eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszów › Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Krzeszów



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Krzeszów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZESZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409436

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Krzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-418

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 879 83 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Krzeszów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20731656-e81e-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019665/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Krzeszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256989

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3914955,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1
Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Koziarnia w km 0 + 0,00 do km 0 + 887 będzie polegać na przebudowie elementów geometrycznych i konstrukcyjnych drogi poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego wraz z podbudową, odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego przez ukształtowanie niwelety jezdni oraz poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejącego skrzyżowania z drogami gminnymi. Wykonawca jest zobligowany do ustawienia tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1388217,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2
Przebudowa odcinka drogi gminnej miejscowości Kamionka w km 0+0,00 – 0+224,00, polegać będzie na przebudowie elementów geometrycznych i konstrukcyjnych drogi poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego wraz z podbudową, odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego przez ukształtowanie niwelety jezdni oraz poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejącego skrzyżowania z drogami gminnymi. Wykonawca jest zobligowany do ustawienia tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 269218,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3
Przebudowa odcinka drogi gminnej miejscowości Kamionka Kolonia, ul. Lipowa w km 0+0,00 – 0+132,00, polegać będzie na przebudowie elementów geometrycznych i konstrukcyjnych drogi poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego wraz z podbudową, odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego przez ukształtowanie niwelety jezdni oraz poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejącego skrzyżowania z drogą powiatową oraz drogą gminną. Wykonawca jest zobligowany do ustawienia tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 128542,24 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4
Przebudowa przedmiotowego odcinka drogi gminnej polegać będzie na wykonaniu nowej podbudowy górnej i dolnej warstwy oraz nawierzchni bitumicznej przez położenie od km 0+000 do 0+222,5 warstwy podbudowy dolnej z kruszywa o uziarnieniu 0/63 mm grubości 16 cm szer. 5,60 i górnej z kruszywa 0/31,5 mm gr. 10 cm i szer. 5,40 m oraz od km 0+222,50 do 0+313,5 warstwy podbudowy dolnej z kruszywa o uziarnieniu 0/63 mm grubości 16 cm szer. 4,60 i górnej z kruszywa 0/31,5 mm gr. 10 cm i szer. 4,40 m ,oraz nawierzchni jezdni przez ułożenie dwóch warstw nawierzchni asfaltowej gr. 4,0cm w-wa wiążąca i 3,0cm w-wa ścieralna Zostaną również odtworzone pobocza z materiału kamiennego 0/315 mm szer. 0,75m. Wykonawca jest zobligowany do ustawienia tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 456413,39 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kamionka Kolonia w km 0+0,00 – 0+633,00 polegać będzie na dopasowaniu parametry drogi do istniejących parametrów geometrycznych poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego wraz z podbudową, odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego przez ukształtowanie niwelety jezdni oraz poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejącego skrzyżowania z drogami gminnymi. Wykonawca jest zobligowany do ustawienia tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 548105,96 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kamionka Kolonia w km 0+261,00 – 0+ 694,00 polegać będzie na dopasowaniu parametry drogi do istniejących parametrów geometrycznych poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego, odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego przez ukształtowanie niwelety jezdni oraz poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejących skrzyżowań z drogami gminnymi. Wykonawca jest zobligowany do ustawienia tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 378333,39 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7
Budowa drogi gminnej w miejscowości Krzeszów zlokalizowanej na dz. nr ew. 471/1; oraz części działki nr ew: 470; obręb: Krzeszów Osada, jedn. ewid.: 181204 Krzeszów polegać będzie na dostosowaniu jej parametrów geometrycznych i konstrukcyjnych do odpowiadających aktualnym wymaganiom i zaleceniom dla dróg klasy L, poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego wraz z podbudową, odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego przez ukształtowanie niwelety jezdni oraz poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejącego skrzyżowania z drogami gminnymi. Wykonawca jest zobligowany do ustawienia tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 614803,20 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8
Planuje się przebudowę drogi gminnej nr 102433 R w miejscowości Krzeszów w km 0+000 – 0+280 dopasowując parametry drogi do istniejących parametrów geometrycznych, tj.:
• nawierzchnia jezdni o szerokości 4,00m, na odcinku od 0+000 do 0+200 i od 0+200 do km 0+280 szerokość jezdni 3,00m, o przekroju dwustronnym ze spadkiem o wartości 2%.
• pobocza o szerokości średnio 0,75 m i 0,50m ze spadkiem około 6-8 %
• ukształtowanie osi jezdni w planie bez zmian (po istniejącej trasie), po wytyczeniu przed rozpoczęciem robót za pomocą tyczek oraz palików,
• niweleta osi jezdni podniesiona o całkowitą grubość projektowanych warstw konstrukcyjnych, poza tym bez zmian.
Wykonawca jest zobligowany do ustawienia tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 131320,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1513578,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1897651,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1513578,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOMIX Grzegorz Zaleśny, Piotr Zaleśny Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 602-013-11-80

7.3.4) Miejscowość: Nisko

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1513578,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170557,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205799,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170557,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 813-03-34-181

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170557,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149981,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181972,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149981,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 866-173-46-77

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149981,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300356,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410922,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300356,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOMIX Grzegorz Zaleśny, Piotr Zaleśny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 602-013-11-80

7.3.4) Miejscowość: Nisko

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300356,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436769,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658620,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436769,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOMIX Grzegorz Zaleśny, Piotr Zaleśny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 602-013-11-80

7.3.4) Miejscowość: Nisko

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436769,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187900,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241256,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187900,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 866-173-46-77

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187900,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 691888,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 975588,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 691888,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOMIX Grzegorz Zaleśny, Piotr Zaleśny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 602-013-11-80

7.3.4) Miejscowość: Nisko

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691888,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125088,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169046,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125088,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Kochanowicz Firma - Usługowo – Handlowo – Produkcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 814-158-59-52

7.3.4) Miejscowość: Raniżów

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125088,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.