Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00308257/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów – wykaszanie poboczy dróg leśnych 2023"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Jugów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 149
1.5.2.) Miejscowość: Jugów
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-430
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748722452
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jugow@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jugow.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-192b172d-209e-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów – wykaszanie poboczy dróg leśnych 2023"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-192b172d-209e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026769/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów – wykaszanie poboczy dróg leśnych 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308257
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 301000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykoszenie poboczy, skarp i przeciwskarp rowów dróg leśnych wraz z rozdrobnieniem roślinności, obcinanie wszystkich gałęzi wiszących nad drogami leśnymi wraz z rozdrobnieniem roślinności, na terenie Nadleśnictwa Jugów. Wykonanie usługi ma przyczynić się do poprawienia stanu technicznego dróg leśnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ pkt 3.1. ppkt 6) a) - c) oraz w kosztorysie z przedmiarem robót (załącznik nr 2 do SWZ).
Zamawiający uzna ofertę za złożoną poprawnie, jeżeli będzie ona obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ i w kosztorysie zerowym – przedmiarze robót.
• obustronne koszenie i czyszczenie poboczy, skarp, przeciwskarp i rowów z roślinności oraz wycinanie wszystkich drobnych drzew i krzewów o średnicy pnia do 15 cm, w pasie o szerokości 2m od krawędzi jezdni z każdej strony drogi wraz z rozdrobnieniem roślinności;
• obustronne obcinanie wszystkich gałęzi wiszących nad drogami leśnymi do wysokości 6m i w pasie o szerokości 2m z każdej strony drogi wraz z rozdrobnieniem roślinności;
• obustronne mulczowanie i rozdrabnianie roślinności (gałęzi) – usługa polegająca na skoszeniu górnej warstwy zieleni i rozdrobnieniu jej do takiego stopnia, że nie będzie konieczności wywozu odpadów;
• rozrzucenie powstałych zrębków po mulczowaniu i rozdrabnianiu po przyległej powierzchni lasu;
• prace wykonywane będą w konkretnych lokalizacjach na podstawie zleceń wystawianych przez właściwych terytorialnie leśniczych.
• Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania ciągnikiem o mocy minimum 75 KM z napędem na 4 koła z wysięgnikiem (o długości minimum 6m) i rębakiem do rozdrabniania gałęzi o gardzieli minimum 20 cm oraz osprzętem montowanym na wysięgniku w postaci: mulczera i piły do obcinania gałęzi;
• Ostateczne miejsce wykonania usług wskazywać będzie miejscowy leśniczy;
• Końcowy odbiór usługi, upoważniający Wykonawcę do wystawienia faktury, potwierdzony będzie protokołem odbioru na zleceniu podpisanym przez leśniczego;
• Osobą odpowiedzialną za odbiór ilościowy wykonanych prac jest właściwy terytorialnie leśniczy. Rzeczywisty rozmiar wykonanych prac zostanie obliczony poprzez pomiar długości odcinków poboczy dróg leśnych (mb), na których wykonano prace (każda strona mierzona osobno). Wykonawca odpowiada za wykonanie niezbędnych prac towarzyszących (np.: uporządkowania terenu po pracach, oczyszczenie jezdni z pozostałości po wykaszaniu i zrębakowaniu);
• Wykonawca odpowiada za wykonanie oznakowania terenu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i BHP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354602,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354602,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354602,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy S.C. Monika Sąsiadek, Adam Górski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851591933
7.3.3) Ulica: Wiejska 6
7.3.4) Miejscowość: Ludwikowice Kłodzkie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-450
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT CIĘŻAROWY S.C. MONIKA SĄSIADEK ADAM GÓRSKI
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT CIĘŻAROWY S.C. MONIKA SĄSIADEK ADAM GÓRSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288294,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
- Utrzymanie czystości w obiektach "Uzdrowisko Sopot" Sp. z o.o. oraz na terenie przylegającym do Sanatorium Uzdrowiskowego "Leśnik" w Sopocie przy ul. 23 Marca 105
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.