Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00337595/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
- 2023/BZP 00350671/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ubezpieczenia "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: "PODDĘBICKIE CENTRUM ZDROWIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101075971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Poddębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438288250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nzozpcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/merydian1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ubezpieczenia "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f52679d-3127-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337595
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCZ/ZP/3330/11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 741000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 426000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenia ryzyk komunikacyjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 135000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430957,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430957,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010001345
7.3.3) Ulica: Rondo Ignacego Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430957,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-15 do 2026-10-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do Części 2 zamówienia publicznego zostały złożone dwie oferty:
Oferta nr 2: Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group Ul. Wołoska 22A, 02-675 Warszawa: cena: 285 003,00 zł.
Oferta nr 3: Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A. Al. Jerozolimskie 142B, 02-305 Warszawa: cena 286 725,00 zł.
Cena obu złożonych ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 180.000,00 zł (zamówienie podstawowe). Zamawiający nie zwiększa środków na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do Części 3 zamówienia publicznego nie została złożona żadna oferta.
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Zakup używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka
- Przebudowa zbiornika ppoż. oraz budowa dojazdu pożarowego do zbiornika obr. ew. Miedźno
- Przebudowa oświetlenia drogowego ul. Łódzkiej w Poddębicach w ciągu drogi krajowej nr 72
- "Budowa przyszkolnych boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Poddębice".
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY CZARNA BIAŁOSTOCKA CZĘŚĆ I UBEZ MAJĄTKU I OC GMINY CZB CZĘŚĆ II UBEZ POJAZDÓW MECHANICZNYCH GMINY CZB CZĘŚĆ III UBEZ NASTĘPSTW NW CZŁONKÓW OSP GMINY CZB
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY KŁOMNICE
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Szpitala Specjalistycznego im. H. Klimontowicza w Gorlicach
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI MIASTA I GMINY KÓRNIK
- Ubezpieczenie Miasta Wodzisław Śląski
- Usługa ubezpieczenia Gminy Miasta Jaworzna w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.