Nożyno.
1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i budowlanej oraz wykonywanie wszystkich czynności inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), zwaną dalej „Prawo budowlane”, rozporządzenia z dnia 29 kwietnia 2019 r. Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (opubl. Dz. U. z 2019 r. poz. 831), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy I Technologii z dnia 22 grudnia 2022 roku w sprawie w sprawie dziennika budowy oraz systemu Elektroniczny Dziennik Budowy (opubl. Dz. U. z 2023 r. poz. 45) obejmujące:
a) nadzór nad projektowaną dokumentacją oraz nadzór techniczny na budowie,
b) kontrolę i weryfikację dokumentacji oraz robót budowlanych,
c) podejmowanie działań organizacyjnych oraz decyzji technicznych związanych z realizacją zamówienia,

2) Szczegółowy zakres nadzorowanych robót objętych zamówieniem dostępny
jest na stronie prowadzonego postępowania dla zadania Budowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej oraz budowa zbiorników retencyjnych wód deszczowych na terenie gminy Czarna Dąbrówka pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-635d13d7-1582-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3) Do ogólnych obowiązków Wykonawcy zamówienia należy:
a) reprezentowanie Zamawiającego na terenie robót, koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami prawa polskiego zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na prowadzenie budowy i umowy z Wykonawcą o roboty budowlane oraz z zasadami wiedzy technicznej;
b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania,
c) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych robót budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie powstałych wad,
d) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usunięcia wad fizycznych, a także na każde żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy
e) sprawdzanie zgodności przebiegu robót budowlanych z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz terminowości ich wykonania
f) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych związanych z realizacja zadania inwestycyjnego,
g) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymogami Zamawiającego,

4) Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego w zakresie obowiązków określają projektowane postanowienia umowy –, załącznik nr 3.2. do SWZ dla części 2.
5) Zamawiającemu przyznano pomoc/współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33702,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147419,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33702,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Decada Pracownia Projektowa Jędrzej Myszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220475460

7.3.3) Ulica: Wodna 14,

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33702,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113819,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "Uno" Krzysztof Chwalisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330340648

7.3.3) Ulica: Sianowska 28

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-643

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.