Og³oszenie z dnia 2022-10-11
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku w roku 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000271756
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Koniñska 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kramsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-511
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 632470054
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkramsk@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spkramsk.szkolnastrona.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku w roku 2022/2023
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-071e9acd-492f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00385760
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl w zak³adce Regulamin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1. Oferta sk³adana jest za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronnicznej.
1.2. Ofertê nale¿y przygotowaæ wed³ug wymagañ okre¶lonych SIWZ.
1.3. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji (innych ni¿ oferta Wykonawcy), odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
tj. za po¶rednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platform±” pod adresem: https://platformazakupowa.pl
1.4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie musi posiadaæ konta na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
1.5. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem na Platformie. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 Ustawy.
1.6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z Platformy, przestrzegaæ postanowieñ Regulaminu.
1.7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi 150 MB.
1.8. Oferta musi byæ podpisana przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty musi byæ do³±czone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów za³±czonych przez Wykonawcê.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku, zwany dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
2. Kontakt do inspektora danych osobowych: email: inspektor@osdidk.pl.
3. Dane osobowe Pana/Pani bêd± przetwarzane w celu realizacji obowi±zków ustawowych zwi±zanych z prowadzeniem postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego i wynikaj±cych z przepisów obowi±zuj±cego prawa, w tym z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji zadañ i mog± byæ udostêpnianie innym odbiorcom.
5. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
6. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich lub organizacji miêdzynarodowych.
7. Posiada Pani/Pan prawo do: ¿±dania od Administratora dostêpu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do usuniêcia danych – na warunkach okre¶lonych w RODO, prawo do cofniêcia zgody, w przypadku, gdy podstaw± przetwarzania by³a wydana zgoda.
8. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych.
9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani/Pan zobowi±zana/y do ich podania; w przypadku niepodania danych osobowych niemo¿liwe bêdzie dokonanie wyboru oferty oraz podpisanie umowy na realizacjê zadania publicznego.
10. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym równie¿ nie bêd± wykorzystywane do profilowania.
11. Okres, przez który Pani/Pan dane osobowe bêd± przechowywane – zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisami rozporz±dzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku, zwany dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
2. Kontakt do inspektora danych osobowych: email: inspektor@osdidk.pl.
3. Dane osobowe Pana/Pani bêd± przetwarzane w celu realizacji obowi±zków ustawowych zwi±zanych z prowadzeniem postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego i wynikaj±cych z przepisów obowi±zuj±cego prawa, w tym z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji zadañ i mog± byæ udostêpnianie innym odbiorcom.
5. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
6. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich lub organizacji miêdzynarodowych.
7. Posiada Pani/Pan prawo do: ¿±dania od Administratora dostêpu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do usuniêcia danych – na warunkach okre¶lonych w RODO, prawo do cofniêcia zgody, w przypadku, gdy podstaw± przetwarzania by³a wydana zgoda.
8. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych.
9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani/Pan zobowi±zana/y do ich podania; w przypadku niepodania danych osobowych niemo¿liwe bêdzie dokonanie wyboru oferty oraz podpisanie umowy na realizacjê zadania publicznego.
10. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym równie¿ nie bêd± wykorzystywane do profilowania.
11. Okres, przez który Pani/Pan dane osobowe bêd± przechowywane – zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisami rozporz±dzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 350000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego spe³niaj±cego wymagania normy PN-C-96024 w ³±cznej ilo¶ci 50 000 litrów do Szko³y Podstawowej im. Olimpijczyków Polskich
w Kramsku. Dostawy bêd± nastêpowaæ w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. Podana ilo¶æ oleju opa³owego jest maksymaln± ilo¶ci± szacunkow± i mo¿e ulec zmniejszeniu w stosunku do wielko¶ci ca³ego zamówienia. Ewentualne zmiany ilo¶ci uzale¿nione s± od aktualnych potrzeb i warunków atmosferycznych panuj±cych w okresie obowi±zywania umowy. W przypadku zmniejszenia ilo¶ci przedmiotu umowy Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie w stosunku do Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-26 do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowa
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenie o spe³nieniu kryteriów selekcji5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie otwarto jego likwidacji anie nie og³oszono upad³o¶ci, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³±dania wniosków o dopuszczeniu do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie otwarto jego likwidacji anie nie og³oszono upad³o¶ci, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³±dania wniosków o dopuszczeniu do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie otwarto jego likwidacji anie nie og³oszono upad³o¶ci, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³±dania wniosków o dopuszczeniu do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
nieSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-11 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Szko³a Podstawowa im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-18 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowej w Domu Pomocy Spo³ecznej w Lelowie I - 2025
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w D±browie..
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych dla Okrêgowego O¶rodka Wychowawczego w Gackach
- Dostawa oleju opa³owego
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku oraz Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku na lata 2025-2027
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.