Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00304756/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy Wodospadzie Zaskalnik jako strefę rekreacyjno – turystyczną – etap II (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103
1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu przy Wodospadzie Zaskalnik jako strefę rekreacyjno – turystyczną – etap II (II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93de6e20-2142-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005549/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Zagospodarowanie terenu przy Wodospadzie Zaskalnik jako strefę rekreacyjno – turystyczną – etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304756
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.1.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 129708,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zagospodarowanie terenu przy Wodospadzie Zaskalnik jako strefę rekreacyjno - turystyczną – etap II (II)”
Przedmiotem zamówienia jest etap 2 (dotyczy drugiej, końcowej części inwestycji) budowy obiektów małej architektury w miejscach publicznych, tj.: wiaty ogniskowej wraz ze strefą wypoczynkową w miejscowości Szczawnica na dz. ewid. nr 910 Szczawnica Obręb 3.
Zadanie należy realizować na podstawie zgłoszenia robót budowlanych BA.6743.1184.2021.KS wraz z dokumentacją zgłoszeniową.
Zadanie obejmuje:
1) Utwardzenie terenu w strefie wypoczynkowej 123,0 m2 ETAP 2
Wykonanie utwardzenia terenu zgodnie z projektem zagospodarowania terenu.
Nawierzchnie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm (kolor grafitowy lub szary, kształt zbliżony do prostokąta)
• Kostka brukowa chodnikowa, betonowa gr. 6 cm
• Podsypka cementowo-wapienna w proporcji 1:3 gr. 3 cm
• Kruszywo frakcja 0-31,5 mm gr. 15 cm
• Kruszywo frakcja 0-63 mm gr. 20 cm
Krawężniki
• Krawężniki betonowe 8x30x100 (kolorystyka i typ w nawiązaniu do zastosowanej kostki.
Rodzaj kostki dopasować do zastosowanego w Etapie 1.
2) Montaż 2 ławek w ETAPIE 2
Montaż 2 ławek akacjowych, Montaż ławek na zasadzie przykręcania kotwami do podłoża. Szczegóły na rys. 03.
Rodzaj ławek dopasować do zastosowanego w Etapie 1.
3) Montaż 2 koszy na śmieci w ETAPIE 2
Montaż dwóch koszy na śmieci, Montaż koszy na zasadzie przykręcania kotwami do podłoża. Szczegóły na rys. 03. Kosze na śmieci muszą być wyposażone we wkłady z blachy lub tworzywa sztucznego umożliwiające ich swobodne wyjęcie z obudowy i opróżnienie. W ramach zamówienia należy dostarczyć także dwa dodatkowe ruchome wkłady dopasowane wymiarami do istniejących koszy.
4) Montaż 1 stojaka na rowery ( 5 miejsc) ETAP 2
Montaż 5 prefabrykowanych stojaków na rowery ze stali, malowanych proszkowo na kolor czarny. Montaż do podłoża wkrętami montażowymi. Szczegóły na rys. 19.
5) Montaż urządzenia nr 3 ze zjeżdżalnią ETAP 2
Montaż zestawu ze zjeżdżalnią. Montaż do podłoża wkrętami montażowymi. Szczegóły na rys. 13. Wykonane zgodnie z normą PN-EN 1176-1:2009.
6) Budowa 5 obiektów siłowni plenerowej ETAP 2
1.1 SIŁOWNIA PLENEROWA – OROBITREK rys. 14
1.2 SIŁOWNIA PLENEROWA – ROWER rys. 15
1.3 SIŁOWNIA PLENEROWA – PRASA RĘCZNA rys. 16
1.4 SIŁOWNIA PLENEROWA – BIEGACZ rys. 17
1.5 SIŁOWNIA PLENEROWA – WIOŚLARZ rys. 18
Wszystkie urządzenia siłowni plenerowej montowane są na słupie. Słup montowany na kotwach do prefabrykowanego fundamentu systemowego. Należy bezwzględnie zastosować urządzenia zgodne z normą PN-EN 16630:2015-06. Montaż wykonać zgodnie z zaleceniami producenta. Kierunek montażu urządzeń prostopadły do kierunku wskazanego na PZT. Projektant zaakceptował zmianę. Zmiana została wprowadzona ze względu na istniejący spadek terenu a co za tym idzie spadek nawierzchni z kostki brukowej pod urządzeniami.
W ramach zamówienia należy też wykonać projektowaną nawierzchnię trawiastą na całym terenie inwestycji, która nie będzie wyłożona kostką brukową.
Należy przewidzieć zastosowanie dodatkowej, amortyzującej nawierzchni bezpiecznej o wymiarach min. 1,5x1,5m przed zjazdem ze zjeżdżalni. Rodzaj zastosowanej nawierzchni wymaga uzgodnienia z Zamawiającym.
Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 4 do SWZ.
Założenia:
1. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
5. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy.
6. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego.
9. Nie później niż na dzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o sposobie fakturowania zgodnie z wariantami przedstawionymi w § 11b* projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45000000-7 - Roboty budowlane
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143165,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa EPX Paweł Matera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722171519
7.3.3) Ulica: Pustków 288
7.3.4) Miejscowość: Pustków
7.3.5) Kod pocztowy: 39-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SZCZAWNICA
więcej: przetargi SZCZAWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.