Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00256989/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
- 2024/BZP 00274479/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-08
- 2024/BZP 00279443/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Krzeszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZESZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Krzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-418
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 879 83 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Krzeszów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20731656-e81e-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019665/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Krzeszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256989
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3914955,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Koziarnia w km 0 + 0,00 do km 0 + 887 będzie polegać na przebudowie elementów geometrycznych i konstrukcyjnych drogi poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego wraz z podbudową, odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego przez ukształtowanie niwelety jezdni oraz poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejącego skrzyżowania z drogami gminnymi. Wykonawca jest zobligowany do ustawienia tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1388217,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2Przebudowa odcinka drogi gminnej miejscowości Kamionka w km 0+0,00 – 0+224,00, polegać będzie na przebudowie elementów geometrycznych i konstrukcyjnych drogi poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego wraz z podbudową, odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego przez ukształtowanie niwelety jezdni oraz poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejącego skrzyżowania z drogami gminnymi. Wykonawca jest zobligowany do ustawienia tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 269218,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3Przebudowa odcinka drogi gminnej miejscowości Kamionka Kolonia, ul. Lipowa w km 0+0,00 – 0+132,00, polegać będzie na przebudowie elementów geometrycznych i konstrukcyjnych drogi poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego wraz z podbudową, odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego przez ukształtowanie niwelety jezdni oraz poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejącego skrzyżowania z drogą powiatową oraz drogą gminną. Wykonawca jest zobligowany do ustawienia tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 128542,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4Przebudowa przedmiotowego odcinka drogi gminnej polegać będzie na wykonaniu nowej podbudowy górnej i dolnej warstwy oraz nawierzchni bitumicznej przez położenie od km 0+000 do 0+222,5 warstwy podbudowy dolnej z kruszywa o uziarnieniu 0/63 mm grubości 16 cm szer. 5,60 i górnej z kruszywa 0/31,5 mm gr. 10 cm i szer. 5,40 m oraz od km 0+222,50 do 0+313,5 warstwy podbudowy dolnej z kruszywa o uziarnieniu 0/63 mm grubości 16 cm szer. 4,60 i górnej z kruszywa 0/31,5 mm gr. 10 cm i szer. 4,40 m ,oraz nawierzchni jezdni przez ułożenie dwóch warstw nawierzchni asfaltowej gr. 4,0cm w-wa wiążąca i 3,0cm w-wa ścieralna Zostaną również odtworzone pobocza z materiału kamiennego 0/315 mm szer. 0,75m. Wykonawca jest zobligowany do ustawienia tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 456413,39 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kamionka Kolonia w km 0+0,00 – 0+633,00 polegać będzie na dopasowaniu parametry drogi do istniejących parametrów geometrycznych poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego wraz z podbudową, odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego przez ukształtowanie niwelety jezdni oraz poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejącego skrzyżowania z drogami gminnymi. Wykonawca jest zobligowany do ustawienia tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 548105,96 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kamionka Kolonia w km 0+261,00 – 0+ 694,00 polegać będzie na dopasowaniu parametry drogi do istniejących parametrów geometrycznych poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego, odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego przez ukształtowanie niwelety jezdni oraz poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejących skrzyżowań z drogami gminnymi. Wykonawca jest zobligowany do ustawienia tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 378333,39 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7Budowa drogi gminnej w miejscowości Krzeszów zlokalizowanej na dz. nr ew. 471/1; oraz części działki nr ew: 470; obręb: Krzeszów Osada, jedn. ewid.: 181204 Krzeszów polegać będzie na dostosowaniu jej parametrów geometrycznych i konstrukcyjnych do odpowiadających aktualnym wymaganiom i zaleceniom dla dróg klasy L, poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego wraz z podbudową, odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego przez ukształtowanie niwelety jezdni oraz poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejącego skrzyżowania z drogami gminnymi. Wykonawca jest zobligowany do ustawienia tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 614803,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8Planuje się przebudowę drogi gminnej nr 102433 R w miejscowości Krzeszów w km 0+000 – 0+280 dopasowując parametry drogi do istniejących parametrów geometrycznych, tj.:
• nawierzchnia jezdni o szerokości 4,00m, na odcinku od 0+000 do 0+200 i od 0+200 do km 0+280 szerokość jezdni 3,00m, o przekroju dwustronnym ze spadkiem o wartości 2%.
• pobocza o szerokości średnio 0,75 m i 0,50m ze spadkiem około 6-8 %
• ukształtowanie osi jezdni w planie bez zmian (po istniejącej trasie), po wytyczeniu przed rozpoczęciem robót za pomocą tyczek oraz palików,
• niweleta osi jezdni podniesiona o całkowitą grubość projektowanych warstw konstrukcyjnych, poza tym bez zmian.
Wykonawca jest zobligowany do ustawienia tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 131320,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1513578,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1897651,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1513578,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOMIX Grzegorz Zaleśny, Piotr Zaleśny Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 602-013-11-80
7.3.4) Miejscowość: Nisko
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZOMIX" GRZEGORZ ZALEŚNY, PIOTR ZALEŚNY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"ZOMIX" GRZEGORZ ZALEŚNY, PIOTR ZALEŚNY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1513578,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170557,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205799,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170557,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 813-03-34-181
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170557,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149981,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181972,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149981,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 866-173-46-77
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149981,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300356,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410922,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300356,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOMIX Grzegorz Zaleśny, Piotr Zaleśny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 602-013-11-80
7.3.4) Miejscowość: Nisko
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZOMIX" GRZEGORZ ZALEŚNY, PIOTR ZALEŚNY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"ZOMIX" GRZEGORZ ZALEŚNY, PIOTR ZALEŚNY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300356,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436769,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658620,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436769,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOMIX Grzegorz Zaleśny, Piotr Zaleśny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 602-013-11-80
7.3.4) Miejscowość: Nisko
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZOMIX" GRZEGORZ ZALEŚNY, PIOTR ZALEŚNY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"ZOMIX" GRZEGORZ ZALEŚNY, PIOTR ZALEŚNY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436769,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187900,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241256,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187900,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 866-173-46-77
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187900,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 691888,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 975588,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 691888,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOMIX Grzegorz Zaleśny, Piotr Zaleśny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 602-013-11-80
7.3.4) Miejscowość: Nisko
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZOMIX" GRZEGORZ ZALEŚNY, PIOTR ZALEŚNY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"ZOMIX" GRZEGORZ ZALEŚNY, PIOTR ZALEŚNY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691888,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125088,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169046,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125088,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Kochanowicz Firma - Usługowo – Handlowo – Produkcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 814-158-59-52
7.3.4) Miejscowość: Raniżów
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LESZEK KOCHANOWICZ Firma Usługowo -Handlowo - Produkcyjna
jakie przetargi wygrała firma
LESZEK KOCHANOWICZ Firma Usługowo -Handlowo - Produkcyjna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125088,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie i uporządkowanie terenu przy Przedszkolu Samorządowym Nr 1 w Brzozowie
- Budowa drogi gminnej nr 350901W Wrzos - Jabłonna
- Przebudowa i rozbudowa budynku usługowego w związku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturowej, na działce nr 756 obręb Linia, gmina Linia
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" wraz z budową pumptracku w Sianowie przy ul. A. Mickiewicza.
- Rozbudowa biokompostowni w Gminie Dzierzgoń wraz z wyposażeniem
- Budowa żłobka w Żyrakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.