eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawy materiałów do dezynfekcji



Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów do dezynfekcji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy materiałów do dezynfekcji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1acbd765-34cd-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030205/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 dostawy materiałów do dezynfekcji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349028/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 71/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 546463,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Opis preparatu spektrum działania Wielkość opakowania Ilość Cena netto Wartość netto Stawka VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta
1. Preparat myjąco-płuczący składajacy się z niejonowych środków powierzchniowo-czynnych,enzymów,glikoli,na bazie alkoholuz wykluczeniem substancji łatwopalnych. Niezawierający soli kwasów organicznych.Przeznaczenie : wrażliwe na temperaturę narzędzia chirurgiczne,aluminium oksydowane,szkło,obuwie operacyjne. Mycie w temp. do 60 stopni C.Ph 5,5-7 5 L 20
2. Preparat składający się z aldehydu glutarowego,inhibitotora korozji (niezawierający glioksalu oraz soli kwasów organicznych)Przeznaczenie : dezynfekcja chemiczno-termiczna w temp. 60 stopni C narzędzi z tworzyw sztucznych ,osprzętu anestezjologicznego i elastomerów B,F,Tbc( Mycobacterium tuberculosis),V- 5min. 5 L 10
3. Preparat gotowy do użycia ,przeznaczony do mycia i dezynfekcji wierteł stomatologicznych, narzedzi wysokoobrotowych zawierający glikol propylenowy ,wodorotlenek potasowy z aktywatorem B,F,V (HBV,HIV,Tbc) 2 L 30
4. Gotowe chusteczki bezalkoholowe o właściwościach myjąco- dezynfekcyjnych. Zawierające czwartorzędowe związki amonowe ( chlorek didecylodimetyloamoniowy). Odpowiednie do stosowania na wszystkich powierzchniach nieodpornych na działanie alkoholii, łącznie z głowicami USG B,TBC,F,V, Norovirus 200szt 750
5. Środek do manualnej konserwacji narzędzi po ręcznym lub maszynowym myciu narzędzi zawierający w składzie sterylny olej parafinowy 400ml spray 10
6. Preparat neutralizujacy na bazie kwasu cytrynowego przeznaczony do neutralizacji po myciu alkalicznym narzędzi chirurgicznych ,endoskopów sztywnych ,przedmiotów z tworzyw sztucznych i gumy ,ph 1,1,lkoncentrat 5l 5
7. Preparat płuczący o kwaśnym pH (pH koncentratu 2,1) do myjni naczyń sanitarnych (np. kaczek i basenów) zawierający surfaktanty ułatwiające suszenie, posiadający zdolność rozpuszczania soli wapnia. Możliwość zastosowania stężeń od 0,05% do 0,3% w zależności od twardości wody i stosowanego programu myjni. pH roztworu roboczego: od 4,0 do 3,5 (odpowiednio dla stężeń 0,05% do 0,3%). Gęstość koncentratu: 1,021g/ml. Opakowanie: kanister 5l. 5l 10
Razem

