Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00274336/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-25
- 2023/BZP 00285971/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-03
- 2023/BZP 00297443/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatury naukowo-badawczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Chemiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne.wch@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatury naukowo-badawczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-734050bd-1320-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/149/008/D/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 698200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ANALIZATOR GAZÓW WYLOTOWYCH (CO, CO2)Opis przedmiotu zamówienia:
1. Pomiar czystości wodoru zgodny z normami ISO 14687 oraz EN 17124.
2. Wymagania ogólne:
• analiza w trybie ciągłym na małej wielkości próbek,
• możliwość rozbudowy systemu w przyszłości,
• pobór próbki pod zmniejszonym ciśnieniem,
• brak konieczności kalibracji analizatora,
• temperatura pracy od + 10 °C do + 35 °C,
• musi posiadać przyłącze procesowe.
3. W skład kompletnego zestawu do analizy wybranych związków wchodzą: przyłącze procesowe i pompa próżniowa.
4. Analizator musi wykonać analizę minimum poniższych związków w zakresach i czasie:
• CO 0-20ppm LOD 0,002 Czas <30 s
• CH4 0-100ppm LOD 0,05 Czas <30 s
• CO2 0 -10ppm LOD 0,02 Czas<30 s
• NH3 0-10 ppm LOD 0,005 Czas<300 s
• H2O 0-50 ppm LOD 0,2 Czas<250 s
• HCOOH 0-10 ppm LOD 0,01 Czas<250 s
4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.5.5.) Wartość części: 500000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PŁYTKA DO LOKALNYCH POMIARÓW GĘSTOŚCI PRĄDU I IMPEDANCJI DLA STOSU O MNIEJSZEJ MOCY• Metoda pomiaru: umożliwiająca jednoczesny pomiar prądu dla wszystkich pól pomiarowych (bez multipleksowania),
• Pomiar prądu: DC + AC,
• Maksymalna częstotliwość składowej AC: 10-15 kHz,
• Liczba pól pomiarowych: min. 81 (9x9),
• Rezystancja szeregowa pola pomiarowego: w zakresie 1 mΩ – 20 mΩ,
• Tolerancja rezystancji pomiarowej: <5%,
• Dostarczona tabela kalibracyjna wartości rezystancji pomiarowych dla każdego pola,
• Maksymalny prąd pola pomiarowego: 2 A -2,5 A,
• Maksymalny sumaryczny prąd: 100 A (max)- 120 A,
• Preferowana metoda pomiaru temperatury: rezystancyjna (RTD),
• Liczba pól pomiaru temperatury: minimum 25 (5x5),
• Zakres pomiaru temperatury: -10 ÷ +100 °C,
• Maksymalna temperatura pracy: do 100 °C,
• Pokrycie sensora: złocenie chemiczne,
• Grubość: nie większa niż 3 mm,
• Wymiary oraz rozmieszczenie otworów dopasowane do wykorzystania w ogniwie firmy Tandem Technologies LTD. nr TP50v2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.5.5.) Wartość części: 128000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OBCIĄŻENIE ELEKTRONICZNE DO REALIZACJI POMIARÓW IMPEDANCYJNYCH• Możliwość wprowadzenia do urządzenia zewnętrznego sygnału przemiennego analogowego (min. 16
bit)
• Programowalne obciążenie elektroniczne o mocy całkowitej 1.8-2 kW (w trybie stałoprądowym)
• System modułowy wraz z jednostką centralną o parametrach pojedynczego modułu:
tryb stałego napięcia od 0 do 40- 60 V
tryb prądu stałego od 0 do 120- 200 A
• Wbudowane generowanie fali impulsów o programowalnej amplitudzie, częstotliwości, cyklu pracy i
szybkości narastania
• Pełna ochrona przed prądem o zbyt wysokim napięciu, zbyt wysokim poborze mocy, zbyt wysoką
temperaturą i odwrotną polaryzacją
• Możliwość sterowania przy pomocy aplikacji LabView
• Zakresy:
• zakres stałej rezystancji 1: 0,017R - 1R
• zakres stałej rezystancji 2: 0,9R - 10R
• zakres stałej rezystancji 3: 9R - 100R
• zakres stałej rezystancji 4: 90R - 1000R
4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.5.5.) Wartość części: 70200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496182 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496182 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496182 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OMC Envag Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260000376
7.3.3) Ulica: Iwonicka 21
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-924
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496182 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrolab Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040152297
7.3.3) Ulica: Wesoła 1
7.3.4) Miejscowość: Straszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 83-010
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrolab Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040152297
7.3.3) Ulica: Wesoła 1
7.3.4) Miejscowość: Straszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 83-010
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki".
- Dostawa siana, słomy i sieczki z lucerny do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025-2026
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
- Dostawa specjalizowanej stacji graficznej do obróbki cyfrowej tekstury dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.