Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00250154/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznych na terenie siedziby Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 44/46 w Konstantynowie Łódzkim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.3.) Oddział zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne - Konstantynów Ł.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470648317
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 44
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pkgkl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkgkl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pkgkl.logintrade.net/zapytania_email,130493,9f98a5aba25eede4ec90737707aeff64.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznych na terenie siedziby Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 44/46 w Konstantynowie Łódzkim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdc4058a-044e-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386054
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250154
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26/ZP-Z/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 320850,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) zaprojektowanie, dostawę i montaż 4 (czterech) instalacji, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci Operatora Systemu Dystrybucyjnego instalacji PV (instalacji obejmującej elementy składowe w postaci paneli/modułów ogniw fotowoltaicznych – montowanych na dachach budynków, inwertery – montowane na ścianach wewnętrznych budynków, rozdzielnię elektryczną RAC, połączenia elektryczne, systemy monitorujące), zainstalowanych na konstrukcjach dachowych na budynkach należących do Spółki przy ul. Jana Pawła II 44/46 w Konstantynowie Łódzkim Konstantynów Łódzki, o mocach: 69 - 73 kWp.
2) wykonanie 3 egz. projektów technicznych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia osobno dla każdej z 4 (czterech) instalacji,
3) zapewnienie nadzoru autorskiego,
4) wykonanie montażu i prac budowlano-instalacyjnych,
5) zapewnienie Kierownika Budowy, Kierownika robót budowlanych, osoby posiadającej aktualne kwalifikacje typu SEP Grupa 1 na stanowisku Dozoru i Eksploatacji oraz instalatora stosownie do wymagań,
6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej w ilości – 3 egz. dla każdej instalacji osobno,
7) dokonanie rozruchu instalacji wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego,
8) przeprowadzenie procedury włączenia instalacji PV do sieci Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD),
9) dokonanie zgłoszenia instalacji fotowoltaicznej do Rejestru MIOZE oraz OSD,
10) zapewnienie aby mikroinstalacje odpowiadały warunkom tego rodzaju instalacji określonym w Ustawie o odnawialnych źródłach energii z dnia 20 lutego 2015 roku (Dz. U. 2015 poz. 478 z późniejszymi zmianami).
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załącznik nr 7 do SWZ oraz zapisami Projektu Umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie
duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów
lub instalacji. Możliwość, o której mowa w niniejszym punkcie jest jedynie prawem Zamawiającego, nie stanowi wiążącego zobowiązania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO PRIME INWESTYCJE Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363888300
7.3.3) Ulica: Jana Susika nr 3
7.3.4) Miejscowość: Żelechlinek
7.3.5) Kod pocztowy: 97-226
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO PRIME INWESTYCJE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EKO PRIME INWESTYCJE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.