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 47674,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Opis preparatu spektrum działania Wielkość opakowania Ilość Cena netto Wartość netto Stawka VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta
1. Preparat zawierający dwuaminękokospropylenu i związki powierzchniowo czynne do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych oraz endoskopów zarówno sztywnych jak i giętkich ,preparat nie zawierający :aldehydów fenoli,QAV,alkoholi,aktywnego tlenu i biguanidyny .Preparat przebadany metodą nośnikową dla B,Tbc,F.Możliwość użycia w myjkach ultradżwiękowych . Roztwór 2% działający na B,F,Tbc,V w czasie 15 min. B, Tbc, F, V,(HBV,HCV,HIV,Papova,Rota,Vaccina) - do 15 min.,Adeno 1l 5
2. Preparat zawierający dwuaminękokospropylenu i związki powierzchniowo czynne do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych oraz endoskopów zarówno sztywnych jak i giętkich ,preparat nie zawierający :aldehydów fenoli,QAV,alkoholi,aktywnego tlenu i biguanidyny .Preparat przebadany metodą nośnikową dla B,Tbc,F.Możliwość użycia w myjkach ultradżwiękowych . Roztwór 2% działający na B,F,Tbc,V w czasie 15 min. B, Tbc, F, V,(HBV,HCV,HIV,Papova,Rota,Vaccina) - do 15 min.,Adeno 5l 280
3. Pompka do pojemnika z poz 2 10
4. Preparat do dezynfekcji skóry ,gotowy do użycia, alkoholowy roztwór PVP-J, barwiony o działaniu natychmiastowym i przedłużonym B,F,V,Tbc 1 l 15
5. Preparat do odkażania skóry i śluzówek oraz antyseptyk do przepłukiwania jam ciała 7-10 % wodny roztwór PVP-J.Każda butelka ze spryskiwaczem. B,F,V,Tbc, pierwotniaki 250 ml 120
6. Preparat do odkażania skóry i śluzówek oraz antyseptyk do przepłukiwania jam ciała 7-10 % wodny roztwór PVP-J. B,F,V,Tbc, pierwotniaki 1 l 120
7. Preparat tlenowy w proszku do dezynfekcji wysokiego stopnia narzędzi endoskopów ( w tym giętkich ),sprzętu anestezjologicznego i laboratoryjnego , bez konieczności dodawania aktywatora ,o szerokim spectrum działania . Aktywność roztworu do 24 godzin. B,V( Polio ,Adeno)F,Tbc-15 minut,S(Bacillus subtilis,Bacillus cereus,Clostr. Difficile) do 5 min. 800 g 20
8. Emulsja do codziennej pielęgnacji rąk w szczegolności o skórze wysuszonej i zniszczonej. Zawierajaca alantoinę i panthenol oraz nawilżajace glikolipidy , bez parabenów i barwników. 500 ml 150
9. Sterylny płyn gotowy do użycia zawierający polihexanidynę i betainę służący do czyszczenia, nawilżania i pielęgnacji ran (w tym oparzeniowych) oraz opatrunków w stanie wilgotnym, jak również do usuwania włóknistych płaszczy/biofilmów z rany w sposób zapewniający ochronę tkanki. Możliwość użycia nie krócej niż do 8 tyg po otwarciu. - 350 ml. 800
10. Sterylny żel gotowy do użycia zawierający polihexanidynę i betainę służący do czyszczenia, nawilżania i pielęgnacji ran (w tym oparzeniowych) oraz opatrunków w stanie wilgotnym, jak również do usuwania włóknistych płaszczy/biofilmów z rany w sposób zapewniający ochronę tkanki. Możliwość użycia nie krócej niż do 8 tyg po otwarciu. - 30 ml 250
Razem

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 126633,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Opis preparatu spektrum działania Wielkość opakowania Ilość Cena netto Wartość netto Stawka VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta
1. Preparat w koncentracie płynnym do mycia i dezynfekcji powierzchni zawierających co najmniej 3 substancje aktywne z różnych grup chemicznych ,bez zawartości: aldehydów ,chloru,substancji zapachowych ,aktywnego tlenu ,izopropanolu.Możloiwość zalewania suchych chusteczek Bakteriobójczy (warunki czyste i brudne) do 5 min.;prątkobójczy,mykobakteriobójczy(wg EN 14348)(warunki czyste i brudne),wirus Adeno - do 60 min;Rota wirus do 5 min.;HIV,HCV,HBV,- do 15 min.;Noro wirus mysi,M.tuberculosis - do 30 min. 2 litry 5,00
2. Preparat w koncentracie płynnym do mycia i dezynfekcji powierzchni zawierających co najmniej 3 substancje aktywne z różnych grup chemicznych ,bez zawartości: aldehydów ,chloru,substancji zapachowych ,aktywnego tlenu ,izopropanolu.Możloiwość zalewania suchych chusteczek Bakteriobójczy (warunki czyste i brudne) do 5 min.;prątkobójczy,mykobakteriobójczy(wg EN 14348)(warunki czyste i brudne),wirus Adeno - do 60 min;Rota wirus do 5 min.;HIV,HCV,HBV,- do 15 min.;Noro wirus mysi,M.tuberculosis - do 30 min. 6 litrów 180,00
Razem

