Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00284716/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w Warce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 486651200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w Warce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-737aa150-1721-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284716
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203100,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
Zadanie 1. Adaptacja pomieszczenia warsztatowego zlokalizowanego na poziomie -124 cm poniżej poziomu posadzki parteru budynku CeSiR w Warce na pomieszczenia przeznaczone dla klubu Senior +.
Program użytkowy po wykonaniu remontu i adaptacji pomieszczenia :
- sala spotkań – pow. użytkowa około 45,00 m2
- aneks kuchenny – pow. około 15,00 m2
- korytarz – pow. około 12,5 m2
- szatnia – pow. około 5,00 m2
- pomieszczenie socjalne- pow. około 7,00 m2
- pomieszczenie umywalka i wc damskie – pow. około 4,50 m2
- pomieszczenie umywalka i wc męskie – pow. około 4,50 m2
Zadanie 2. Adaptacja części pomieszczenia warsztatowego zlokalizowanego na poziomie -124 cm poniżej poziomu posadzki parteru budynku CeSiR w Warce na pomieszczenie gospodarcze.
Pomieszczenie magazynowe – pow. około 13,94 m2
Zakres robót do wykonania zadanie 1:
1. Roboty rozbiórkowe
Roboty rozbiórkowe istniejących ścianek działowych murowanych gr.12 cm. Rozbiórka schodów wewnętrznych stalowych, rozbiórka ścianek z płyt G-K pozostałości po prowizorycznej łazience i aneksie kuchennym. Rozbiórka instalacji elektrycznych natynkowych oraz instalacji wod-kan.i kanałów wentylacyjnych z pcv i stalowych.
Wykucie otworu okiennego i rozebranie ścianki pod oknem w celu instalacji drzwi wejściowych aluminiowych. wykucie drzwi wewnętrznych , wykonanie nadproża i poszerzenie otworu pod nowe szersze drzwi w celu zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wywiezienie gruzu z terenu robót.
2. Uzupełnienie przestrzeni piaskiem kopanym
Podniesienie poziomu istniejącej posadzki poprzez uzupełnienie przestrzeni piaskiem wraz z zagęszczeniem i przygotowaniem pod warstwy podkładowe, izolacyjne i posadzkowe.
3. Wykonanie podkładu betonowego na piasku stabilizowanym warstwami, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z foli i izolacji termicznej ze styropianu gr. 10 cm, wykonanie warstwy betonowej wyrównawczej pod posadzki gresowe . Wykonanie posadzki z płytek gres .
4. Wykonanie ścianek działowych z bloczków gazobetonowych gr. 12.0 cm z otynkowaniem tynkiem gipsowym maszynowym. Obsadzenie stolarki drzwiowej wewnętrznej do planowanych pomieszczeń stolarka drewniana lub z MDF w okleinie drewnopodobnej. Wykończenie ścian istniejących gładzią gipsową , w pomieszczeniach umywalek i wc glazura do wysokości 2,05 m w aneksie kuchennym glazura na poziomie od 80,0 cm do wysokości ewentualnych szafek wiszących tj. do wysokości 140 cm (pas 60 cm).
5. Wykonanie podokiennika wewnętrznego z konglomeratu kamiennego
6. Sufit podwieszony
Wykonany zostanie sufit podwieszony o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych typu Armstrong 60/60 cm lub 60/120 cm do uzgodnienia.
7.Roboty sanitarne wykonanie instalacji wod-kan z istniejącego podejścia wod-kan w pomieszczeniu. Instalacja wkuwana w ścianach i schowana w posadzce. Instalacje wodociągowe z rur PP , kanalizacyjne z rur PCV.
W pomieszczeniach sanitarnych planowane umywalki na szafkach i sedesy porcelanowe typu kompakt, w aneksie kuchennym planowany zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem ze stali nierdzewnej. W związku z brakiem instalacji c.w.u. przy zlewozmywaku i umywalkach planowane podgrzewacze elektryczne przepływowe dwufazowe.
8.Roboty elektryczne
Demontaż istniejącej instalacji i wykonanie nowej instalacji z podlicznikiem i nową tablicą rozdzielczą podtynkową. Instalacja zasilająca i oświetleniowa z podziałem na obwody oświetleniowe i zasilające w poszczególnych pomieszczeniach. Instalacja na ścianach podtynkowa w bruzdach, na suficie nad sufitem podwieszonym. Oświetlenie LED energooszczędne – kasetonowe do montażu w suficie Armstrong, natężenie oświetlenia dla funkcji poszczególnych pomieszczeń należy dobrać na podstawie obowiązujących norm i przepisów.
Ponadto w pomieszczeniach należy zamontować oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne.
9. Montaż klimatyzatora i kurtyny powietrznej.
Planowany jest montaż klimatyzatora wewnętrznego o mocy 5 kW i kurtyny powietrznej przy drzwiach zewnętrznych wejściowych o mocy około 2 kW. w celu wyprowadzenia jednostki zewnętrznej klimatyzatora jest możliwe wykorzystanie istniejącego szachtu wentylacyjnego. W pomieszczeniach należy wykonać wentylację grawitacyjną i wentylację mechaniczną wyciągową w przypadku pomieszczeń w.c. sprzężoną z oświetleniem łazienek. W pomieszczeniu aneksu należy przewidzieć możliwość montażu wyciągu kuchennego elektrycznego.
10. W związku z wykonaniem wejścia z zewnątrz planowane jest wykonanie schodów zewnętrznych wejściowych dwustopniowych ze spocznikiem – preferowane wykonanie schodów z elementów betonowych prefabrykowanych (palisada , wypełnienie stopni i spocznika kostka betonowa np. typu Jadar lub Libet itp.
Zakres robót do wykonania zadanie 2:
2. Roboty rozbiórkowe i remontowe
Wykucie otworu pod montaż drzwi. Wyniesienie i wywiezienie gruzu.
Wykonanie nadproża pod planowany otwór drzwiowy i obsadzenie drzwi aluminiowych z demontażu z zadania 1.
2. Uzupełnienie przestrzeni piaskiem kopanym
Podniesienie poziomu istniejącej posadzki poprzez uzupełnienie przestrzeni piaskiem wraz z zagęszczeniem i przygotowaniem pod warstwy podkładowe, izolacyjne i posadzkowe
3. Wykonanie podkładu betonowego na piasku stabilizowanym warstwami, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z foli i izolacji termicznej ze styropianu gr. 10 cm, wykonanie warstwy betonowej wyrównawczej pod posadzki gresowe . Wykonanie posadzki z płytek gres .
4. Wykonanie tynku gipsowego maszynowego na nowopowstałej ścianie, uzupełnienie tynków, roboty malarskie ścian i sufitu
8.Roboty elektryczne
Demontaż istniejącej instalacji i wykonanie nowej instalacji zasilająco oświetleniowej z podłączeniem do instalacji budynku , montaż lamp LED z demontażu, natężenie oświetlenia należy dobrać dla pomieszczenia o funkcji magazynowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale IV SWZ, STWiOR stanowiącej załącznik Nr 9 do SWZ oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246691,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335685,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246691,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Wytwórcze Handel Obwoźny Zbisław Zatorski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971005386
7.3.3) Ulica: Gośniewska 73
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246691,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARKI
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie miasta i gminy Warka
- Utrzymanie dróg gruntowych destruktem w gminie Warka - odcinek ulicy Dereniowej w Warce
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.