Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252149/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00267841/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Serocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Firlej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Firlej
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-136
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 818575041
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@firlej.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.firlej.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://firlej.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Serocku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46b6434f-0501-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065132/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa stacji uzdatniania wody w Serocku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach operacji pn.: Przebudowa stacji uzdatnia wody w Serocku i budowa oczyszczalni ściekow w Woli Skromowskiej z fotowoltaiką.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252149
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BROK.271.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Serocku.
Zamówienie będzie realizowane w formule „projektuj i buduj” i obejmuje: wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, decyzji, uzgodnień oraz pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych, wykonanie centralnego systemy monitoringu i nadzoru wraz z wizualizacją, wykonanie niezbędnych dokumentacji odbiorowych i powykonawczych.
Zakres planowanych robót budowalnych obejmuje: przebudowę budynku SUW, rozbiórkę obudów dwóch studni głębinowych wraz ze skarpami i schodami terenowymi 2 szt., budowę fundamentów pod 3 szt. nowych obudów naziemnych dla każdej ze studni głębinowej, rozbiórkę istniejących zbiorników retencyjnych, budowa 2 zbiorników retencyjnych stalowych, rozbiórkę istniejącego odstojnika, montaż odstojnika z kręgów betonowych, wymianę zbiornika bezodpływowego, wymianę neutralizatora, uzbrojenie studni głębinowych 3 szt.., regenerację chemiczną dwóch studni głębinowych wraz ze szczotkowaniem mechanicznym oraz wyjęcie utopionych przedmiotów, likwidację przecieków i uszczelnienie rury okładzinowej studni nr 2 do głębokości 51,57m, wymiana technologii uzdatniania wody, montaż zestawu hydroforowego, wymiana i budowa przewodów międzyobiektowych, wymiana instalacji sanitarnych w budynku SUW ( wod-kan. , wentylacji, osuszania, ogrzewania), dostarczenie i montaż paczkowarki wody pitnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zasilanie w energię elektryczną, przełożenie sieci energetycznej zasilającej budynek SUW, wykonanie dróg dojazdowych i placów, opasek wokół zbiorników, odstojnika, studni głębinowych i budynku SUW, ogrodzenia i oświetlenia terenu oraz systemu monitorowania alarmowego obiektu, montaż i instalacja elektryczna urządzeń do pozyskania energii elektrycznej z energii słonecznej, przy użyciu technologii krzemowej z wykorzystaniem ogniw monokrystalicznych, dostawa i montaż nowych rozdzielnic zasilająco-sterowniczych układu technologicznego, opomiarowanie studni głębinowych oraz zbiorników retencyjnych, wykonanie nowej instalacji zasilająco-sterowniczej układu automatyki, włączenie obiektu do istniejącego systemu wizualizacji, wyposażenie pomieszczenia technicznego w szafki podręczne, biurko wraz z krzesłem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5194290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8748842,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5194290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MDI Lublin Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MD Instalacje Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123451287
7.3.3) Ulica: T. Zana
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-601
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5194290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI FIRLEJ
więcej: przetargi FIRLEJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.