Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00294465/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00308094/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Okresowa kontrola pięcioletnia i roczna stanu technicznego wojskowych bocznic kolejowych w podziale na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350136843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mogilska 85
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzikrakow.zam.publ@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzikrakow.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/rzikrakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Okresowa kontrola pięcioletnia i roczna stanu technicznego wojskowych bocznic kolejowych w podziale na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5781ba78-1bee-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00146784/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Okresowa kontrola pięcioletnia i roczna stanu technicznego wojskowych bocznic kolejowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294465
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/2023/ZP/WI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44114,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na okresowej kontroli pięcioletniej i rocznej stanu technicznego wojskowych bocznic kolejowych - 35 WOG Kraków:– kompleks Ratajów
– kompleks Kłaj
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
projekt umowy,
druk „Wyceny ofertowej”,
opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do SWZ i są jej integralną częścią.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 30686,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na okresowej kontroli pięcioletniej i rocznej stanu technicznego wojskowych bocznic kolejowych8 Baza Lotnictwa Transportowego Kraków – Balice
– kompleks Balice, ul. Medweckiego 10
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
projekt umowy,
druk „Wyceny ofertowej”,
opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do SWZ i są jej integralną częścią.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 6757,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na okresowej kontroli pięcioletniej i rocznej stanu technicznego wojskowych bocznic kolejowych4 WOG Gliwice
– kompleks Tarnowskie Góry, ul. Częstochowska
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
projekt umowy,
druk „Wyceny ofertowej” ,
opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do SWZ i są jej integralną częścią.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 6670,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72849,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75102,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72849,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKP Cargo Service sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262649402
7.3.3) Ulica: Grójecka 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-021
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72849,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12280,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12661,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12280,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKP Cargo Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262649402
7.3.3) Ulica: Grójecka 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-021
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12280,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7293,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7293,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7293,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKP Cargo Service
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262649402
7.3.3) Ulica: Grójecka 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-021
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7293,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzanie opinii kominiarskich,w tym spr.stanu technicznego przew.kominowych dym.,spalin. i went. w wolnych lokalach zlok.w bud. stan. zasób kom. aminy zarz.i admin. przez ZGM TBS Sp. z o.o.
- Wykonanie przeglądów rocznych, pięcioletnich będących jednocześnie rocznymi obiektów budowlanych w zarządzie Gdańskich Nieruchomości.
- 3/2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Przebudowa i remont pomieszczeń na 1. piętrze Szpitala Rejonowego w Raciborzu - Oddziału Neonatologii"
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Warmińsko - Mazurskiego
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: Modernizacja hali sportowej MOSiR w Puławach
- Budowa zespołu klubów dziecięcych wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Unii Europejskiej/Tęczowej na działce nr 650/32, obręb 0001, jedn. ew. 080905_4 Nowogród Bobrzański
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.