Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00131793/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00133505/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00141808/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
II - Budowa parku na Psim Polu na Osiedlu Zawadzkiego - Klonowica w Szczecinie – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 57 141
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
II - Budowa parku na Psim Polu na Osiedlu Zawadzkiego - Klonowica w Szczecinie – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4346ba37-c230-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017930/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa parku na Psim Polu w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131793/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C/24/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2577661,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia – opisany w załącznikach nr 5 i 6 do SWZ - obejmuje między innymi:
1) w zakresie prac przygotowawczych:
a) roboty przygotowawcze, tymczasowe, zabezpieczające, towarzyszące i pomiarowe,
b) oczyszczenie terenu z gruzu, resztek budowlanych, śmieci i innych zanieczyszczeń stałych wraz z wywozem i utylizacją,
c) rozbiórkę istniejących nawierzchni betonowych, boiska, elementów małej architektury z wywiezieniem urobku i utylizacją,
2) w zakresie budowy nawierzchni na terenie parku:
a) roboty ziemne wraz z makroniwelacją (usunięcie humusu, korytowanie,
przemieszczenie gruntu, wywóz i utylizację urobku),
b) dostawę i montaż georusztu trójosiowego,
c) umocnienie skarpy elementami prefabrykowanymi typu L,
d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
e) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych,
f) budowę nawierzchni z kostki betonowej 20x10 cm, nawierzchni mineralnej, z ogranicznikami betonowymi, nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw z piasku i EPDM,
g) regulację pionową studzienek,
3) w zakresie zagospodarowania terenu parku:
a) budowę pergoli drewnianej P1 (wykonanie robót ziemnych, żelbetowych, dostawa i montaż konstrukcji drewnianej),
b) budowę placu zabaw dla dzieci:
- dostawa i montaż karuzeli rodeo, zestawu zabawowego, podniebnej deskorolki, linarium dużego, huśtawki podwójnej, bujaka surfera, zestawu trampolin i trampoliny małej, linarium małego, zestawu zjeżdżalni, zestawu tor przeszkód, zestawu zabawowego małego, bujaka 1, bujaka 2, huśtawki potrójnej,
- ogrodzenie w formie palisady drewnianej z siedziskami,
- dostawa i montaż elementów małej architektury na placu zabaw dla dzieci (ławki z oparciem, kosze na śmieci, tablice regulaminowe i informacyjne),
c) budowę wybiegu dla psów:
- ogrodzenie z bramkami,
- kładka do ćwiczeń dla psów, urządzenie slalom,
- dostawa i montaż elementów małej architektury na wybiegu dla psów (ławki z oparciem, kosze na śmieci, kosze z podajnikiem na woreczki na psie odchody, piesuary, tablice informacyjne),
d) dostawę i montaż elementów parkowej malej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci, kosze z podajnikiem na woreczki na psie odchody, stojaki na rowery, tablice informacyjne, słupki zabezpieczające, blokady zjazdu, barierki ochronne, domki – hoteliki dla owadów i motyli, utwardzenia nawierzchni pod ławkami
z kostki betonowej z obrzeżami).
e) wykonanie prac w zakresie zieleni:
- sadzenie drzew i krzewów liściastych i iglastych, zadarniających,
- przesadzanie drzew,
- nasadzenia zastępcze za drzewa usunięte z terenu inwestycji,
- nasadzenia pnączy,
- założenie rabat bylinowych i traw ozdobnych,
f) wykonanie nasadzeń zastępczych za drzewa usunięte z terenu inwestycji
pn. „Miejskie strefy rekreacyjne: park przy ul. Hożej – Wendeńskiej w Szczecinie”,
g) założenie trawników: łąka kwietna, nawierzchnie trawników,
4) w zakresie budowy wieży dla jaskółek:
a) roboty przygotowawcze, tymczasowe, zabezpieczające, towarzyszące i pomiarowe,
b) oczyszczenie terenu z gruzu, resztek budowlanych, śmieci i innych zanieczyszczeń stałych wraz z wywozem i utylizacją,
c) roboty ziemne,
d) roboty fundamentowe i izolacyjne,
e) dostawę i montaż konstrukcji stalowej wieży dla jaskółek wraz z wyposażeniem (skrzynki gniazdowe, urządzenie do wabienia jaskółek),
5) w zakresie oświetlenia terenu:
a) roboty przygotowawcze, tymczasowe, zabezpieczające, towarzyszące i pomiarowe,
b) roboty ziemne (wykopy, podsypki, zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu),
c) budowę przyłącza elektroenergetycznego do szafy zasilająco – oświetleniowej SZO,
d) budowę instalacji oświetlenia zewnętrznego parkowego (montaż szafy SO, ułożenie rur ochronnych, układanie kabli, montaż słupów oświetlenia parkowego, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego),
e) budowę przyłącza elektroenergetycznego do rozdzielni sceny RS (ułożenie rur ochronnych, układanie kabli, montaż skrzynki zabezpieczającej),
f) budowę rozdzielni elektroenergetycznej tężni RT, ułożenie rur ochronnych, ułożenie kabli, montaż skrzynki zabezpieczającej,
g) budowę instalacji polaczeń wyrównawczych,
h) uruchomienie instalacji elektrycznych,
i) wykonanie pomiarów, badań i sprawdzeń.
