Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00344245/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont korytarza głównego i korytarza przy magazynkach żywnościowych na parterze budynku głównego w Domu Pomocy Społecznej "Leśny" w Zaskoczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "LEŚNY" W ZASKOCZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000961509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11
1.5.2.) Miejscowość: Zaskoczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-041
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 682-81-14
1.5.8.) Numer faksu: 58 682-81-14 wew. 111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.sekretariat@powiat-gdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dps.powiat-gdanski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont korytarza głównego i korytarza przy magazynkach żywnościowych na parterze budynku głównego w Domu Pomocy Społecznej "Leśny" w Zaskoczynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1591f86d-329f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386281
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058895/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont korytarza głównego i korytarza przy magazynkach żywnościowych na parterze budynku głównego w domu Pomocy Społecznej "Leśny" w Zaskoczynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.281.2.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180320,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstawowe roboty związane z remontem:
1. Roboty budowlane:
· Zdemontować istniejącą stolarkę drzwiową dla drzwi wymienianych oraz drzwi z
korytarza do korytarzyka bocznego;
· Rozebrać okładzinę z glazury wykonaną do wysokości 200cm;
· Rozebrać ścianki działowe określone do rozbiórki na rysunku nr 2 – Rzut
str. 4
budowlany;
· Rozebrać okładziny posadzek;
· Rozebrać szlichtę cementową;
· Rozebrać izolację z papy;
· Dostosować otwory drzwiowe do nowej stolarki;
· Wykonać nadproże drzwiowe;
· Wykonać izolację termiczną. Grubość styropianu dostosować do rzędnej posadzki
na gotowo;
· Wykonać szlichtę cementową zbrojoną siatką;
· Wykonać ścianki działowe;
· Uzupełnić tynki;
· Wykonać gładź gipsową na suficie i ścianach;
· Obłożyć ściany płytkami 60x30cm do wysokości 210cm;
· Zamontować sufity podwieszane;
· Wymalować ściany oraz sufit;
· Ułożyć na posadzce płytki gresowe podłogowe 60x30cm;
· Ułożyć wykładzinę termozgrzewalną PCV;
2. Instalacje elektryczne
· Zdemontować istniejące oprawy i osprzęt;
· Zdemontować istniejącą instalację;
· Wykonać nową instalację i zamontować osprzęt;
3. Instalacje SSP
· Rozbudować system o czujki optyczne podwieszone do sufitu podwieszanego
oraz o wskaźniki zadziałania czujek osadzonych na suficie właściwym;
· Zdemontować istni ponownie zamontować ROP-y, sygnalizatory
4. Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
· Zdemontować istniejące oprawy;
· Zdemontować oprawy zgodnie z rysunkiem nr 3 – Rzut sufitów;
5. Instalacja TV dozoru i nagłośnienia
· Zdemontować istniejącą kamerę i głośnik oraz ponownie zamontować po
wykonani prac budowlanych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MACY Adrian Mielewczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891919462
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 11 a
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZASKOCZYN
więcej: przetargi ZASKOCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.