Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00287988/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
- 2022/BZP 00301093/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjnej, elektrycznej, sanitarnej nad inwestycją pn. Budowa pierwszej krytej, ogólnodostępnej pływalni na terenie Gminy i Miasta Odolanów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 11
1.5.2.) Miejscowość: Odolanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 733-15-81
1.5.8.) Numer faksu: 733-38-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjnej, elektrycznej, sanitarnej nad inwestycją pn. Budowa pierwszej krytej, ogólnodostępnej pływalni na terenie Gminy i Miasta Odolanów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0032dc4a-1250-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287988/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210478,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, które będzie nadzorowane:
Budowa pierwszej krytej, ogólnodostępnej pływalni na terenie Gminy i Miasta Odolanów dla 1234 uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Odolanów oraz mieszkańców gminy. W sali basenowej znajdzie się 4-torowa niecka basenowa o wymiarach 850x1667cm i głęb. od 0,9m do 1,5m.
Obiekt zostanie uzupełniony o część rekreacyjno - wypoczynkową zawierającą saunarium (1 sauna sucha i 1 parowa) oraz 2 nieckami do masażu. Energia elektryczna zasilająca urządzenia basenu oraz budynek szkolny pochodzić będzie z instalacji PV.
Budynek podpiwniczony, o dwóch kondygnacjach nadziemnych, brodzik dla dzieci o wymiarach 4,44x9,24 m. W obrębie saun zaprojektowano studnię schładzającą, 2 natryski i toaletę.
Uzupełnieniem obiektu będzie niezbędna infrastrukturą i zagospodarowanie terenu. Inwestycja zrealizowana będzie w Odolanowie przy Al. Jana Pawła II 1 na terenie działek nr 759/4, 760, 761, 836 obręb 0001.
Projektowana inwestycja zlokalizowana jest częściowo na terenie zewidencjonowanego stanowiska archeologicznego (nr 11) ujętego w gminnej ewidencji zabytków.
Zamówienie będzie realizowane w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do budowy krytej pływalni wraz z łącznikiem do Szkoły Podstawowej w Odolanowie oraz z niezbędna infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu. Roboty należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i projekt architektoniczno-budowlany wraz z ostatecznym pozwoleniem na budowę oraz sporządzony przez wykonawcę projekt techniczny dla wszystkich branż i projekt wykonawczy, jak również specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, jak również aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
Uwaga: Inwestycja jest finansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór - zgodnie z dokumentacją projektową do niniejszego postępowania, dostępną na stronie internetowej Gminy i Miasta Odolanów pod adresem:https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=2a8acec2-9cc8-40c6-b2d3-b4af9447d63a
2. Opis przedmiotu zamówienia::
a) pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru inwestorskiego przewidziany ustawą z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane,
b) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową o roboty budowlane nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu dla wszystkich branż w okresie realizacji prac budowlanych i jednocześnie łącznie nie mniej niż 16 godzin tygodniowo z następującym podziałem na poszczególne specjalności:
1) konstrukcyjno- budowlana nie mniej niż 6 godzin w tygodniu,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nie mniej niż 6 godzin w tygodniu,
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektrotechnicznych nie mniej niż 4 godzin w tygodniu,
Zamawiający ma prawo zażądać większej liczby godzin obecności i częściej niż 2 razy w tygodniu jeżeli zaistnieje taka potrzeba.
c) kontrola prawidłowości prowadzenia przez wykonawców procesu budowlanego oraz wyceny robót,
d) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy ponoszonych przez Zamawiającego,
e) kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji,
f) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umów o roboty budowlane,
g) składanie raportów Zamawiającemu o występujących ewentualnych trudnościach w realizacji budowy lub odstępstwach od umów o roboty budowlane, w terminie 2 dni od wystąpienia ww. trudności lub odstępstw,
h) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń,
i) egzekwowanie od wykonawcy wszelkich prób i badań opisanych w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót,
j) zatwierdzanie materiałów do wbudowania oraz zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
k) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach realizacji umowy o roboty budowlane,
l) potwierdzanie usunięcia wad wykonanych robót budowlanych,
m) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych,
n) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności,
o) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ,
p) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy,
q) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem,
r) nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dziennika budowy,
s) sprawdzanie i akceptacja kosztorysów ofertowych oraz sprawdzanie i akceptacja zgodności dokumentacji technicznej z programem funkcjonalno- użytkowym i projektem architektonicznym w przypadku zadań realizowanych w formule "zaprojektuj i wybuduj",
t) dyspozycyjność w godzinach pracy Urzędu Gminy i Miasta Odolanów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 511218,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183270 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Inwestycji Budownictwa Ogólnego Zbigniew Tomicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221050436
7.3.3) Ulica: Grawerska
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Pomoc przy weryfikacji dokumentacji projektowej
Projektowanie Konstrukcyjno- Budowlane i Architektoniczne
mgr inż. Wojciech Lepszy
ul. Klonowicza 9
63-400 Ostrów Wielkopolski
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" TOMICKI ZBIGNIEW
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" TOMICKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183270 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku D na potrzeby diagnostyki obrazowej oraz przebudowy pomieszczeń w budynku B wraz z instalacjami wewnętrznymi [...]
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie- Etap II - część 2
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla inwestycji w miejscowości Korabiewice na terenie działki 204, gm. Puszcza Mariańska
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ""Modernizacja oczyszczalni ścieków w Terespolu"
- Kompl. odpłatne pełn. obow. insp. nadzoru inwes. nad robotami budo. podczas realizacji zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.