eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaCZĘŚĆ I - USŁUGA WSPARCIA SYSTEMU FINANSOWO - KSIĘGOWEGO: SYMFONIA ERP WRAZ Z DOSTARCZENIEM LICENCJI CZĘŚĆ II - ZAKUP USŁUG SPECJALISTYCZNEGO WSPARCIA TECH. DLA OBSŁUGI SERWERÓW W LOK. SERWEROWNI



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
CZĘŚĆ I - USŁUGA WSPARCIA SYSTEMU FINANSOWO – KSIĘGOWEGO: SYMFONIA ERP WRAZ Z DOSTARCZENIEM LICENCJI
CZĘŚĆ II - ZAKUP USŁUG SPECJALISTYCZNEGO WSPARCIA TECH. DLA OBSŁUGI SERWERÓW W LOK. SERWEROWNI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Zasób Nieruchomości.

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368112343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-029

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzn.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzn.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/kzn/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Nieruchomości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CZĘŚĆ I - USŁUGA WSPARCIA SYSTEMU FINANSOWO – KSIĘGOWEGO: SYMFONIA ERP WRAZ Z DOSTARCZENIEM LICENCJI
CZĘŚĆ II - ZAKUP USŁUG SPECJALISTYCZNEGO WSPARCIA TECH. DLA OBSŁUGI SERWERÓW W LOK. SERWEROWNI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2afba7b3-f59d-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061743/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi wsparcia technicznego

1.3.8 Usługi informatyczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276562

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO-ZP.260.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 286000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 166000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1
1. Przedmiotem usługi wsparcia będą następujące elementy Systemu Symfonia ERP:
a) Symfonia Finanse i Księgowość ERP poziom profesjonalny, subskrypcja na okres 12 – 4 stanowiska;
b) Symfonia Handel ERP poziom profesjonalny, subskrypcja na okres 12 miesięcy – 1 stanowisko;
c) Business Intelligence, subskrypcja na okres 12 (lub 24 miesięcy) (do 5 stanowisk).
Zamawiający informuje, że posiada zbudowane przez dotychczasowego wykonawcę rozwiązania indywidualne, które należy obsługiwać i aktualizować.
2. Wsparcie techniczne w użytkowaniu w/w programów polegać będzie na zapewnieniu gotowości w:
a) bieżącej instalacji uaktualnień w/w programów,
b) udzielaniu konsultacji z zakresu eksploatacji w/w programów, realizowanych do wyboru: stacjonarnie, online lub telefonicznie – w zależności od potrzeb Zamawiającego;
c) świadczeniu na życzenie Zamawiającego dodatkowych usług związanych z eksploatacją w/w programów w tym dodatkowych szkoleń, o ile zajdzie taka potrzeba.
3. Warunki, okres i terminy świadczenia usług:
a) Zamawiający wymaga, aby:
- usługa wsparcia była realizowana sukcesywnie począwszy od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. Tym samym Zamawiający zakłada, że okres obowiązywania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia wyniesie 12 miesięcy, przy czym zastrzega, że wraz z udzieleniem zamówienia okres ten może się nieznacznie zmienić gdyż jest uzależniony od czasu trwania / daty zakończenia przedmiotowego postępowania;
- orientacyjna czasochłonność usługi wyniesie maksymalnie 240 godzin w czasie trwania umowy, przy czym niewykorzystane w danym miesiącu godziny Zamawiający może wykorzystać w kolejnych miesiącach.
- sługa będzie realizowana zarówno zdalnie jak i stacjonarnie (przyjmuje się, że 10 godzin w miesiącu będzie realizowane w biurze KZN). Tym samym Wykonawca oświadcza, że osoba delegowana / osoby delegowane do realizacji usługi pozostaje pozostają do dyspozycji Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotowej usługi, przez cały okres obwiązywania umowy.
- Zamawiający wymaga usługi wsparcia systemu Symfonia ERP, którego licencje zakupił. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowana usługi wsparcia innego systemu finansowo-księgowego nawet z opcją uzyskania bezpłatnej licencji na taki system;
- Wykonawca posiadał autoryzację producenta systemu Symfonia ERP lub upoważnionego podmiotu;
- usługa wsparcia nie może prowadzić czy narazić Zamawiającego na ryzyko utraty gwarancji producenta;
- Wykonawca ponosi wszelkie ewentualne koszty związane z uzyskaniem praw do świadczenia przedmiotowej usługi od producenta systemu Symfonia ERP.
b) Wraz ze złożeniem oferty Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie niezbędne prawa autorskie do realizacji przedmiotu umowy – bez żadnych ograniczeń na rzecz osób trzecich, a wykonanie przez niego przedmiotu umowy nie narusza praw osób trzecich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
c) Najpóźniej w dniu zawarcia umowy (ale przed jej podpisaniem) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu dokumenty potwierdzające autoryzację producenta systemu Symfonia ERP lub upoważnionego podmiotu, dotyczącą uprawnienia do świadczenia usług serwisowych w zakresie całego oprogramowania określonego w SWZ (w przypadku zatrudnienia do świadczenia ww. usług Podwykonawcy – muszą być to dokumenty potwierdzające ww. autoryzację tego Podwykonawcy).
d) Usługa opisana w poz. 1 Formularza cenowego ma charakter ryczałtowy (tj. Zamawiający ponosi stały ryczałt za tzw. gotowość), podobnie usługa w zakresie poz. 2 Formularza cenowego gdzie Zamawiający płaci sukcesywnie stały koszt miesięczny za dostarczenie licencji.
Szczegółowe informację wraz z przewidywaną liczbą godzin świadczenia usługi wsparcia zostały określone w Formularzy oferty (i w Formularzu cenowym).
e) Standardowy czas realizacji konsultacji nie przekroczy 5 dni roboczych, z wyjątkiem czasu realizacji tzw. zadań/zdarzeń krytycznych, który zostanie wyznaczony w oparciu o czas zadeklarowany w treści oferty Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Pod pojęciem dni roboczych strony rozumieją dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 9.00-15.00. Czas realizacji jest liczony od momentu zgłoszenia przekazanego przez Przedstawiciela Zamawiającego pocztą elektroniczną na dres e-mail (do obsługi zgłoszeń) wskazany przez Wykonawcę.
f) Do zadań / zdarzeń krytycznych należy zaliczyć:
- terminowe wysłanie deklaracji VAT w formie JPK do US;
- terminowe wygenerowanie zestawienia obrotów i sald na koniec każdego kwartału w celu przygotowania sprawozdania z wykonania planu finansowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami

4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2
1. Przedmiotem zapytania jest:
ustalenie wartości zamówienia polegającego na zapewnieniu wsparcia technicznego infrastruktury IT Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) wraz ze wsparciem przy planowanej migracji całego środowiska na nową platformę wirtualizacyjną, realizowanego zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2. Szacowana czasochłonność usługi:
Orientacyjna czasochłonność usługi wyniesie maksymalnie 240 godzin w czasie trwania umowy, przy czym niewykorzystane w danym miesiącu godziny Zamawiający może wykorzystać w kolejnych miesiącach.
3. Miejsce świadczenia usługi:
Usługa będzie realizowana zarówno zdalnie jak i stacjonarnie (przyjmuje się, że 10 godzin w miesiącu będzie realizowane w biurze KZN). Tym samym Wykonawca oświadcza, że osoba delegowana / osoby delegowane do realizacji usługi pozostaje pozostają do dyspozycji Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotowej usługi, przez cały okres obwiązywania umowy.
4. Opis środowiska IT Zamawiającego:
Zamawiający posiada całkowicie zwirtualizowane środowisko IT, w oparciu o system MS Windows Server 2019 DataCenter, z wirtualizatorem Hyper-V. Na bazie tego środowiska uruchomionych jest ponad 30 serwerów wirtualnych (MS Windows 2019, MS Exchange-DAG, Linux, MS SQL, PostgresSQL, mySQL, DesktopCentral, SolarWinds, VEEAM). Planowany jest dalszy rozwój środowiska a ilość wirtualnych serwerów przekroczy 50 szt. Środowisko jest rozdzielone na kilka v-LAN’ów.
Systemy krytyczne (poziom wysoki) w środowisku:
a) Serwery Hyper-V Windows 2019 – cluster
b) MS Active Directory
c) MS Exchange Serwer 2019 – DAG
d) Zevenet Load Balancer Debian – cluster
e) MS Exchange Server EDGE 2019
f) MenageEngine - Central Desktop / Application Manager / ExchangeReporter
g) MS SQL Serwer 2019 / 2017 / 2014
h) Veeam 11 B&R Enterprise Server - jako system kopii zapasowych (backup)
i) SolarWinds - SEM / NPM
j) serwery WWW – Debian
k) Serwer Wydruku
oraz systemy wspomagające rozwiązania dziedzinowe ( EZD PUW, VPN, Dispatcher Paragon - oprogramowanie serwerowe / wydruk podążający, VoIP, itp.).
5. Szczegółowy zakres usługi:
W ramach umowy wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do realizacji następujących prac:
a) administracja systemami informatycznymi IT w KZN, lokalnie lub zdalnie,
b) zapewnienie wysokiej dostępności i ciągłości pracy systemów IT, dbanie o ich aktualizacje i bezpieczeństwo,
c) w przypadku dysfunkcjonalności któregokolwiek systemu IT (producenta MS) wykonywanie w trybie niezwłocznym jak najszybszego przywrócenia systemów do pracy,
d) rozwijanie oraz instalowanie zabezpieczeń systemów informatycznych, zgodnie z panującymi trendami,
e) uruchamianie nowych (lub niezbędnych) funkcjonalności systemowych zgodnie z potrzebami KZN i zleceniami odgórnymi,
f) zapewnienie wysokiej integralności danych w ramach systemów ochrony i bezpieczeństwa,
g) uczestnictwo w ramach prowadzonych postępowań dotyczących IT wraz z wykluczeniem możliwości brania w nich udziału,
h) comiesięcznej aktualizacji środowiska, w tym kompleksowy audyt środowiska
i) rozwiązywania problemów zgłoszonych przez użytkowników na poziomie linii wsparcia drugiej oraz trzeciej,
j) Wsparcie 1 linii dla systemów macOS.