2. UWAGA:
Zamawiający informuje, że:
1) nasadzenia zastępcze z terenu bazy lodołamaczy oraz z terenu bazy holowników oraz rezerwa nasadzeń zastępczych z innych inwestycji nie są objęte przedmiotowym zadaniem; Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia placu budowy podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego do wykonania nasadzeń zastępczych
z terenu bazy lodołamaczy oraz z terenu bazy holowników w miejscach wskazanych
w dokumentacji projektowej pn. : „Projekt nasadzeń zastępczych – baza lodołamaczy” oraz „Projekt nasadzeń zastępczych – baza holowników” wraz z wykonywaniem zabiegów pielęgnacyjnych po nasadzeniu drzew. Wykonawca – w terminie 30 dni od daty otrzymania powiadomienia o planowanym wprowadzeniu podmiotu, o którym mowa wyżej, zobowiązany będzie do wykonania prac ziemnych makro –
i mikroniwelacji na obszarze inwestycji wskazanym do wykonania nasadzeń zastępczych i niezwłocznego zgłoszenia zakończenia realizacji tych prac Zamawiającemu,
2) usunięcie drzew przewidzianych do wycinki oraz wykonanie prac w zakresie gospodarki drzewostanem nie jest objęte przedmiotowym zadaniem,
3) Projekt budowlany został wykonany na potrzeby uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, natomiast realizacja prac nastąpi na podstawie Projektu wykonawczego stanowiącego doszczegółowienie Projektu budowlanego oraz na podstawie Projektu zagospodarowania terenu (PZT zamienny Etap II) obejmującego zakres prac przedmiotowego zadania,
4) podane w dokumentacji projektowej nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi (oferta równoważna). Informacje odnośnie oferty równoważnej zostały zawarte w rozdziale V SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany będzie – na własny koszt i we własnym zakresie – również m. in. do:
1) zapewnienia nadzoru technicznego,
2) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjno-kartograficznej,
3) ochrony geodezyjnych punktów pomiarowych i wysokościowych, a w przypadku ich uszkodzenia – do ich odnowienia,
4) zapewnienia obsługi geotechnicznej,
5) zapewnienia ornitologa lub osoby posiadającej równoważne uprawnienia,
6) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu niezbędnych badań laboratoryjnych np. kruszywa, betonu, stali itd.,
7) prowadzenia dokumentacji budowy, w tym Dziennika budowy,
8) ścisłej współpracy z Zamawiającym, nadzorem inwestorskim i nadzorem autorskim,
9) organizacji placu budowy oraz organizacji zaplecza socjalnego (wyposażenia terenu budowy w pomieszczenia socjalne, węzeł sanitarny, kontenery na odpady socjalne i przemysłowe oraz systematycznego odbioru nieczystości ciekłych i stałych) z uwzględnieniem warunków wynikających z „Projektu ochrony zieleni w procesie inwestycyjnym”,
10) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót,
11) właściwego ogrodzenia, zabezpieczenia placu budowy, utrzymywania w należytym stanie tymczasowego zabezpieczenia do czasu zakończenia i odbioru inwestycji oraz jego demontażu po tym okresie,
12) oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym wykonania i umieszczenia tablicy informacyjnej w widocznym miejscu,
13) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, określonych przepisami p.poż.i bhp oraz przepisami dot. ochrony środowiska, w tym przeszkolenia pracowników,
14) opracowania i przekazania Zamawiającemu projektu organizacji placu budowy oraz Planu BIOZ w formie opisowej i graficznej, uwzględniającego uwarunkowania wynikające z „Projektu ochrony zieleni w procesie inwestycyjnym”,
15) poniesienia całkowitej odpowiedzialności za szkody spowodowane działalnością wynikłą z realizacji przedmiotowych prac, powstałe u Zamawiającego i osób trzecich,
16) uzgodnienia tymczasowego zajęcia terenów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych z zarządcami lub właścicielami nieruchomości,
17) dostawy wody i energii oraz środków łączności,
18) wykonania prób, sprawdzeń, badań zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi prowadzenia robót, decyzjami, zatwierdzeniami,
19) pokrycia kosztów dokonywania odkrywek elementów budzących wątpliwość w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem,
20) realizacji prac w sposób nieuciążliwy dla mieszkańców i zapewnienie mieszkańcom dróg komunikacyjnych i bezpiecznego dojścia do posesji,
Ze względu na limit znaków , szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
77211600-8 - Sadzenie drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3894000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3950000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3894000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Wiesław Furtak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 851 214 77 79
7.3.3) Ulica: ul. Przyjaciół Żołnierza 51/10
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-670
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE WIESŁAW FURTAK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE WIESŁAW FURTAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3894000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B i sfinansowanie kosztów egzaminów państwowych dla 35 osób w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w ramach inwestycji i wygranego projektu SBO 2022 - Nasz Ocean park wypoczynkowo-rekreacyjny (Płonia - Śmierdnica - Jezierzyce) - etap I
- Dostawa wyposażenia okrętowej rozdzielnicy nn (niskiego napięcia)dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Wymiana poziomów wodnych w piwnicy i dwóch pionów wod.-kan. w budynku przy ul. Żółkiewskiego 15 oficyna lewa i wymiana poziomów instalacji wod.-kan. w budynku przy ul. Bat. Chłopskich 44a w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania robót budowlanych remontowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części.
- Remont łazienki wraz z robotami towarzyszącymi w Domu Strażaka OSP Śmierdnica
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.