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 33640 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Opis preparatu spektrum działania Wielkość opakowania Ilość Cena netto Wartość netto Stawka VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta
1. Preparat bezaldehydowy,oparty o aktywny tlen ,zawierający nadwęglan sodu. Przeznaczony do mycia i dezynfekcji powierzchni zmywalnych.Możliwość stosowania do powierzchni mających kontakt z żywnością.Działajacy na bakterie prątki grużlicy, grzyby ,wirusy, sporyCl.Difficile i Cl. perfringens w czasach nie prezkraczających 15 min. B,F,V, Tbc ,S- 15 min 160 g 140
2. Preparat do dezynfekcji zmywalnych powierzchni w basenach, saunach, przebieralniach, szatniach w zakładach fizykoterapii ,zawierający wyłącznie związki amonioweczwartorzędowe jako substancję aktywną mogące mieć w roztworze użytkowym kontakt ze skórą,mogący być stosowany do higienicznego mycia rąk i skóry . B, F,MRSA,HBV,HCV,HIV,Papova 6 l 3
Razem

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 3783,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Opis preparatu spektrum działania Wielkość opakowania Ilość Cena netto Wartość netto Stawka VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta
1. Preparat chlorowy oparty o aktywny chlor, zawierający dichloroizocyjanuran sodu z tenzydem myjącym przeznaczony do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych ,również zanieczyszczonych substancją organiczną, 1 tabl zawiera 1000ppm. B,Tbc,F,S,V/Polio, Adeno, HCV,HIV,HBV,clostridium difficille- (warunki brudne całe specktrum) 200 tabl 650
Razem

