Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00367996/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych, wystawienniczych oraz gadżetów dla Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2021-2027.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223783100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.cpe.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie w realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych, wystawienniczych oraz gadżetów dla Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2021-2027.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-532256c2-3b38-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059880/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Współpracy INTERREG Polska Saksonia 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367996/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.263.32.2022.SSz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego niżej opisanych materiałów informacyjno-promocyjnych, wystawienniczych oraz gadżetów dla Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2021-2027.
Ścianka wystawiennicza tekstylna prosta 1 sztuka
Stand reklamowy tekstylny 1 sztuka
Roll up premium 4 sztuki.
Lada wystawiennicza (trybunka) typu pop up 2x2 2 sztuki
Flagi WINDER z masztem, podstawą i torbą do noszenia 1 sztuka
Podkładka pod mysz z kalendarzem 200 sztuk
Domek dla owadów z materiałów ekologicznych 200 sztuk
Puzzle 88-120 elementów 200 sztuk
Smycze konferencyjne 200 sztuk
Identyfikatory konferencyjne 200 sztuk
HARMONOGRAM I WARUNKI REALIZACJI
Przygotowanie wizualizacji
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu proponowane modele i kolory materiałów zgodnie z OPZ.
Zamawiający przekaże w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawcy niezbędne logotypy i inne informacje potrzebne do przygotowania projektów graficznych i oznakowania materiałów.
Wykonawca przedstawi projekty nadruków/tłoczeń/grawerki w wersji elektronicznej.
Zamawiający może odrzucić wizualizację lub przesłać uwagi. Wykonawca ma obowiązek wprowadzić poprawki zgłaszane przez Zamawiającego.
Procedura przygotowania wizualizacji musi zostać zakończona do 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy niezbędnych materiały do realizacji dostawy, przy czym Wykonawca prześle wizualizacje maksymalnie do 5 dni od dnia przekazania ww. materiałów.
Dostarczenie materiałów
W ciągu 28 dni od zaakceptowania ostatecznej wizualizacji przedmiotów, Wykonawca dostarczy materiały na adres: ul. Św. Mikołaja 81, Wrocław.
Zamawiający sprawdzi materiały pod kątem jakościowym i ilościowym.
W przypadku wad w dostarczonym zamówieniu, Zamawiający zgłosi uwagi w ciągu 5 dni od dnia dostarczenia ostatniego przedmiotu. Wykonawca ma obowiązek w ciągu 3 dni zabrać wadliwe materiały i uzupełnić o nowe bez wad jakościowych lub uzupełnić materiały w przypadku braków ilościowych w terminie 10 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. UWAGA: Procedura usuwania wad dostarczonego zamówienia nie ma wpływu na dochodzenie kar umownych, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 umowy, które są naliczane w sytuacji, w której doszło do zwłoki w stosunku do terminu, o którym w § 2 ust. 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu ofertę w dniu 6.10.2022 r. złożył Wykonawca: Rekus Kinga Świderska & Michał Świderski Spółka Cywilna ul. Inowłodzka 5/004, 03-237 Warszawa. Wykonawca nie złożył jednak wraz z ofertą (zgodnie z SWZ) przedmiotowych środków dowodowych - próbek z asortymentu wyszczególnionego w opisie przedmiotu zamówienia (przedmiotowe środki dowodowe). Zamawiający nie przewidział w ogłoszeniu i SWZ możliwości uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36728,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36728,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja strefy funduszy europejskich dla MJWPU podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 roku
- Dostawa materiałów promocyjnych dla AIPN (BAG-40/25)
- Dostawa odzieży reklamowej na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej.
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; Znak postępowania: ZZP.ZP.411.64.2025
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.