Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00352856/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa węgla kamiennego typu groszek do kotłowni w Zespole Szkół Rolniczych im. Stefanii Karpowicz w Krzyżewie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM OBSŁUGI JEDNOSTEK POWIATOWYCH W WYSOKIEM MAZOWIECKIEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200715460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludowa 15A
1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 862752417
1.5.8.) Numer faksu: 862753153
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja.cojp@wysokomazowiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cojp.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00686389-230e-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa węgla kamiennego typu groszek do kotłowni w Zespole Szkół Rolniczych im. Stefanii Karpowicz w Krzyżewie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00686389-230e-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078419/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Dostawa węgla kamiennego typu groszek do kotłowni w Zespole Szkół Rolniczych im. Stefanii Karpowicz w Krzyżewie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352856
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AD.262.4.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148780 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
2. Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty bez przeprowadzenia negocjacji spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
3. Zamówienie może zostać udzielone Wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu opisane w niniejszej SWZ, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1859) oraz złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy.
V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa węgla kamiennego typu groszek do kotłowni w Zespole Szkół Rolniczych im. Stefanii Karpowicz w Krzyżewie” o uziarnienieniu w przedziale (10-25mm) w ilości 150 ton o kaloryczności minimum 26MJ/kg(wartość robocza), zawartości siarki max 0,5%, zawartości popiołu max 10 %., zawartość wilgotności całkowitej max 13%, zgodnie z harmonogramem:
do 26.06.2024r. 50 ton,
do 30.10.2024r. 50 ton,
do 20.12.2024r. 50 ton
…………………………………………….
Razem : 150 ton
2. W cenę dostarczonej tony węgla należy wkalkulować podatek VAT, koszt dowozu, rozładunku, przeważenia oraz ewentualnego badania węgla. Zamówienia na węgiel będą składane drogą e-mail i potwierdzane telefonicznie. Węgiel należy dostarczyć pojazdami średniej ładowności (max-30 ton) pod wsyp kotłowni w godz. 8.oo-14.oo po uzgodnieniu z Zamawiającym ( poza tymi godzinami odbiór nie będzie możliwy). Dojazd do szkoły jest ograniczony dla pojazdów o dużych gabarytach, ponieważ droga dojazdowa przebiega przez aleję zabytkową .
3. Wszelkie prace winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami.
4. Zamawiający może dokonać zmiany ilości towaru, o których mowa w pkt. 1 bez prawa dochodzenia roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę z tytułu dostarczenia mniejszej ilości towaru (± 50%).
5. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy na jego koszt.
6. Zamówienia dostaw węgla będą odbywać się w formie pisemnej na wskazany w ofercie przez wykonawcę adres email lub telefonicznie na wskazany w ofercie przez wykonawcę numer telefonu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego potwierdzenia otrzymania zamówienia na adres email: zsr.krzyzewo@wp.pl
8. Odbiór towaru odbywać się będzie w obecności przedstawicieli stron.
9. Jakość towaru musi być potwierdzona każdorazowo świadectwem jakości.
10. Zamawiający może zlecić przeprowadzenie badania dostarczanych towarów w zakresie ich zgodności z załączonym świadectwem jakości. W razie wątpliwości co do parametrów opału Zamawiający zastrzega sobie prawo do komisyjnego pobierania prób dostarczonego opału celem wykonania analiz laboratoryjnych.
11. W przypadku dostarczenia towarów nie odpowiadających określonym parametrom, lub towarów wadliwych, Wykonawca natychmiast dokona wymiany towarów wadliwych na towary wolne od wad i spełniające wymagane parametry na własny koszt.
12. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów badań dostarczonych towarów, jeżeli wynik przeprowadzonego badania wykaże, że nie spełniają one określonych parametrów bądź parametrów określonych w załączonym świadectwie jakości.
13. W razie niedostarczenia w wyznaczonym terminie zamówionej ilości węgla zamawiający ma prawo na koszt wykonawcy zamówić wskazaną ilość o określonych parametrach u innego dostawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132471,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132471,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132471 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "PAW_TRANS" Paweł Jędrzejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691003340
7.3.4) Miejscowość: Wólka Łękawska 58A
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "PAW-TRANS" PAWEŁ JĘDRZEJCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PHU "PAW-TRANS" PAWEŁ JĘDRZEJCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132471,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Dostawa materiałów na remonty dróg gminnych
- Zakup i dostawa węgla kamiennego typu groszek do kotłowni w Zespole Szkół Rolniczych im. Stefanii Karpowicz w Krzyżewie
- Rozbudowa ronda w ciągu drogi powiatowej Nr 2077B w miejscowości Klukowo w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- DOSTAWA STABILIZACJI, BETONU I MIESZANKI PIASKOWO-CEMENTOWEJ
- Remont placu manewrowego ZDP w Wysokiem Mazowieckiem.
- ,,Dostawa sprzętu strażackiego dla OSP w ramach zadania : Przebudowa strażnicy oraz doposażenie OSP w Wysokiem Mazowieckiem"
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.