Dopuszcza się przeliczenie opakowań

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 27300 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Opis preparatu spektrum działania Wielkość opakowania Ilość Cena netto Wartość netto Stawka VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta
1. Preparat do higienicznego mycia rąk wg EN1499 , a także mycia pacjentów bakteriobójczy, ( łącznie z MRSA), drożdżobójczy zawierający diglukonian chlorheksydyny i chlorek didecylodimetyloamonu B/MRSA, F, V/HBV, HCV, HIV 500 ml 280
2. Preparat alkoholowy do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk,w postaci płynu na bazie alkoholu -89G etanol.Zawierający w swoim składzie substancje nawilżające i natłuszczające skórę takie jak :witamina E,gliceryna aloes,panthenol.Preparat nie może zawierać substancji fenolowych ,jodu oraz jego zwiazków. kompatybilny z dozownikami dermados B,F,V/HBV,HCV,HIV,Rota,Noro, Adeno,polio /,Tbc 500 ml 5500
3. Preparat tenzydowy o pH 5,0 do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk zawierający substancje zapobiegające wysuszeniu skóry, APG.Bez zawartości mydła 500 ml 8000
4. Emulsja typu olej w wodzie do codziennej pielęgnacji rąk przy myciu i dezynfekcji , zawierająca wosk pszczeli . 500 ml 300
5. Preparat do odkażania i odtłuszczania skóry, na bazie trzech alkoholi i nadtlenku wodoru ,bez pochodnych fenolowych ,nie zawiera jodu, autosterylny, bezbarwny B,MRSA,F,V/ HBV,HIV,Hermes,Adeno,Rota/ ,Tbc 350 ml 900
6. Preparat do odkażania i odtłuszczania skóry, na bazie trzech alkoholi i nadtlenku wodoru ,bez pochodnych fenolowych ,nie zawiera jodu, autosterylny, bezbarwny.Na 12butelek spryskiwacz. B,MRSA,F,V/ HBV,HIV,Hermes,Adeno,Rota/ ,Tbc 1 l 900
7. Preparat barwiony do odkażania skóry przed iniekcjami ,pobraniem krwi, operacjami ,punkcjami;szeroki zakres działania na bakterie łącznie z Tbc i MRSA, grzyby,wirusy /HIV, HBV, Herpes, Rota, Adeno / odtłuszcza skórę, bez zawartości jodu na bazie alkoholi i nadtlenku wodoru nie zawierający pochodnych fenolowych, B,MRSA,F,V/ HIV,HBV,Herpes,Rota ,Adeno / ,Tbc 350 ml 150
8. Preparat barwiony do odkażania skóry przed iniekcjami ,pobraniem krwi, operacjami ,punkcjami;szeroki zakres działania na bakterie łącznie z Tbc i MRSA, grzyby,wirusy /HIV, HBV, Herpes, Rota, Adeno / odtłuszcza skórę, bez zawartości jodu na bazie alkoholi i nadtlenku wodoru nie zawierający pochodnych fenolowych, B,MRSA,F,V/ HIV,HBV,Herpes,Rota ,Adeno / ,Tbc 1 l 500
9. Bezjodowy preparat do odkażania śluzówek jamy ustnej zawierający chlorheksydynę i alkohol etylowy , autosterylny – PH 4,5- 5,0 B,F,V 300ml 400
10. Bezjodowy preparat do odkażania obszaru genitalnego(okolice cewki moczowej), na bazie chlorheksydyny o przedłużonym działaniu, autosterylny B,F,V / HIV,HBV,Hermes/, pierwotniaki 500 ml 250
11. Preparat do dezynfekcji zewnętrznych elementów centralnych i obwodowych cewników dożylnych ,wejść do kanału wkłucia ,korki, kraniki, zawierający 2% digluconian chlorhexydyny w 70% alkoholu izopropylowym ,działający na bakterie (łącznie z Tbc),drożdże,rotawirusy i wirusy osłonione (łącznie z HBV,HCV,HIV) B(łącznie z Tbc),drożdże,rotawirusy i wirusy osłonione (łącznie z HBV,HCV,HIV) 250ml 120
12. Płynny koncentrat do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyposażenia pomieszczeń. Preparat na bazie IV-rzędowych zw. amoniowych, diaminy i alkoholu, nie zawiera aktywnego chloru, tlenu, pochodnych fenolowych, aldehydów. Możliwość stosowania w obecności pacjentów, na oddziałach pediatrycznych i noworodkowych. Do pojemnika pomka. B, V, F (HIV,HCV,HBV,Rota) stężeniu 0,25% do 15 minut. Możliwość poszerzenia o Adeno 5 l. 30
13. pompka do pojeminka z poz 10 10
14. Płynny koncentrat do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyposażenia pomieszczeń. Preparat na bazie IV-rzędowych zw. amoniowych, diaminy i alkoholu, nie zawiera aktywnego chloru, tlenu, pochodnych fenolowych, aldehydów. Możliwość stosowania w obecności pacjentów, na oddziałach pediatrycznych i noworodkowych B, V, F (HIV,HCV,HBV,Rota) stężeniu 0,25% do 15 minut. Możliwość poszerzenia o Adeno 1 l. 10
15. Preparat w postaci szybkodziałającej gotowej pianki do dezynfekcji i mycia powierzchni medycznych. Preparat na bazie H2O2, bez zawartości alkoholu, chloru, QAV ,kwasu nadoctowego oraz poliaminy. Zgodnie z EN 16615 (test czterech pól) B, F(drożdżaki) -15 sekund , V zgodnie z RKI V (HBV, HCV, HIV, Adeno, Polyoma SV40, ), Rota – 30s. Możliwość rozszerzenia spektrum o wirusy Noro i zgodnie z EN 14476 do 15 minut 750 ml 160
Razem


Dostarczenie na czas umowy w ramach pakietu lampy UV wraz ze środkiem optycznie czynnym (min. 6 op. x 300 ml wraz z pompką) przeznaczonej do szkoleń personelu szpitalnego z zakresu higieny rąk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 244167 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Opis preparatu spektrum działania Wielkość opakowania Ilość Cena netto Wartość netto Stawka VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta
1. Preparat sporobójczy do dezynfekcji endoskopów gietkich, sprzetu termolabilnego na bazie kwasu nadoctowego,wytwarzanego ex trempore z acetylokaprolaktamu(system Fera)zawierający 3 % nadtlenku wodoru.Maksymalny czas trwałości przygotowanego roztworu 14 dni(z mozliwości kontroli aktywnego roztworuza pamocą pasków kontrolnych- testowych) B, F, Tbc, V, S(Bacillus substilis,Clostridium sporogenes,Clostridium difficiles )– do 5 minut 5 litr 10,00
2. Paski testowe do poz 1 50 szt. 5,00
3. Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych i chirurgicznych na bazie niejonowych środków powierzchniowo-czynnych,czwartorzędowych związków amonowych i chlorhexydyny.Zawierający substancje zapachowe(np cytrynowy). Bez zawartości enzymów. Może być stosowany w myjkach ultradźwiękowych . B, Y, V (HIV , HCV, Vaccinia, Herpes)-0,5% w czasie 15 min., Tbc 5L z pomką 50,00
Razem