W ramach przedmiotowej usługi mogą również zostać zlecone inne zadania, poza wskazanymi powyżej będą one jednak mieścić się w kategorii usługi wsparcia technicznego infrastruktury IT.
6. Czasy reakcji:
Wymagane SLA – 4 godz./reakcja a 8 godz./naprawa skuteczna ( przywrócenie możliwości pracy biura, dopuszczany jest workaround przy uzgodnienie z IT KZN), potwierdzona protokołem Z/O.
Wymagane SLA dotyczy integralności systemów i ich spójnej pracy. Ewentualne awarie sprzętu, elementów serwerowni nie dotyczą tego poziomu SLA.
Uwaga: W przypadku niewykonania zleconych przez Zamawiającego prac w czasie określonym powyżej, Zamawiający może zlecić te prace innemu Wykonawcy, a kosztami obciążyć Wykonawcę.
7. Wynagrodzenie:
Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie miało charakter ryczałtowy (stały ryczałt miesięczny, za zastrzeżeniem postanowień o których mowa w niniejszym OPZ). Wynagrodzenie będzie płatne sukcesywnie na koniec każdego miesiąca realizacji usługi. Uwaga: wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją usługi. Zamawiający nie przewiduje dokonywania żadnych odrębnych płatności z tytułu poniesionych przez Wykonawcę kosztów np. kosztów zakupu oprogramowania czy też narzędzi niezbędnych do realizacji usługi lub też kosztów przejazdów, biletów, opłat za parking czy nocleg itp. w sytuacji konieczności realizacji usługi stacjonarnie.
8. Informacje dot. wymagań technicznych:
Wykonawca składając ofertę, jednocześnie oświadcza że posiada niezbędne narzędzia i oprogramowanie umożliwiające realizację usługi.
9. Pozostałe informacje:
Pozostałe informacje dotyczące przedmiotowej usługi w tym warunki jej realizacji precyzuje Załącznik nr 2 do niniejszego SWZ. Umowa nie będzie miała charakteru umowy o pracę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT EXCELLENCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272666951

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93234 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-14

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Detail IT Przemysław Sawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 616-146-10-63

7.3.4) Miejscowość: Augustówek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109224 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.