Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00327024/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
- 2022/BZP 00345692/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wraz z konserwacją dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Pińczów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pińczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290020070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Michałów 294
1.5.2.) Miejscowość: Michałów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-411
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinczow@radom.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pinczow.radom.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_pinczow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie zasobami leśnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont wraz z konserwacją dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Pińczów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bc51d0a-2910-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00307005/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont dróg leśnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327024/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 611782,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr I - Remont drogi leśnej nr 5 wg DSD w Leśnictwie Bogucice – nr inw. 484/220 oraz drogi leśnej nr 12 wg DSD w Leśnictwie Teresów – nr inw. 672/2204.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 245289,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część nr II - Remont drogi leśnej nr 7 wg DSD w Leśnictwie Góry – nr inw. 532/220 oraz drogi leśnej nr 8 wg DSD w Leśnictwie Sancygniów – nr inw. 531/220.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 366492,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239305,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421232,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239305,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-BUD Usługi Transportowo-Budowlane Łukasz Janiga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 656 22 73 143
7.3.4) Miejscowość: Imielno
7.3.5) Kod pocztowy: 28-313
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Janiga TRANS-BUD Usługi Transportowo-Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Janiga TRANS-BUD Usługi Transportowo-Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239305,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż omyłkowo nie zamieścił kosztorysu dla „Remont drogi leśnej nr 7 wg DSD w Leśnictwie Góry – nr inw. 532/220” w dokumentacji zamieszczonej na platformie Zamawiającego.
Zamawiający na etapie badania i oceny ofert, nie może już ani zmienić załączników do SWZ, ani poprawić błędów, które wystąpiły w załącznikach do SWZ. Mając na uwadze powyższe Zamawiający informuję iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający informuje, iż w toku badania i ceny ofert nastąpiło łączne wystąpienie następujących przesłanek:
• postępowanie jest obarczone wadą, czyli Zamawiający naruszył w postępowaniu przepisy regulujące jego prowadzenie;
Została naruszona zasada uczciwej konkurencji, która wymaga, aby postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zawierało jasne reguły i aby istniały środki do weryfikacji prawidłowości ich stosowania, na podstawie których Zamawiający podejmuje czynności.
Zaistniały w SWZ błąd związany z brakiem w dokumentacji istotnych elementów uniemożliwia ich zastosowanie i prawidłową ocenę Wykonawców w sposób jasny, jednoznaczny i nie budzący wątpliwości.
• wady tej nie można usunąć;
• stwierdzona wada postępowania uniemożliwia zawarcie umowy w sprawie zamówienia.
W związku z powyższym Wykonawca Usługi Budowlane Robert Jamroży złożył niekompletny kosztorys ofertowy, na podstawie, którego nie możliwa jest prawidłowa ocena złożonej oferty, gdyż nie uwzględnia całego zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp unieważnia postępowanie dla części nr II, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
INNE PRZETARGI MICHAŁÓW
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Michałów
- Dobudowa budynku Urzędu Gminy z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych - Przebudowa i adaptacja dla potrzeb CUS
więcej: przetargi MICHAŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchni twardej nieulepszonej oraz dróg gruntowych na terenie Miasta Kobyłka
- Remonty bieżące dróg na terenie Gminy Chybie - 3 zadania
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
- Remont nawierzchni ciągów komunikacyjnych uszkodzonych podczas powodzi w 2024r. wraz z uporządkowaniem terenu
- Przebudowa dróg gminnych w Woli Łaskiej i Ostrowie
- Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Dubiecko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.