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 16106 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Opis preparatu spektrum działania Wielkość opakowania Ilość Cena netto Wartość netto Stawka VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta
1. Preparat do dezynfekcji higienicznej i chirurgicznej rąk w postaci żelu na bazie etanolu. Zawierający w swoim składzie substancje nawilżające i natłuszczajace skórę takich jak gliceryna, aloes, panthenol. Prerat nie zawiera substancji fenolowych jodu oraz jego związków.dopasowany do dozowników typu dermados- wyłącznie B,V,F,Tbc ( HBV,HCV,HIV,Rota, Noro, Adeno,Polio) 500ml 70,00
2. Preparat do dezynfekcji endoskopów o działaniu sporobójczym na bazie 2% aldehydu glutarowego, z możliwością stosowania 30 dni oraz kontrolą zawartości substancji czynnej za pomocą pasków testowych.Preparat typu Steranios 2% -wyłącznie B, Tbc, F, V (HIV, HCV, HBV, Herpes, Adeno, Polio) - 10 minut.Czas działania dla spektrum poszerzonego o S (spory) - 60 minut 5L z pomką 65,00
3. Paski testowe do poz 2 100 szt w op 40,00
Razem

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 11399,25 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Opis preparatu spektrum działania Wielkość opakowania Ilość Cena netto Wartość netto Stawka VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta
1. Preparat w postaci szybko działajacych gotowych do uzycia chusteczek do dezynfekcji i mycia powierzchni medycznych.prerparat na bazie H2O2 bez zawartości alkoholu , chloru QAC i amin.Chusteczka o wymiarze 20 cm x 20 cm i gramaturze 50g / 1m2. Zgodne z normą EN-16615(test 4 pól) B,Tbc,F,Cl.difficile- 5 min,V zgodnie z RKI V( HBV,HCV,HIV,Adeno,Polyoma,SV40- 1min.,Virusobójczy zgodnie z EN 14476 łącznie z Norovirusem 100 chust. 1 200
Razem

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 35760 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51568,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52826,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51568,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 849 00 00 039

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierzowska 46/48/35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51568,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137363,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138078,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137363,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 849 00 00 039

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierzowska 46/48/35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137363,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36331,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36331,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36331,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego „CEZAL” S.A. Wrocław, Oddział Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 899-010-72-08

7.3.3) Ulica: ul. Balicka 117

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-149

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36331,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4086,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4086,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4086,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego „CEZAL” S.A. Wrocław, Oddział

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 899-010-72-08

7.3.3) Ulica: ul. Balicka 117

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-149

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4086,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29484 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29484 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29484 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medilab Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 524-040-80-22

7.3.3) Ulica: ul. Wysockiego 6c,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-371

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29484 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275754,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275754,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275754,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego „CEZAL” S.A. Wrocław, Oddział Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 899-010-72-08

7.3.3) Ulica: ul. Balicka 117

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-149

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275754,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17394,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17394,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17394,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego „CEZAL” S.A. Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 899-010-72-08

7.3.3) Ulica: ul. Balicka 117

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-149

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17394,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12311,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12311,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12311,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego „CEZAL” S.A. Wrocław,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 899-010-72-08

7.3.3) Ulica: ul. Balicka 117

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-149

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12311,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38620,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38620,8 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38620,8 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego „CEZAL” S.A. Wrocław, Oddział Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 899-010-72-08

7.3.3) Ulica: ul. Balicka 117

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-149

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38620,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.