eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziejówDostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-22

Radziejów: Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej
Numer ogłoszenia: 200385 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania dostawę odczynników, testów, wyrobów sterylnych i podłoży bakteriologicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie. Przedmiot zamówienia podzielono na 17 zadań: 1.Testy produkowane przez producenta posiadającego min. certyfikaty ISO 9001 oraz 13485 do identyfikacji mikrobiologicznej.2.Testy lateksowe, odczynniki niezbędne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów. 3.Krążki do oznaczania lekowrażliwości opakowanie 50 krążków i podłoża do określenia lekowrażliwości. 4.Podłoża na płytkach Petriego śr. 900 mmm do wykonania lekowrażliwości firmy, na których jest przeprowadzana kontrola jakość i ww krążków. 5. Krążki diagnostyczne. 6.Testy paskowe na trwałych plastikach do określenia MIC antybiotyków metodą in vittro - szeroki zakres stężeń - 15 rozcieńczeń.7. Odczynniki. 8.Podłoża na płytkach Petriego śr 90 mm do hodowli drobnoustrojów. 9.Podłoża chromogenne z barwnymi tablicami odczytu. 10.Surowice diagnostyczne. 11.Testy do kontroli sterylizacji. 12. Podłoża w probówkach. 13. Wyroby sterylne, jednorazowe do badań mikrobiologicznych . 14.Testy stwierdzające obecność antygenów. 15. Torebki wytwarzające wymaganą atmosferę, nie wymagające użycia katalizatora wraz z podłożem do hodowli beztlenowców i podłożem do określenia ich lekwrażliwości. 16. Testy. 17. Podłoża do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów infuzyjnych. Ilość odczynników, testów, wyrobów sterylnych i podłoży bakteriologicznych, określono w specyfikacjach asortymentowo -cenowych stanowiących załącznik nr 2 (SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:Ocena warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia zgodnego z przepisami art. 44 Pzp, określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, na podstawie formuły /spełnia/ - /nie spełnia/.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada wiedzę i doświadczenie.Ocena warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia zgodnego z przepisami art. 44 Pzp, określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, na podstawie formuły /spełnia/ - /nie spełnia/.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia zgodnego z przepisami art. 44 Pzp, określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, na podstawie formuły /spełnia/ - /nie spełnia/.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia zgodnego z przepisami art. 44 Pzp, określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, na podstawie formuły /spełnia/ - /nie spełnia/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Ocena warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia zgodnego z przepisami art. 44 Pzp, określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, na podstawie formuły /spełnia/ - /nie spełnia/.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany formularz oferty /załącznik nr 1 do SIWZ/. 2.Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo cenowy /załącznik nr 2 do SIWZ/.3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /załącznik nr 3 do SIWZ/.4.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania /załącznik nr 4 do SIWZ/. 5.Oświadczenie osób fizycznych w związku z art. 24 ust.1 pkt.2 Pzp /załącznik nr 5 do SIWZ/ 6.Wykaz części zamówienia /załącznik nr 6 do SIWZ/.Wykonawcy występujący wspólnie:winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy,warunki określone przez Zamawiającego muszą spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub łącznie wszyscy Wykonawcy. 7. W celu wskazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 Pzp, Zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenia o braku do wykluczenia - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty gdy: 1) Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do niniejszej umowy. Zmiana taka nie może naruszać art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2) Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego z zastrzeżeniem , że ceny jednostkowe przedmiotu zamówienia są stałe przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem: a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian; b) zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. c) w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował w obrocie produktem będącym odpowiednikiem zaoferowanego w specyfikacji asortymentowo-cenowej, a którego cena będzie niższa albo też Wykonawca wprowadzi promocję na dany produkt, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu produktu zamiennego lub skorzystania z promocji. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 145 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, i w tym przypadku nie mają zastosowania postanowienia o karze umownej a zatem Wykonawca nie może żądać odszkodowania. 6.Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie wymagają każdorazowo formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalradziejow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Administracji i Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów - lokal nr 2-102 (pierwsze piętro budynek administracji)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 12:45, miejsce: Dział Administracji i Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów - lokal nr 2-102 (pierwsze piętro budynek administracji)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.