eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRemont dachu, zadaszeń i kominów w Pałacu Młodzieży im prof. A. Kamińskiego w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu, zadaszeń i kominów w Pałacu Młodzieży im prof. A. Kamińskiego w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŁAC MŁODZIEŻY IM. PROF. ALEKSANDRA KAMIŃSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000195699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołowska 26

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-066

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu, zadaszeń i kominów w Pałacu Młodzieży im prof. A. Kamińskiego w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53d870fb-0768-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00266127/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dachu, zadaszeń i kominów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266896/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/488/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 325200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachu, obróbek blacharskich, koryt kominów, rynien, rur spustowych, budowa dodatkowego pionu kanalizacji deszczowej dachu budynku głównego, ocieplenie nadbudówek, malowanie konstrukcji central wentylacyjnych zgodnie z projektem remontu dachu, w szczególności:.
 rozebranie rynien i rur spustowych z blachy skorodowanej;
 rozebranie obróbek blacharskich murów, okapów;
 rozbiórka nawierzchni z papy termozgrzewalnej w korytach spływowych;
 demontaż okna aluminiowego i montaż nowego okna drewnianego;
 częściowy demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej;
 poszerzenie strefy wpustów dachowych;
 nacięcie i naprawa pęcherzy na pokryciu papowym na dachu;
 rozbiórka warstw papy na dachach nadbudówek;
 położenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej na połaci dachu głównego, dachu nad teatrem oraz na zadaszeniach wokół budynku głównego i teatru.
 skucie uszkodzonego tynku na kominach;
 uzupełnienie tynków na kominach;
 malowanie otynkowanych kominów wieloprzewodowych wolnostojących;
 wykonanie z zaprawy cementowej pochylni w wylotach kanałów wentylacyjnych w kominach murowanych;
 deskowanie elementów betonowych i żelbetonowych - uszkodzone czapki kominowe;
 naprawa betonowych czapek kominowych;
 wymiana istniejących rur wentylacyjnych na nowe wykonane z blachy cynkowej;
 montaż rynien dachowych półokrągłych z blachy tytanowo -cynkowej ;
 montaż rur spustowych okrągłych wykonanych z blachy tytanowe -cynkowej;
 wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytanowe -cynkowej;
 wykonanie właściwych spadków ( min 1% ) w naprawianych korytach spływowych;
 wypełnienie ubytków powierzchni poziomych zaprawą cementowo-polimerową wielkość ubytków 5-40 mm;
 wykonanie spadków w kierunku wpustu dachowego zgodnie z projektem;
 wyklejenie dwoma warstwami papy termozgrzewalnej powierzchni koryt wraz z gruntowaniem podłoża;
 wykonanie obróbek blacharskich pasa nadrynnowego z blachy tytanowo-cynkowej w nadbudówkach;
 pokrycie warstwą styro-papy i papy termozgrzewalnej dachów nadbudówek;
 wykonanie ocieplenia ścian nadbudówek styropianem z wyprawą tynkarską w kolorze elewacji budynku;
 usunięcie gruzu z pomieszczeń nadbudówek i stropodachu;
 przygotowanie podłoża i malowanie farbami emulsyjnymi pomieszczeń nadbudówek;
 dwukrotne malowanie farbą chloro-kauczukową metalowych zadaszeń na kominach wolnostojących ( 2 szt. ) i drzwi do nadbudówki;
 wykonanie obróbek blacharskich na kominach;
 odtłuszczenie metalowych podstaw i kanałów wentylacji mechanicznej;
 jednokrotne malowanie farbami poliwinylowymi metalowych podstaw i kanałów instalacji wentylacji mechanicznej;
 ocieplenie metalowych drzwi wejściowych do pomieszczenia nadbudówki nad maszynownią dźwigu;
 wykonanie przebić w stropach i ścianie piwnicznej dla nowej rury PCV fi 160 m m kanalizacji deszczowej na dachu głównym od strony ulicy Stalmacha zgodnie z projektem wykonawczym;
 naprawa fragmentów posadzek i sufitów w salach zajęć przez które ma być prowadzony nowy pion kanalizacji deszczowej fi 160 mm;
 montaż wpustu na dachu i rury PCV fi 160 m m na ścianach pomieszczeń od piwnicy aż po dach;
 wykonanie metalowej konstrukcji obudowy dodatkowej rury instalacji deszczowej fi 160 mm, założenie otuliny z wełny mineralnej, i montaż obudowy z płyt kartonowo -gipsowych;
 wykonanie gładzi gipsowej na obudowie z płyt g-k;
 dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi obudowy dodatkowego pionu instalacji kanalizacji deszczowej;
 wykonanie przyłącza nowego pionu fi 160 m m kanalizacji deszczowej do studni kanalizacji deszczowej od strony południowej;
 montaż czyszczaka na nowym pionie instalacji fi 160 mm;
 przeprowadzenie próby szczelności nowej instalacji odprowadzającej wodę z dachu;
 montaż drzwiczek rewizyjnych 300 x400 mm;

 wykonanie stalowej konstrukcji pomostu nad przewodami wentylacyjnymi na dachu głównym;
 modernizacja konstrukcji drabin komunikacyjnych ( 2 szt. );
 montaż barierek i punktów asekuracyjnych na dachu głównym i dachu bocznym zgodnie z projektem wykonawczym ( dokumentacją rozmieszczenia punktów asekuracyjnych dysponuje Pałac Młodzieży );
 czyszczenie i dwukrotne malowanie farbami chloro-kauczukowymi drabin komunikacyjnych i pomostu nad przewodami wentylacyjnymi;
 pomiary odtworzonej instalacji odgromowej;
 wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
Uwaga: Zakres robót nie obejmuje remontu dachu nad salą gimnastyczną, stacją transformatorową i nie obejmuje całej instalacji odgromowej.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45261320-3 - Kładzenie rynien

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 762597,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 776502,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 776502,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUPLATZp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6472575254

7.3.3) Ulica: Centralna 142

7.3.4) Miejscowość: Połomia

7.3.5) Kod pocztowy: 44-323

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 776502,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.