eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CielądzModernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Cielądz - remont dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Cielądz - remont dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIELĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148199

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 59

1.5.2.) Miejscowość: Cielądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-214

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 815 24 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@cieladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieladz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4947a640-1bfe-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Cielądz - remont dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4947a640-1bfe-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064390/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Cielądz - remont dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339414

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.SO.2714.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1486081,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w branży drogowej, polega-jących na wykonaniu remontów systemem nakładkowym sześciu odcinków dróg gminnych na terenie gminy Cielądz o łącznej długości 4,792 km. W zależności od odcinka przewidziane jest wykonanie jednej lub dwóch warstw konstrukcyjnych, wykonanie pobocza z kruszywa łamanego zabezpieczonego opaską z gruntu oraz robót towarzyszących – wykonanie zjaz-dów, odmulenie rowów, oznakowanie. Wyszczególnienie i opis odcinków:


• Odcinek 1 - droga gminna nr 113473E w miejscowości Łaszczyn. Odcinek przezna-czony do remontu posiada nawierzchnię asfaltową (powierzchniowe utwardzenie emul-sją). Długość odcinka 1,0 km – począwszy od drogi skrzyżowania z drogą powiatową nr 4306E (oznaczenie na dokumentacji projektowej od 0+000 km do 0+1000 km). Sze-rokość jezdni 4,8 m; pobocza z kruszywa szerokości 0,5 m, zabezpieczone opaską grun-tową szerokości 0,5 m.
• Odcinek 2 - droga gminna 116352E w miejscowości Stolniki . Odcinek przeznaczony do remontu posiada nawierzchnię asfaltową. Długość odcinka 0,210 km zgodnie z załą-czoną dokumentacją projektową. Szerokość jezdni 4,20 m; pobocza z kruszywa szero-kości 0,5m, zabezpieczone opaską gruntową szerokości 0,5 m.
• Odcinek 3 - droga gminna nr 113475E w miejscowości Gułki. Odcinek przeznaczony do remontu posiada nawierzchnię asfaltową. Długość odcinka 0,669 km zgodnie z załą-czoną dokumentacją projektową. Szerokość jezdni 4,40 m; pobocza z kruszywa szero-kości 0,5m, zabezpieczone opaską gruntową szerokości 0,5 m.
• Odcinek 4 - droga gminna nr 113054E w miejscowości Wisówka. Odcinek przezna-czony do remontu posiada nawierzchnię asfaltową (km od 0+000 do 0+720) oraz beto-nową (od km 0+720 do 1+063). Długość odcinka 1,063 km zgodnie z załączoną doku-mentacją projektową. Szerokość jezdni 4,80 m (na odcinku asfaltowym) i 4,10 m (na odcinku betonowym); pobocza z kruszywa szerokości 0,5 m, zabezpieczone opaską gruntową szerokości 0,5 m.
• Odcinek 5 - droga gminna nr 113053E w miejscowości Ossowice. Odcinek przezna-czony do remontu posiada nawierzchnię asfaltową. Długość odcinka 1,108 km zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Szerokość jezdni ok 4,0 m; pobocza z kruszywa szerokości 0,5 m, zabezpieczone opaską gruntową szerokości 0,3 m.
• Odcinek 6 – droga gminna nr 116105E w miejscowości Mała Wieś. Odcinek prze-znaczony do remontu posiada nawierzchnię asfaltową (powierzchniowe utrwalenie emulsją) oraz tłuczniową. Długość odcinka 0,742 km zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Szerokość jezdni 4,0 m; pobocza z kruszywa szerokości 0,5 m, zabezpie-czone opaską gruntową szerokości 0,5 m.

Szczegółowe opisy wszystkich odcinków, warstwy konstrukcyjne oraz wyszczegól-nienie robót na każdym odcinku zawierają załączniki (przedmiary, oraz dokumen-tacje projektowe)

2. Wykonanie wszelkich prac i czynności, których nie wskazuje dokumentacja projektowa, a których wykonanie z oczywistych względów jest niezbędne do należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia.
3. Z uwagi na specyfikę robót stanowiących przedmiot zamówienia Zamawiający zaleca (lecz nie wymaga) przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy w terminie ustalonym z Zamawiającym.

12. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmują załączony do niniejszej SWZ:

- Dokumentacje projektowa załącznik nr 6
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót załącznik nr 7
- Przedmiary robót załącznik nr 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1827880,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2152272,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1827880,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Zaskórski i Wspólnicy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671983371

7.3.3) Ulica: Opoczyńska 38

7.3.4) Miejscowość: Gielniów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-434

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1827880,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.