eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychRemont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W WAŁBRZYCHU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325328

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@walbrzych.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.walbrzych.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d90d5db-0154-11ef-885b-8267c0608453

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


SĄD

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d90d5db-0154-11ef-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221245/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301203

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/2024/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1802868,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania pn. „Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11”.
2. Przedmiot zamówienia objęty jest obowiązkiem kierowania robotami budowlanymi albo wykonywania nadzoru inwestorskiego przez osoby spełniające wymagania, o których mowa w art. 37 c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U.2022.0.840).
3. Roboty, których dotyczy zamówienie obejmują czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie:
1) sieci i instalacji elektrycznych objętych przedmiotem zamówienia, a w szczególności wykonanie robót związanych z układaniem i montażem elementów instalacji elektrycznej (układanie kabli i przewodów, montaż osprzętu i opraw, montaż instalacji połączeń wyrównawczych) w obiektach kubaturowych;
2) sieci i instalacji telekomunikacyjnych oraz niskoprądowych objętych przedmiotem zamówienia,
a w szczególności wykonanie robót związanych z układaniem i montażem elementów instalacji (układanie kabli i przewodów, montaż osprzętu i odbiorników) w obiektach kubaturowych.
4. Zakres robót dla zadania wskazanego w ust. 1 i ust 7 powyżej obejmuje między innymi:
1) instalacje wysokoprądowe - przebudowę instalacji elektrycznych w zakresie:
a) rozdzielnic – wymiana oraz wykonanie nowych,
b) wewnętrznych linii zasilających,
c) instalacji oświetlenia ogólnego,
d) instalacji oświetlenia awaryjnego i kierunkowego,
e) instalacji gniazd dedykowanych napięcia gwarantowanego,
f) instalacji gniazd wtykowych 230V,
g) instalacje siłowe,
h) instalacji połączeń wyrównawczych
2) instalacje niskoprądowe – instalacja teletechniczna składająca się z:
a) systemu okablowania strukturalnego LAN,
b) systemu monitoringu wizyjnego VCC,
c) systemu sygnalizacji włamania i napadu I&HAS,
d) systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru SSP wraz z oddymianiem klatek schodowych
i inne wymienione w Dokumentacji.
Uwaga:
 zakres robót objętych zamówieniem nie dotyczy systemu kontroli dostępu KD – nie podlega wykonaniu w ramach prowadzonego postępowania;
 na etapie wykonawstwa, w obszarach chronionych przez system sygnalizacji pożaru, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek dodatkowych przestrzeni lub stref nieujętych w dokumentacji projektowej należy uzgodnić z projektantem i Zamawiającym, następnie zabezpieczyć je bezwzględnie odpowiednimi detektorami.
5. Szczegółowy zakres robót określony został w Dokumentacji Projektowej (dalej: Dokumentacja), w skład której wchodzi:
1) Projekt Architektoniczno-Budowlany,
2) Projekt Techniczny – TOM I i TOM II,
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
a także:
4) Przedmiar robót, z zastrzeżeniem, że przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy (załączone poglądowo) i należy je odczytywać w powiązaniu z SWZ oraz Dokumentacją.
6. W zakres przedmiotu umowy wchodzi również, poza robotami ujętymi w Dokumentacji oraz (pomocniczo) w Przedmiarach Robót stanowiących załącznik do SWZ:
1) przygotowanie pomieszczeń do remontu tj. wyniesienie/przestawienie mebli, sprzętów, jak również w razie potrzeby zabezpieczenie ich folią przed zniszczeniem i zakurzeniem niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, a po wykonanym remoncie wstawienie i ustawienie według wskazówek Zamawiającego;
2) wykonanie prac wykończeniowych polegających na uzupełnieniu gładzi oraz malatury na ścianach i sufitach w miejscach układania przewodów w bruzdach lub w płytach g-k. Uzupełnienia malatury mają na celu poprawę estetyki po robotach instalacyjnych i nie dotyczą całych pomieszczeń;
7.Roboty stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane na obiekcie: budynku Sądu Rejonowego
w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11, na działce nr 156 obręb 27 Śródmieście, stanowiącego własność Skarbu Państwa w Trwałym Zarządzie Sądu Rejonowego w Wałbrzychu.
8. Powierzchnia zabudowy, wysokość, liczba kondygnacji:
1) powierzchnia zabudowy: 514,8 m2;
2) powierzchnia użytkowa: 1684,25 m2;
3) powierzchnia wewnętrzna: 2024,78 m2;
4) kubatura: 8757,00 m3;
5) ilość kondygnacji nadziemnych/podziemnych: 4/1
6) wysokość budynku: 17,38 m (budynek średniowysoki SW);
9. Budynek ujęty jest w ewidencji zabytków Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, a tym samym podlega ochronie konserwatorskiej. Wpisany do rejestru zabytków pod numerem A/4679/660/Wł
z dnia 25.05.1977 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45262690-4 - Remont starych budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2143890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2458770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2143890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOFFMAN A.D. Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991834494

7.3.3) Ulica: Jeleniogórska 67

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-055

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace instalacyjne, prace ogólnobudowlane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2143890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.